Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mun on pitänyt kärsiä rasistien takia?

Vierailija
15.08.2014 |

Olen syntynyt suomessa,asunut elämäni suomessa ja olen suomen kansalainen, mutta äitini on venäläinen. Tämän takia minua on koko elämäni uhkailtu ja olen monesti saanut turpaani, koska en oo menny takasi sinne venäjälle. Minne vitun takasin venäjälle, kun olen syntynyt suomessa?

Toivon todellakin jokaiselle rasistille hidasta ja tuskallista kuolemaa. Te ootte tehneet mun elämästä helvettiä.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:43"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 05:17"]Rasistit eivät ymmärrä mitä rasisti -sana tarkoittaa. Heh he he heh heh

[/quote]mita se sitten tarkoittaa sinun.mielestasi?

[/quote]

Sille on olemassa virallinen määritelmä kvg, kommenti oli suunnattu immeiselle, joka ilmoitti uskovaisten olevan rasisteja ateisteja kohtaan.

Vierailija
2/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap,voisit olla ylpeä että sinulla venäläisiä juuria. Tällä hetkella venäläisyys on häpeä tai on muodikasta hävettää olla venäläinen. Surullistaa että olet mennyt tähään vihaan mukaan.

Olen itse niin täynnää tätä "suomalaista näennäisystävällisyyttä" täällä ei oo muuta aitoa kun vihaa,myötätunto on pelkkä esitystä,että varmaan pakkaan tavarat ja lähden ennen kun venäläisiä suljetaan johoonkiin leiriin kuten joku on jo ehdottanut.

Jos haluat niin voidaan soitella ja tavata..venäläisyydessä on paljon hyvää sä etoo saannut täällä siitä kokea. Älä pure omaa häntä.

Täällä ihmiseilla on niin paljon raivoa-he vihavat omia lapsia,miehia,koiria kissoja musliimeja voikukkia....

Voidaan soitella tosissaan,haluan auttaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:15"]Sinä ap,voisit olla ylpeä että sinulla venäläisiä juuria. Tällä hetkella venäläisyys on häpeä tai on muodikasta hävettää olla venäläinen. Surullistaa että olet mennyt tähään vihaan mukaan.

Olen itse niin täynnää tätä "suomalaista näennäisystävällisyyttä" täällä ei oo muuta aitoa kun vihaa,myötätunto on pelkkä esitystä,että varmaan pakkaan tavarat ja lähden ennen kun venäläisiä suljetaan johoonkiin leiriin kuten joku on jo ehdottanut.

Jos haluat niin voidaan soitella ja tavata..venäläisyydessä on paljon hyvää sä etoo saannut täällä siitä kokea. Älä pure omaa häntä.

Täällä ihmiseilla on niin paljon raivoa-he vihavat omia lapsia,miehia,koiria kissoja musliimeja voikukkia....

[/quote]

En mä venäläisyyttäni häpeä. Vihaan vain ihmisiä jotka ovat tehneet mun elämästä helvettiä.

Vierailija
4/82 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:15"]Sinä ap,voisit olla ylpeä että sinulla venäläisiä juuria. Tällä hetkella venäläisyys on häpeä tai on muodikasta hävettää olla venäläinen. Surullistaa että olet mennyt tähään vihaan mukaan.

[/quote]

En mä venäläisyyttäni häpeä. Vihaan vain ihmisiä jotka ovat tehneet mun elämästä helvettiä.

Vierailija
5/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä paskapuheellako saatte oikeutuksen hyökkäillä eri maihin?

Vierailija
6/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:08"]Ja tällä paskapuheellako saatte oikeutuksen hyökkäillä eri maihin?

[/quote]

Mitä vittua sä selität? Mä oon suomalainen.

Vierailija
7/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, paitsi mun äiti on egyptiläinen.

(Enkä toivo teille rasistit kuolemaa, ehkä vain joukkopakoa ensimmäisten joukossa ulkoavaruuteen...)

Vierailija
8/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläistä propagandaa.

Vierailija
9/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:10"]Venäläistä propagandaa.

[/quote]

Miten niin?

Vierailija
10/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko, että venäjällä tai egyptissä ei ole rasismia? Hah :)

Vierailija
11/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:12"]Meinaatteko, että venäjällä tai egyptissä ei ole rasismia? Hah :)

[/quote]

Ei meinata. Mutta miksi meidän pitää siitä kärsiä? Mekin olemme suomalaisia.

Vierailija
12/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri  kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.

Vierailija
13/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rasisti mutta pidän suuni kiinni siitä. Joten miksi minun pitäisi kuolla tai lähettää ulkoavaruuteen?

Ette ole sen parempia kuin minäkään toiveidenne kanssa.

Vierailija
14/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri  kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.

[/quote]

Köykäiset ikivanhat sukujuuret = venäläinen äiti?

Vierailija
15/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri  kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.

[/quote]

En oo ikinä puhunut mun juurista julkisesti. Kuitenkin kaikki tiesivät pienellä paikkakunnalla äidistäni. Mihin mä oon syyllinen? Siihen että synnyin?

Vierailija
16/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]

Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri  kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.

[/quote]

Totta. Muualta tulleet aina kailottaa kadunkulmissa suureen ääneen, mistä ne on tulleet. Ei niille muuten kukaan sanoisi mitään.

Vierailija
17/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]Olen rasisti mutta pidän suuni kiinni siitä. Joten miksi minun pitäisi kuolla tai lähettää ulkoavaruuteen?

[/quote]

Olis hauska kuulla miten pidät suusi kiinni aiheesta, samalla kun sammakot sinkoilee pitkin seiniä.

Vierailija
18/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:08"]

Ja tällä paskapuheellako saatte oikeutuksen hyökkäillä eri maihin?

[/quote]

Itse antaisin Suomen Venäjälle mieluummin kuin suomalaisille rasisteille.

Vierailija
19/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]Olen rasisti mutta pidän suuni kiinni siitä. Joten miksi minun pitäisi kuolla tai lähettää ulkoavaruuteen?

[/quote]

Olis hauska kuulla miten pidät suusi kiinni aiheesta, samalla kun sammakot sinkoilee pitkin seiniä.

[/quote]

Sanoo ryssän penikka.

Vierailija
20/82 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:23"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:21"]

[/quote]

[/quote]

Sanoo ryssän penikka.

[/quote]

Veikö venäläinen sun miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme