Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkui huoraksi - olen loppu

Vierailija
31.07.2021 |

En tiedä mitä ajatella. Olen niin väsynyt tähän. Nyt hän on tuolla olohuoneessa ja huudattaa televisiota täysin äänin eikä ymmärrä että mulla huomenna aamuvuoroon meno. Haukkui huoraksi koska olen seurustellut kahden miehen kanssa ennen häntä, nyt meillä suhdetta 4 vuotta takana. Henkinen väkivalta alkoi alkuvuodesta, ei onneksi ole käynyt vielä päälle.

Olen loppu, ja myöskin olen raskaana. Mikä on oikea ratkaisu tässä tilanteessa? Mieheni vaikutti alkuun ihanalta, mutta nyt on täysi hirviö. Haukkuu huoraksi jos sanon että menen käymään siskollani (luulee että menen muiden miesten luo), ja kyttää koko ajan mitä puen päälleni ja kenelle tekstaan/soitan. Olen niin väsynyt. Joka päivä sama homma. Mitä tehdä? Auttakaa!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon juttuja

Vierailija
22/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pihalle tuollainen ukkeli vaan. 

Eipä tuollaisesta mitään iloakaan ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haukkui huoraksi - suhde loppui siihen.

Korjasin otsikkoasi.

En tiedä mikä miestäsi vaivaa, ilmeisesti joku keskenkasvuisuus. On todella ikävää joutua toteamaan olevansa perheen ainoa aikuinen, mutta parempi nyt kuin myöhemmin.

Kilautapa miehen äidille, sille tulevalle mummolle. Itse ainakin tulisin paikalle saman tien ja sanoisin pojalleni kaikki ne asiat, jotka sen pitää nyt kuulla.

Eli kasvattaa munat ja ryhtyy aikuiseksi ja kiittää polvillaan onneaan elämässä.

Se anoppi ei tule poikaansa moittimaan. Vaan päinvastoin tekee miniälle selväksi, että ilman miniää poika olisi onnellinen.

Eli älä sotke anoppia mukaan. Lähde vain itse menemään.

Vierailija
24/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ainakin oma asunto. Minulla alkoholisti mies, ja miehen "pimeä puoli" paljastui kun tulin raskaaksi. Eli alkoi juomaan ja käyttäytymään sikamaisesti, juuri henkistä väkivaltaa jne. Otin oman asunnon, jotta voin olla turvassa ja lapseni myös. Sovittiin kuitenkin että ollaan edelleen yhdessä, ja se oli lopulta hyvä ratkaisu. Asuimme 5 vuotta erillään, kun mies oli ollut raitis vuoden muutimme hänen luo ja ollaan asuttu yhdessä vuoden, kokoajan kyllä omakin asunto ollut valmiudessa. Nyt syksyllä laitetaan se kylläkin pois, koska kaikki mennyt hyvin. Välissä mies on käynyt terapiassa ja vaikka mitä, että ei se helppoo oo ollu ja huomaat jos oma puolisosi haluaa muutosta.. Mutta sulla pitää olla oma, turvallinen koti!

Vierailija
25/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjasin otsikkoasi.

En tiedä mikä miestäsi vaivaa, ilmeisesti joku keskenkasvuisuus. On todella ikävää joutua toteamaan olevansa perheen ainoa aikuinen, mutta parempi nyt kuin myöhemmin.

Kilautapa miehen äidille, sille tulevalle mummolle. Itse ainakin tulisin paikalle saman tien ja sanoisin pojalleni kaikki ne asiat, jotka sen pitää nyt kuulla.

Eli kasvattaa munat ja ryhtyy aikuiseksi ja kiittää polvillaan onneaan elämässä.

Omituinen ajatus. Miniäni on aikuinen ihminen, kuten myös poikani. Asuvat kaukana minusta. Pitäisin aika kummallisena, että minut kutsuttaisiin paikalle.

Vierailija
26/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun kaupungissasi turvakotia?

On. Asun helsingissä. Mutta en tiedä onko tämä syy mennä turvakotiin..? Mieheni on välillä ns. "normaali" ja aina ihan yhtäkkiä muuttuu täysin kylmäksi hirviöksi ja vain haukkuu minut ja alistaa henkisesti. Ei ole lyönyt mutta pelkään että lyö. Mitä teen? Minulla on tunteita häntä kohtaan mutta ne ovat nyt horjuneet kuluneen n. 9kk aikana. Kaipaan lämmintä rakkautta, en huorittelua tai pakottamista näyttää viestit ja puhelut...

ap

Miten itse riitelet?

Vierailija
27/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt vielä aborttiin, tee se. Ei tuollaisen ihmisen geeneillä tee yhtään mitään! Muussa tapauksessa eroa sekä itsesi että lapsesi takia ja kasvata jälkikasvu ilman hullun läsnäoloa.

Vierailija
28/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsesi vuoksi nyt heti sinne turvakotiin!

Jos se lyö nyt ensimmäisen kerran, niin vauvalle voi käydä huonosti!

Jos et ajattele itseäsi, niin ajattele vauvaa!

Vierailija
29/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Asun helsingissä. Mutta en tiedä onko tämä syy mennä turvakotiin..? Mieheni on välillä ns. "normaali" ja aina ihan yhtäkkiä muuttuu täysin kylmäksi hirviöksi ja vain haukkuu minut ja alistaa henkisesti. Ei ole lyönyt mutta pelkään että lyö. Mitä teen? Minulla on tunteita häntä kohtaan mutta ne ovat nyt horjuneet kuluneen n. 9kk aikana. Kaipaan lämmintä rakkautta, en huorittelua tai pakottamista näyttää viestit ja puhelut...

ap

https://naistenlinja.fi/

https://nettiturvakoti.fi/nain-haet-apua/turvakodit/

Jos ei kelpaa niin sitten olet joko trolli tai et oikeasti edes halua apua.

Vierailija
30/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
31/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään huoritteleva mies ei ansaitse toista mahdollisuutta. Nyt pois sieltä. Toki vaadit elarit kun lapsi syntyy.

Vierailija
32/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten itse riitelet?

En uskalla riidellä vaan vaivun omiin oloihin ja itken ja sulkeudun. 

ap

Vierailija
33/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on syy mennä turvakotiin!

Vierailija
34/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjasin otsikkoasi.

Ei kyllä aina toimi. Minä kerroin lapseni isän äidille rehellisesti mitä poikansa oli tehnyt (huumeet, pettäminen, valehtelu, ei maksa elatuksia, ei tapaa lasta, levitteli minusta valheita yms.). Miehen äiti vain voivotteli poikaansa ja haukkui minut.

Oman lapseni aion kyllä kasvattaa niin toisin. Jos hänestä jonakin päivänä tulee vähääkään kuin isänsä, niin tiedän kyllä epäonnistuneeni täysin äitinä.

Vierailija
35/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pääse pois niin onko ketään kuka vois tulla hakemaan sut?

Vierailija
36/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on seurustellut useamman kuin kahden kanssa, ei hyvää päivää. Sano sun miehelle että ottaa sen päänsä pois persiistään koska sinä olet ihan normaali nainen ja sinulla ON ollut OIKEUS ja ON oikeus omaan elämään jota sinä määrät ja siinä ei muut määrittele sinua kumppaneiden lukumäärän mukaan!

Vierailija
37/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjasin otsikkoasi.

Omituinen ajatus. Miniäni on aikuinen ihminen, kuten myös poikani. Asuvat kaukana minusta. Pitäisin aika kummallisena, että minut kutsuttaisiin paikalle.

Jep. Meillä oli just tällainen tapaus sukulaisen puolisona. Soitteli meidän sukua läpi ja juoruili heidän keskinäisiä asioitaan. Aluksi sai sympatiaa ja empatiaa, kunnea selvisi mikä hirviö tämä säälinkerjääjä-nainen itse oli. Kaikki piti kilttinä uhrina, joka oli ainoa, jonka kertomusta tuutattiin julki. Siihen moni tällainen nainen luottaakin: mies ei puhu.

Ei puhunut tässäkään. Asiat selvisivät täysin viranomaisten kautta. Sen jälkeen en luota kehenkään. Todella kiltin uhrin oloinen oli. Veti meitä 100-0

Vierailija
38/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään huoritteleva mies ei ansaitse toista mahdollisuutta. Nyt pois sieltä. Toki vaadit elarit kun lapsi syntyy.

Ei missään nimessä pidä maksaa elareita.

Vierailija
39/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjasin otsikkoasi.

Ei kyllä aina toimi. Minä kerroin lapseni isän äidille rehellisesti mitä poikansa oli tehnyt (huumeet, pettäminen, valehtelu, ei maksa elatuksia, ei tapaa lasta, levitteli minusta valheita yms.). Miehen äiti vain voivotteli poikaansa ja haukkui minut.

Oman lapseni aion kyllä kasvattaa niin toisin. Jos hänestä jonakin päivänä tulee vähääkään kuin isänsä, niin tiedän kyllä epäonnistuneeni täysin äitinä.

En enää koskaan usko vain toisen kertomaa. En ikinä. Susta sais aivan varmasti aikamoista törkyä sun suvulle. Mene peilin eteen.

Vierailija
40/68 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten itse riitelet?

En uskalla riidellä vaan vaivun omiin oloihin ja itken ja sulkeudun. 

ap

Älä ota keskustelukumppaniksesi tähän nyt u lia, ap. Selkeä u lin kommentti.