Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mun on pitänyt kärsiä rasistien takia?

Vierailija
15.08.2014 |

Olen syntynyt suomessa,asunut elämäni suomessa ja olen suomen kansalainen, mutta äitini on venäläinen. Tämän takia minua on koko elämäni uhkailtu ja olen monesti saanut turpaani, koska en oo menny takasi sinne venäjälle. Minne vitun takasin venäjälle, kun olen syntynyt suomessa?

Toivon todellakin jokaiselle rasistille hidasta ja tuskallista kuolemaa. Te ootte tehneet mun elämästä helvettiä.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:20"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]

Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri  kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.

[/quote]

Totta. Muualta tulleet aina kailottaa kadunkulmissa suureen ääneen, mistä ne on tulleet. Ei niille muuten kukaan sanoisi mitään.

[/quote]

Ihanko totta? Jotenkin vaikea uskoa.

[/quote] Juttele pastorin kanssa jos on vaikeaa uskoa, hän kyllä kuuntelee ja ymmärtää noissa uskonasioissa.

Vierailija
42/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:53"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:20"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]

Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri  kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.

[/quote]

Totta. Muualta tulleet aina kailottaa kadunkulmissa suureen ääneen, mistä ne on tulleet. Ei niille muuten kukaan sanoisi mitään.

[/quote]

[/quote] Juttele pastorin kanssa jos on vaikeaa uskoa, hän kyllä kuuntelee ja ymmärtää noissa uskonasioissa.

[/quote]

Rasisteilla tuppaa olemaan ongelma myös uskovaisten suhteen, ehkä voit itse hankkia keskusteluapua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:04"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:53"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Rasisteilla tuppaa olemaan ongelma myös uskovaisten suhteen, ehkä voit itse hankkia keskusteluapua?

[/quote]Mihin? en ole rasisti, eikä minulla ole vaikeuksia uskoa.

Vierailija
44/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kauhistus. Nää ketjut vaan vahvistaa mun pohdintoja muuttaa takas ulkomaille jahka valmistutaan miehen kanssa. Suomalaiset on kyllä niin junttia porukkaa, että ihan hävettää...

Vierailija
45/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Uskovaisille tuntuu olevan niin vaikea ymmärtää, ettei sen kirjan sisältö ole totuus muille. Ovat pahimpia rasisteja, pitävät muita syntisinä ja jumalaa pilkkaavana. Yritä siinä sitten keskustella aikuismaisesti.

Vierailija
46/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:13"]

Oi kauhistus. Nää ketjut vaan vahvistaa mun pohdintoja muuttaa takas ulkomaille jahka valmistutaan miehen kanssa. Suomalaiset on kyllä niin junttia porukkaa, että ihan hävettää...

[/quote]

Hyvästi! Lähde jo tänään. Ulkomaan paskanhaju on tarttunut sinuun. Ilmainen koulutus ja raha kyllä kelpaa. Vitun mamu.

Vierailija
47/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit eivät ymmärrä mitä rasisti -sana tarkoittaa. Heh he he heh heh

Vierailija
48/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva saada edes kerran elämässä asiallinen keskustelu tästä aiheesta.

Vierailija
49/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Nää ketjut=D tyyppi pyörii täällä aamulla ja arvostelee paskajuttuja=DDDDDD voe vittu mikä räpylä, joo mee ukkos kanssa sinne mikä kuka ketä maahan kunhan "valmistutte" :))

Vierailija
50/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:15"]

[/quote]

Hyvästi! Lähde jo tänään. Ulkomaan paskanhaju on tarttunut sinuun. Ilmainen koulutus ja raha kyllä kelpaa. Vitun mamu.

[/quote]

Joo, kiitos. Aion kyllä käyttää ilmaisen yliopiston ja opintotuet loppuun ennen kuin lähden. Sitten veroja maksamaan ulkomaille, heh heh.

ps. Oon ihan Suomen kansalainen, mutta toivottavasti taas tulevaisuuden mamu

Vierailija
51/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:17"]

[/quote] Ehehehe he he hheeehhee , ketäpä kiinnostaa koko sana:D hehehehhheehhheheeehöhöhöhee

Vierailija
52/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:21"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:13"]

[/quote]Nää ketjut=D tyyppi pyörii täällä aamulla ja arvostelee paskajuttuja=DDDDDD voe vittu mikä räpylä, joo mee ukkos kanssa sinne mikä kuka ketä maahan kunhan "valmistutte" :))

[/quote]

Annoit todella ihastuttavan kuvan itsestäsi.

Vierailija
53/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:17"]

[/quote]

Rasistit vihaavat rasisteja.

Vierailija
54/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]

[/quote]

[/quote]Niinpa...kuten mina usassa suomalaisuudestaani. Tekeeko suomalaisuuteni asiasta paremman?????venalainenko ei siis saa samaa tehda? Hmmm...kaksinaismoraalia.........tuskin itsekaan muualla hapeilisitte omia sukujuurianne. Menkaa nyt vahan itseenne!

Vierailija
55/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:08"]

Ja tällä paskapuheellako saatte oikeutuksen hyökkäillä eri maihin?

[/quote]

Huom. Kirjoittaja on sukujuuristaan huolimatta kuitenkin suomalainen, eikä hänellä ole mitään tekemistä hyökkäilyjen kanssa.

Vierailija
56/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun persereikä on samanvärinen kuin teidän iho. Repikää siitä!

Vierailija
57/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:19"]

Olis kiva saada edes kerran elämässä asiallinen keskustelu tästä aiheesta.

[/quote]

Ai vauva-palstalla viideltä aamulla. :D

Vierailija
58/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:15"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:13"]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti sun muksus tuo joskus näytille jonkun ulkomaalasen pojan/tytön näytille.

Vierailija
59/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:26"]

Mun persereikä on samanvärinen kuin teidän iho. Repikää siitä!

[/quote]

Et siis valkaise anustasi? WT!

Vierailija
60/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:21"]

[/quote]

Niin, olen siis kesätöissä ja työvuoro alkaa klo 6. Selailen aina tätä palstaa tässä aamupalalla. Muuten opiskellaan yliopistossa. Usko tai älä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi