Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää naisen kehossa elävältä mieheltä.

Vierailija
14.08.2014 |

Vastaan rehellisesti kaikkeen, mikä ei paljasta henkilöllisyyttäni.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Ei tarvitse tarkkaa ikää sanoa mutta laitetaan haarukalla 16-20, 21-25, 26-30, 31-35 jne. Itse olen 31-35

-tyttöjen pukuhuoneen nurkan poika

Vierailija
42/56 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:50"]

Wou!

En siis ole ainut mies joka siis kuvittelee olevansa mies joka panee nais-minua... tai jotain...

Avokillanikin kesti hetki ennenkuin tajusi "juonen".

t: 21

[/quote]

Jostain syystä mieheni ovat ulkonäöltään miehisiä mutta aivotoiminnaltaan enemmän naisia (kokevat tosin olevansa miehiä) ja itselläni on erittäin miehiset putkiaivot, jotenkin haen aivoilleni että vartalolleni vastaparia.

Naiset tuntuvat jotenkin havaitsevan minusta minun olevan mies vaikka kroppani julistaa muuta, miehillä menee yleensä hetki mutta pian ovat unohtaneet että jalkovälissäni ei roiku munia.

[/quote]

Mulla on muuten sama kokemus tuosta, että naiset pitävät mua aika usein heti miehenä. Tosin miehenä, jonka kanssa ei mennä sänkyyn. Friend foze siis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaipaan sanakirjaa että pysyn keskustelussa mukana. Ei mene paksuun kaaliini nuo transjutut. Ymmärrykseni sanaston suhteen näissä jutuissa rajoittuu lähinnä mieheen, naiseen, homoon, lesboon ja bihin. Voisiko joku vääntää rautalangasta niitä muita määritelmiä? Kiitos. :)

Vierailija
44/56 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:40"]

Täällä ap:n kanssa samis.

Elän miehenä naisen vartalossa ja pikkuhiljaa myös avomiehelleni on valjennut se asia.

Olen siis kai homo naisen vartalossa? En aivan 100% sulje pois mahdollisuutta että seukkaisin joskus naisen kanssa. Toistaiseksi sellaisia ajatuksia ei tosin ole ollut.

[/quote]

Me ollaan hankalassa tilanteessa monella tavalla. En tiedä, mitä tästä ajattelet, mutta musta toiset transmiehet ovat musta usein todella seksikkäitä.

ap

[/quote]

No joo, on kyllä hankala tilanne varsinkin kun itselläni on nuo käsitteet ihan hukassa että mikä tarkoittaa mitäkin. Täytynee perehtyä asiaan jotta löytäisin kuvaavan sanan itselleni. Ehkä se selkiyttäisi identiteettiäkin? Toisaalta taas kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.

Enkä tunne henk. koht. ketään joka "poikkeaisi normiheteromuotista" joten en oikein osaa kommentoida tuota seksikkyysasiaa, ajatuksena kyllä kiinnostava :)

t: 21

[/quote]

Näitä käsitteitä nyt on, ja totta kai se, että sulle on joku sana edes, on hienoa. Mäkin olen aina tuntenut lähinnä heteronormatiivisia. Mutta mä ajattelen sukupuolen spektrinä. Ja sä voit olla sillä spektrillä mitä vaan. Sä voit olla vaikka koko spektri, tai joskus jotain ja sit taas joskus toista. Tai sä voit olla joku kiinteä piste tai alue, ja sitten on vielä feminiinisiä miehiä ja maskuliinisia naisia. Tää on moniulotteinen juttu lopulta. Sekin, mitä tuntee olevansa on eri asia kuin se, miten haluaa itseään ilmaista.

Mä aina katselen kaikenlaisia sukupuolirooleja rikkovia, ja hemmetti, ne ovat seksikkäitä.

ap

Vierailija
45/56 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:05"]

Minkä ikäinen olet ap? Ei tarvitse tarkkaa ikää sanoa mutta laitetaan haarukalla 16-20, 21-25, 26-30, 31-35 jne. Itse olen 31-35

[/quote]

Sanotaan, että 26-30.

ap

Vierailija
46/56 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:09"]

Nyt kaipaan sanakirjaa että pysyn keskustelussa mukana. Ei mene paksuun kaaliini nuo transjutut. Ymmärrykseni sanaston suhteen näissä jutuissa rajoittuu lähinnä mieheen, naiseen, homoon, lesboon ja bihin. Voisiko joku vääntää rautalangasta niitä muita määritelmiä? Kiitos. :)

[/quote]

No, transmies on naiseksi syntynyt mies. Siis mies, jolla on naisen fysiikka on transmies. Transnainen on miehen fysiikan omaava nainen. :) Itse ajattelen niin, että jos joku sanoo olevansa nainen tai mies, se on sitä, vaikka keho sanoisi muuta.

ap

Vierailija
47/56 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:40"]

Täällä ap:n kanssa samis.

Elän miehenä naisen vartalossa ja pikkuhiljaa myös avomiehelleni on valjennut se asia.

