Kyselkää naisen kehossa elävältä mieheltä.
Vastaan rehellisesti kaikkeen, mikä ei paljasta henkilöllisyyttäni.
Kommentit (56)
Harkitsetko sukupuolenvaihdosleikkausta?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:37"]
On normaalia, että ihmisessä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä eri suhteissa. Mistä vskuutuit, että olet väärässä kehossa etkä vain paljon maskuliinisia piirteitä omaava nainen?
[/quote]
Koen olevani jopa melko feminiininen mies. Koskaan ei voi vakuuttua omasta sukupuolestaan täysin. Ei sitä kukaan oikein tiedä, miten ne asiat menee. Kuitenkin mulla on niin, että naisen kehossa eläminen tuntuu mulle vahingolliselta, väärältä. En vaan ole nainen. Tuntuu jotenkin kinkyltä koko homma, että mua luullaan naiseksi, vaikka pitkän päälle ei huvita. Tulee jopa syvästi itsetuhoinen olo, jos ajattelen, ettei asia muutu.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:39"]
Pidätkö itseäsi kauniina, jos näköisesi nainen tulisi vastaan, miellyttäisikö silmääsi?
[/quote]
Mulla on hyvä ulkonäkö naiseksi, ilmeisesti. Luultavasti olisin todella viehättynyt itsestäni, jos en tuntisi.
ap
Minulla on jotenkin kieroutunut seksuaalisuus, tunnen vetoa enemmän naisiin mutta jos miehen kanssa olen ollut niin hänen on pitänyt olla sellainen että tavallaan asetun tämän miehen paikalle ja koen harrastavani seksiä miehenä itseni näköisen naisen kanssa. Vaikea selittää, koen olevani pääsääntöisesti heteromies
-tyttöjen pukuhuoneen nurkan poika
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:39"]
Kumman sukupuolen kanssa harrastat seksiä?
[/quote]
Harrastan seksiä kaikkien sukupuolten kanssa. Niitä on muitakin kuin nainen ja mies. Mutta siis toki, koen viehätystä naisia ja miehiä kohtaan melko samalla tavalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:35"]
Ahdistiko olla samassa pukuhuoneessa ja suihkutiloissa tyttöjen kanssa?
[/quote]
Ei ahdistanut. Mä pidän tytöistä. Mä kuvittelin aina olevani sellainen salainen agentti todella hyvässä valepuvussa.
ap
[/quote]
Olisinpa itse tuollaista keksinyt. Itse valitsin aina nurkan ja yritin tuijottaa seinää kun tuntui että jalkovälissä kasvaisi jotain mitä siellä ei ollut...
[/quote]
Se on hyvä taito, jos pystyy jotenkin irtautumaan. Totta kai kaikki tuntui pohjimmiltaan ihan hirveän väärältä, mutta mä en voinut sille mitään.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:46"]
Minulla on jotenkin kieroutunut seksuaalisuus, tunnen vetoa enemmän naisiin mutta jos miehen kanssa olen ollut niin hänen on pitänyt olla sellainen että tavallaan asetun tämän miehen paikalle ja koen harrastavani seksiä miehenä itseni näköisen naisen kanssa. Vaikea selittää, koen olevani pääsääntöisesti heteromies
[/quote]
Wou!
En siis ole ainut mies joka siis kuvittelee olevansa mies joka panee nais-minua... tai jotain...
Avokillanikin kesti hetki ennenkuin tajusi "juonen".
t: 21
Täällä ap:n kanssa samis.
Elän miehenä naisen vartalossa ja pikkuhiljaa myös avomiehelleni on valjennut se asia.
Olen siis kai homo naisen vartalossa? En aivan 100% sulje pois mahdollisuutta että seukkaisin joskus naisen kanssa. Toistaiseksi sellaisia ajatuksia ei tosin ole ollut.
[/quote]
Me ollaan hankalassa tilanteessa monella tavalla. En tiedä, mitä tästä ajattelet, mutta musta toiset transmiehet ovat musta usein todella seksikkäitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:31"]
kuinka pitkä klitoris sinulla on?
[/quote]
Muutamia millejä. Häpeäkseni tunnustan, että mulla on älyttömän pieni. Suurimmalla osalla naisista on isompi.
ap
[/quote]
sulla on pitkä matka naiseksi vielä.
ei naiset mieti tuolla tavoin vehkeitään :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:41"]
Kuvaile unelmien kumppanisi?
[/quote]
Hullu monella tavalla. Spontaani ja ymmärtäväinen ihminen. Tyyppi, joka tekee, mitä haluaa, jos se ei vahingoita ketään. Sellainen tyyppi, joka ei anna kenenkään sanella, mitä se haluaa. Nainen, mies tai jotain muuta.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:41"]
Harkitsetko sukupuolenvaihdosleikkausta?
[/quote]
En halua alakertaleikkausta. Tykkään toimivista elimistä tuolla alhaalla.
ap
Mitä ajattelet Marja-Sisko Aallosta? Tai koetko ylipäätään yhteyttä transnaisiin?
Puhutko miehisellä äänellä?
[/quote]
Puhun aika matalalla äänellä, joskin se on kuulemma miellyttävä. ;D
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:50"]
Wou!
En siis ole ainut mies joka siis kuvittelee olevansa mies joka panee nais-minua... tai jotain...
Avokillanikin kesti hetki ennenkuin tajusi "juonen".
[/quote]
Jostain syystä mieheni ovat ulkonäöltään miehisiä mutta aivotoiminnaltaan enemmän naisia (kokevat tosin olevansa miehiä) ja itselläni on erittäin miehiset putkiaivot, jotenkin haen aivoilleni että vartalolleni vastaparia.
Naiset tuntuvat jotenkin havaitsevan minusta minun olevan mies vaikka kroppani julistaa muuta, miehillä menee yleensä hetki mutta pian ovat unohtaneet että jalkovälissäni ei roiku munia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:51"]
Täällä ap:n kanssa samis.
Elän miehenä naisen vartalossa ja pikkuhiljaa myös avomiehelleni on valjennut se asia.
Olen siis kai homo naisen vartalossa? En aivan 100% sulje pois mahdollisuutta että seukkaisin joskus naisen kanssa. Toistaiseksi sellaisia ajatuksia ei tosin ole ollut.
[/quote]
Me ollaan hankalassa tilanteessa monella tavalla. En tiedä, mitä tästä ajattelet, mutta musta toiset transmiehet ovat musta usein todella seksikkäitä.
ap
[/quote]
No joo, on kyllä hankala tilanne varsinkin kun itselläni on nuo käsitteet ihan hukassa että mikä tarkoittaa mitäkin. Täytynee perehtyä asiaan jotta löytäisin kuvaavan sanan itselleni. Ehkä se selkiyttäisi identiteettiäkin? Toisaalta taas kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Enkä tunne henk. koht. ketään joka "poikkeaisi normiheteromuotista" joten en oikein osaa kommentoida tuota seksikkyysasiaa, ajatuksena kyllä kiinnostava :)
[/quote]
Seksuaalisuutta on monenlaista, ja meissä kaikissa on tosiaan masuliinisuutta ja feminiinisyyttä. Ymmärrän sua aika hyvin. :) Jos koet olevasi hetero, niin pääosin olet sitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:31"]
kuinka pitkä klitoris sinulla on?
[/quote]
Muutamia millejä. Häpeäkseni tunnustan, että mulla on älyttömän pieni. Suurimmalla osalla naisista on isompi.
ap
[/quote]
sulla on pitkä matka naiseksi vielä.
ei naiset mieti tuolla tavoin vehkeitään :D
[/quote]
No, enhän mä nainen ollutkaan. Mutta hemmetti mä olen miettinyt tuota vehjettä liikaa. Transpiireissä voidaan puhua transmiehen klitoriksesta peniksenä. Sanon, että mulla on pienin penis, jota kukaan on koskaan nähnyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:56"]
Mitä ajattelet Marja-Sisko Aallosta? Tai koetko ylipäätään yhteyttä transnaisiin?
[/quote]
Koen yhteyttä. Ollaan samassa veneessä. Ihailen Marja-Sisko Aaltoa oikeastaan. Usein koean jopa vetoa transnaisiin, mutta nyt ei puhuttu kyllä siitä..
ap
Kuvaile unelmien kumppanisi?