Petin, mutten ole jäänyt kiinni. Jaetaan villeimmät salaisuudet tähän ketjuun.
Olet pettänyt puolisoasi, poika- tai tyttökaveria jäämättä kiinni? Jaetaan jännittävät kokemukset tässä ketjussa!
Itse olen langennut lihanhimoihin vieraan miehen kanssa useammankin kerran suhteissani. Olen vain heikkona komeisiin, miehekkäisiin, "tiedän mitä haluan" -tyyppisiin alfoihin. Nyt olen viimeisimmässä suhteessa ollut jo toista vuotta uskollinen.
Villein muisto on komeasta, pitkästä urheilijainsinööristä, jonka tapasin kuntosalilla. Se oli menoa ensisilmäykseltä. Olin varattu, hän ei joten tapailimme hänen luonaan. Suhde jatkuu vuoden, seksi oli villiä ja tätä miestä oli suotu ranteen vahvuisella... Vieläkin pöksyt kastuu, kun ajattelen. Miehelleni sanoin meneväni salille, kaupungille ja muutaman kerran työmatkalle. Tai jos mies oli reissussa asuin eakastajani luona. Joskus kävin töiden jälkeen harrastamassa seksiä rakastajan kanssa ja kotiin tullessa mieheni halusi rakastella. Hassua, että se tuntui irstaimman kiihottavimmalta. Suhde loppuu, koska rakastaja ei voinut sietää kakkosen roolia ja olisi halunnut suhteen. En kuitenkaan sosiaalisen paineen takia jättänyt miestäni vaan jatkoimme yhdessä ja rakastajasta vain haaveilen vieläkin. Mies ei tiedä mitään tänä päivänäkään! Läheltäpiti tilanteita on ollut. Kuten ravintolassa viereisissä pöydissä istuminen rakastajan ja hänen treffinsä kanssa, tai miehet yllätyksellisesti samoissa polttareissa. Onneksi rakastaja hillitsi mustasukkaisuutensa :)
Kommentit (4)
Ap, ei tuo minusta kauhean jännittävältä kuulostanut. Pikemminkin surulliselta, ehkä vähän säälittävältä. Tuli ainakin surullinen olo kumppanisi puolesta..
Mä harrastan pikapanoja töissä vartiijan kanssa. Kiihottavan jännää! Mies ei tiedä mitään eikä työkaveritkaan :)
Petin kumppaniani eikä tämä koskaan saanut tietää asiasta. Enkä ole katunut.. :)
Kaisa, minulla on suhde sinun mieheesi.