Mies haukkui huoraksi - olen loppu
En tiedä mitä ajatella. Olen niin väsynyt tähän. Nyt hän on tuolla olohuoneessa ja huudattaa televisiota täysin äänin eikä ymmärrä että mulla huomenna aamuvuoroon meno. Haukkui huoraksi koska olen seurustellut kahden miehen kanssa ennen häntä, nyt meillä suhdetta 4 vuotta takana. Henkinen väkivalta alkoi alkuvuodesta, ei onneksi ole käynyt vielä päälle.
Olen loppu, ja myöskin olen raskaana. Mikä on oikea ratkaisu tässä tilanteessa? Mieheni vaikutti alkuun ihanalta, mutta nyt on täysi hirviö. Haukkuu huoraksi jos sanon että menen käymään siskollani (luulee että menen muiden miesten luo), ja kyttää koko ajan mitä puen päälleni ja kenelle tekstaan/soitan. Olen niin väsynyt. Joka päivä sama homma. Mitä tehdä? Auttakaa!
Kommentit (68)
Emme me voi auttaa sinua. Sinä itse voit. Kuvailemasi tilanne on niin toivoton, että liekö edes totta. Täysijärkiset ihmiset nimittäin eivät jäisi kuuntelemaan tuollaista minuutinkaan jälkeen vaan häipyisivät äkkiä tai heti ensimmäisen arkipäivän tullen alkaisivat soitella vuokra-asuntoja tms.
No tässä kuitenkin neuvo: Tee kaikkesi, että saat vaikka väliaikaisenkin asunnon itsellesi. Ja tee se heti kun arki koittaa.
Tosin ap tuntuu vähän siltä, että hän jää neuvottelemaan, kyselemään,jopa anelemaan että saisi jäädä asumaan huorittelijan kanssa samassa kämpässä.
Ap:lla on ratkaisun avaimet käsissään mutta tuskin hän niitä käyttää.
Olen nähnyt ja kokenut vastaavia tapauksia.
Et sinä ole lopussa, mutta tuo suhde on. Voisiko mies mitenkään selvemmin ilmaista sen, että ei rakasta eikä kunnioita sinua? Se tarkoittaa sitä, että hanki oma elämä. Sinä tulet olemaan paljon onnellisempi, tai ainakin vähemmän onneton, kun kukaan ei ole haukkumassa sinua eikä sinua itketä riiteleminen.
Hae apua nyt heti tämän luettuasi! Sinä löydät kyllä ihmisiä, jotka auttavat sinua pelastamaan itsesi tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Emme me voi auttaa sinua. Sinä itse voit. Kuvailemasi tilanne on niin toivoton, että liekö edes totta. Täysijärkiset ihmiset nimittäin eivät jäisi kuuntelemaan tuollaista minuutinkaan jälkeen vaan häipyisivät äkkiä tai heti ensimmäisen arkipäivän tullen alkaisivat soitella vuokra-asuntoja tms.
No tässä kuitenkin neuvo: Tee kaikkesi, että saat vaikka väliaikaisenkin asunnon itsellesi. Ja tee se heti kun arki koittaa.
Tosin ap tuntuu vähän siltä, että hän jää neuvottelemaan, kyselemään,jopa anelemaan että saisi jäädä asumaan huorittelijan kanssa samassa kämpässä.
Ap:lla on ratkaisun avaimet käsissään mutta tuskin hän niitä käyttää.
Olen nähnyt ja kokenut vastaavia tapauksia.[/quote
Tai ap voisi ajaa sen huorittelijan pellolle, jos asunto on ap:n. Mutta tuskinpa näin tapahtuu, ap vaikuttaa sen verran lullerolta, että hän jää kuuntelemaan nimittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisen kanssa kannata jatkaa. Pidät lapsen ja aloitat uuden elämän. Tilanne ei varmasti parane jatkossakaan. Näin miehenä en ikinä pysty ymmärtämään, miksi niin monet naiset ryhtyvät väkivaltaisten miesten kanssa suhteeseen? En vaan tajua, kun normaaleja ja vastuullisia miehiäkin on maailma täynnä.
Surullista. Voimia sinne.
m56
Siinä on sellainen juttu senkin palsta taata, että monesti nämä "kiltit&kunnolliset" muuttuvat hirviöiksi vasta myöhemmin. Osataan esittää kultaista miestä joskus aika pitkäänkin salataan jopa juopottelu ja peliongelmat.
Jos ei ole syomalaista sukujuurta, lähde heti.
Tee abortti, jos vielä ehdit, ja eroa. Ei millään pahalla, mutta alistaisit oman lapsesikin tuon hirviön epävakaudelle.
Kuinka pitkällä raskaus? Oliko yhteinen päätös?
Mies on narsisti ja/tai epävarma itsestään. Pelkää että menettää sinut ja lapsen, joten on ryhtynyt alistamaan ja lyttäämään, jottet uskaltaisi milloinkaan lähteä. Tilanne todennäköisesti tulee muuttumaan vieläkin pahemmaksi ajan kuluessa.