Olen siis kai homo naisen vartalossa? En aivan 100% sulje pois mahdollisuutta että seukkaisin joskus naisen kanssa. Toistaiseksi sellaisia ajatuksia ei tosin ole ollut.

[/quote]

Mä olen myös homo naisen vartalossa. mä tulen kaikista parhaiten toimeen homomiesten kanssa, en naisten, enkä miesten. Mulla on ollut koko ikäni todellisia vaikeuksia samaistua täysin feminiinisten naisten ajatusmaailmaan ja mieltymyksiin. Olen aika tasapuolinen sekoitus miehisiä ja naismaisia piirteitä, mutta ulkomuodoltani erittäin naisellinen, jonka vuoksi vedän puoleeni naisiin seksistisesti suhtautuvia miehiä ja oloni kurjistuu siitä entisestäänkin.

On niin idioottimaista puhua vain kahdesta sukupuolesta, kun todellisuudessa variaatioita taitaa olla tusina.

Vierailija
48/56 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jaottelen vähintään kuuteen sukupuoleen, pitäisi vain saada jotkut miestä ja naista vastaavat lyhyet sanat niille, rasittavaa sanoa "naisen vartalossa oleva naisista kiinnostunut heteromies joka ei halua muuttaa fyysistä olemustaan". Näissä kuudessakin on variaatioita eli pitäisi aika paljon keksiä uusia sanoja ja sitten vielä ne pitäisi saada taottua kanssaeläjien sanavarastoon.

Itsellä on riittänyt vientiä naistenkin sänkyyn ja osa on avoimesti kironnut sitä että olen heille heteronaisille väärässä vartalossa, samoin eräs homomies asiaa kirosi.

Itseäni viehättää skottimiehet hameis*köhköh* kilteissään, samoin japanilaisissa mieslaulajissa löytyy paljon silmänruokaa.

Vierailija
49/56 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on keskenään täsmälleen samanlaisia.

-miesasiamies

Vierailija
50/56 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon pudonnut täysin kärryiltä että kuka on mies kuka nainen ja kenenkin vartalossa.

Vierailija
51/56 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:17"]

Itse jaottelen vähintään kuuteen sukupuoleen, pitäisi vain saada jotkut miestä ja naista vastaavat lyhyet sanat niille, rasittavaa sanoa "naisen vartalossa oleva naisista kiinnostunut heteromies joka ei halua muuttaa fyysistä olemustaan". Näissä kuudessakin on variaatioita eli pitäisi aika paljon keksiä uusia sanoja ja sitten vielä ne pitäisi saada taottua kanssaeläjien sanavarastoon.

Itsellä on riittänyt vientiä naistenkin sänkyyn ja osa on avoimesti kironnut sitä että olen heille heteronaisille väärässä vartalossa, samoin eräs homomies asiaa kirosi.

Itseäni viehättää skottimiehet hameis*köhköh* kilteissään, samoin japanilaisissa mieslaulajissa löytyy paljon silmänruokaa.

[/quote]

"pukuhuoneennurkan", sori.

Vierailija
52/56 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon homoseksuaali transmies, täysin homo, avosuhteessa homon kanssa. Lisäksi viikonloppuina olen drag queen. Eli tykään mennä baariin naiseksi pukeutuneena ja vetää showta. Olen siis nainen, joka homomies, joka viikonloppuisin haluaa esittää naista. Eiks oo selkeätä?:)

Vierailija
53/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:31"]

Minkä ikäisenä tajusit olevasi enemmän mies?

[/quote]

Vierailija
54/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse naisen keho kuollut amerikkalainen? Jos kerran siinä sopii elämään?

Toivottavasti käytössä on edes formaliini.

Vierailija
55/56 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, näistä asioista on aina hyvä kuulla. Mä en halua määritellä sukupuoltani, koska on anatomista nainen, haluan ulkoisesti olla "nainen" (vaatteet, meikit, jne.), oon äiti (ja kumppanini enemmänkin isä(ja mies), vaikka meidän vanhemmuus onkin enemmän jaettua kuin monilla pareilla), mutta oon vaan ihan helvetin jätkä. Miten sitä nyt vois kuvailla? Oon vaan niin monella tavoin mies, että tiedostan kuinka koen jatkuvasti valtavasti syyllisyyttä asioista, joista koen syyllisyyttä vain koska olen nainen, ja joista en kokisi syyllisyyttä jos olisin mies. Mut ulkoisesti haluan ehdottomasti olla nainen - vaikka toisaalta, jos meidän kulttuurissa miehetkin meikkais ja käyttäis kauniita vaatteita, niin asia voisi olla täysin eri. Seksuaalisesti oon viehättynyt sekä miehistä että naisista, ja erilaisista rooleista seksissä (siis sekä dominoivasta että alistuvasta, ja näistä molemman sukupuolen rooleissa), ja mun kiinnostuksenkohteet vaihtelee tosi äijäkamasta äärimmäiseen naishömppään. What the fuck am I?

Vierailija
56/56 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti helpottavaa huomata että kaikki ei aina olekaan sitä miltä näyttää.

t: naisen vartaloon syntynyt bi-curious homomies joka ei lähde korjausleikkausrumbaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi