miksi mun on pitänyt kärsiä rasistien takia?
Olen syntynyt suomessa,asunut elämäni suomessa ja olen suomen kansalainen, mutta äitini on venäläinen. Tämän takia minua on koko elämäni uhkailtu ja olen monesti saanut turpaani, koska en oo menny takasi sinne venäjälle. Minne vitun takasin venäjälle, kun olen syntynyt suomessa?
Toivon todellakin jokaiselle rasistille hidasta ja tuskallista kuolemaa. Te ootte tehneet mun elämästä helvettiä.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.
[/quote]
Köykäiset ikivanhat sukujuuret = venäläinen äiti?
[/quote] Saakohan suomalaiset minkälaista kohtelua venäjän puolella näinä aikoina? No oli miten oli mun mielestä jokaisen kuuluis saada olla rauhassa missä ikinä asuukaan ja olla ja tehdä sitä mitä haluaa lakien puitteissa. Toivottavasti asias selkenee ja saat elää rauhassa kotimaassasi.
Lopettakaa huoraaminen ja etsikää kunnon seuraa. Liikutte jossain wt-porukoissa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.
[/quote]
[/quote] Toivottavasti asias selkenee ja saat elää rauhassa kotimaassasi.
[/quote]
Siis Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:18"]
[/quote]
[/quote] Saakohan suomalaiset minkälaista kohtelua venäjän puolella näinä aikoina? No oli miten oli mun mielestä jokaisen kuuluis saada olla rauhassa missä ikinä asuukaan ja olla ja tehdä sitä mitä haluaa lakien puitteissa. Toivottavasti asias selkenee ja saat elää rauhassa kotimaassasi.
[/quote]
Paremmin siellä suhtaudutaan suomalaisiin kuin täällä venäläisiin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:28"]Lopettakaa huoraaminen ja etsikää kunnon seuraa. Liikutte jossain wt-porukoissa.
[/quote]
Kuka huoraa?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:28"]Lopettakaa huoraaminen ja etsikää kunnon seuraa. Liikutte jossain wt-porukoissa.
[/quote]
Mikä vitun huoraaminen?
Nyt on sen yleisen vihanlietsonnan suomalaisia kohtaan vissiin alkanut? Pari vuotta ja ollaan ilmiriidoissa uudisasukkaiden kanssa ja isä aurinkoinen saa syyn tulla tänne..
Sarjassamme kysymyksiä miksi maailmassa on vääryyttä. En tiedä, egyptiläisenä kysy vaikka kavereiltasi hamas-liikkeeltä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:32"]Nyt on sen yleisen vihanlietsonnan suomalaisia kohtaan vissiin alkanut? Pari vuotta ja ollaan ilmiriidoissa uudisasukkaiden kanssa ja isä aurinkoinen saa syyn tulla tänne..
[/quote]
En vihaa suomalaisia. Vain rasisteja.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:32"]Sarjassamme kysymyksiä miksi maailmassa on vääryyttä. En tiedä, egyptiläisenä kysy vaikka kavereiltasi hamas-liikkeeltä.
[/quote]
Aloittaja on suomalainen, jolla tuskin on yhteyksiä Egyptiin, hamasista puhumattakaan. Etkö osaa lukea?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:28"]
[/quote]
[/quote]
Siis Suomessa.
[/quote]Jep, tervetuloa vaan ja täällä voi kusipäisistä rasisteista ilmottaa poliisille.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:35"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:28"]
[/quote]
[/quote]
Siis Suomessa.
[/quote]Jep, tervetuloa vaan ja täällä voi kusipäisistä rasisteista ilmottaa poliisille.
[/quote]
Miksi toivotat tervetulleeksi, kun olen aina ollut suomalainen ja elänyt täällä. -.-
Ap et sä täältä mitään irti saa. Tällainen ketju vain vetää rasisteja puoleensa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:35"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:28"]
[/quote]
[/quote]
Siis Suomessa.
[/quote]
Miksi toivotat tervetulleeksi, kun olen aina ollut suomalainen ja elänyt täällä. -.-
[/quote]No enhän minä sanonut pahasti vaan hyvästi!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:36"]
[/quote]
[/quote]
Siis Suomessa.
[/quote]
[/quote]No enhän minä sanonut pahasti vaan hyvästi!
[/quote]
No hölmöltä se siltikin vähä kuulostaa. :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:43"]Ap et sä täältä mitään irti saa. Tällainen ketju vain vetää rasisteja puoleensa.
[/quote]
Haluan tietää miksi rasistit pitävät tekoaan oikeutettuna.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:20"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]
Koska "äiti" Russia tulee ja pelastaa venäläiset aina ja ikuisesti. Jos on suomalainen niin sitten on, pitääkö se sukujuuri kertoa jos kerran on syntynyt ja elänyt suomessa? Suomalaisista iso osa on sukujuuriltaan Saksasta, Ruotsista, Venäjältä jne.
[/quote]
Totta. Muualta tulleet aina kailottaa kadunkulmissa suureen ääneen, mistä ne on tulleet. Ei niille muuten kukaan sanoisi mitään.
[/quote]
Ihanko totta? Jotenkin vaikea uskoa.
Miksi maakuntien tai kylien rajoilla on kylttejä, että "Tervetuloa meille"? Pitäiskö kaikkien suomalaisten pahoittaa mielensä siitä kun toivotetaan tervetulleeksi vaikka ollaan aina täällä oltu?=D Ihmisiä tapetaan joka päivä jossain ja jotkut loukkaantuvat siitä kun ei jokaisella vastaantulijalla ole aina hymy korvissa..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:23"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:17"]Olen rasisti mutta pidän suuni kiinni siitä. Joten miksi minun pitäisi kuolla tai lähettää ulkoavaruuteen?
Ette ole sen parempia kuin minäkään toiveidenne kanssa.
[/quote]
Olis hauska kuulla miten pidät suusi kiinni aiheesta, samalla kun sammakot sinkoilee pitkin seiniä.
[/quote]
Sanoo ryssän penikka.
[/quote]
Köh köh, olen kylläkin sen egyptiläisen penikka.