Torjuin juuri sinkkumiehen!
Torjuin juuri sinkun lääkärimiehen koska mies oli kaikin tavoin ärsyttävä, kertoi lomailevansa tietyissä paikoissa ja antoi minulle hotellin(!) numeron että jos seura kiinnostaa. Kun katsoin miehen fb profiilin niin sain selville että tällä miehellä on kavereina runsaasti ulkomaalaisia naisia, erityisesti venäläisiä. Niin ajattelin että mies kerää ympärilleen ulkomaalaisista naisista jotakin fanilaumaa, ei muuten ollut ensimmäinen "laatuaan". Ei heti ensimmäisellä kysymisellä myöntänyt että on ollut ulkomaalaisia kumppaneita mutta aika pian nyt myönsi asian. Valitti kun tuli torjutuksi ettei tarvitse olla ennakkoluuloja, juu eipä! itse olen kantapään kautta oppinut että juuri ennakkoluuloja kannattaa olla, usein ihmiset kun esittävät aivan muuta mitä aidosti ovatkaan. Mieluummin vaikka koko ikä sinkkuna kuin tyhmä nuija joka uskoo kaikki valetarinat ja muutenkin ällöttää kaikki p*llun perässä matkailevat "kokemuksia" eri maalaisista keräävät ukot.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:09"]
Noin niin torjunta on paras puolustus mutta harmittaako sitten vanhana kiikkustuolissa?
[/quote]
Luuletko että yllämainitulla tavalla käyttäytyvä mies edes pysyisi vierellä siihen "kiikkustuoli" ikään asti? yllämainitulla tavalla käyttäytyvä mies vaihtaa naista kuin sukkia ja seuraavalla viikolla on jo uusi kuvioissa. Jokainen pelimies ei vain heti myönnä että vaan se p'llu kiinnostaa eikä mikään muu. Ja tuollainen seksimatkailu on varsin yleistä sekä naisilla että miehillä nykyään.
Nimim. Kokemusta pelimiehistä on
Mikä pakkomielle sulla on noista ulkomaalaisista naisista?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:59"]
Torjuin juuri sinkun lääkärimiehen koska mies oli kaikin tavoin ärsyttävä, kertoi lomailevansa tietyissä paikoissa ja antoi minulle hotellin(!) numeron että jos seura kiinnostaa. Kun katsoin miehen fb profiilin niin sain selville että tällä miehellä on kavereina runsaasti ulkomaalaisia naisia, erityisesti venäläisiä....
[/quote]
Valehtelet. Sekä sosiaali- ja terveysministeriön ohjeiden, että lääkäriliiton ohjeistuksen mukaan on lääkärietiikan vastaista pitää intiimiyhteyttä potilaisiin sekä työssä, että työn ulkopuolella.
Sen takia lääkäreillä ei ole facebook-profiilia.
rasisti! Pitääkö suomalaisten miesten nyt jättää noi mamupatjat ja ulkomaalaisten kanssa esim etelän lomakohteissa nussineet välittömästi? Ovatko paskoja ihmisiä kun ovat nussineet jotain kreikkalaista rantabaarin tarjoilijaa?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:59"]
Torjuin juuri sinkun lääkärimiehen koska mies oli kaikin tavoin ärsyttävä, kertoi lomailevansa tietyissä paikoissa ja antoi minulle hotellin(!) numeron että jos seura kiinnostaa. Kun katsoin miehen fb profiilin niin sain selville että tällä miehellä on kavereina runsaasti ulkomaalaisia naisia, erityisesti venäläisiä....
[/quote]
Valehtelet. Sekä sosiaali- ja terveysministeriön ohjeiden, että lääkäriliiton ohjeistuksen mukaan on lääkärietiikan vastaista pitää intiimiyhteyttä potilaisiin sekä työssä, että työn ulkopuolella.
Sen takia lääkäreillä ei ole facebook-profiilia.
[/quote]
Kaikkea sitä kuuleekin :D
juu kielletään fb profiilit samantien myös insinööreiltä, lakimiehiltä ja poliitikoilta?
sitä paitsi ainahan pelimies voi valehdella ammattinsa
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:34"]
rasisti! Pitääkö suomalaisten miesten nyt jättää noi mamupatjat ja ulkomaalaisten kanssa esim etelän lomakohteissa nussineet välittömästi? Ovatko paskoja ihmisiä kun ovat nussineet jotain kreikkalaista rantabaarin tarjoilijaa?
[/quote]
No tietenkin täytyy ap:n logiikan mukaan. Oikeasti jos noi rantahuorissa käyneet naiset kertoisivat kaikki touhunsa niin kysyntä laskisi nollaan markkinoilla. Niistä puhutaankin vain naisporukoissa.
Noin niin torjunta on paras puolustus mutta harmittaako sitten vanhana kiikkustuolissa?