Mitä mieltä mekosta?
https://www.prisma.fi/tuotteet/110869242/london-fog-naisten-mekko-218l3…
Suurenna kuvaa niin saat paremmin selkoa kuosista ym.
Itse tykkään ja näkisin tuon esim.mustien nahkamaihareiden, ylipäätään rouheapohjaisten, kanssa nyt syksyllä.
Kommentit (39)
Tätimäinen, muodoton. Tulee mieleen jokin hyvin tiukan uskonnollinen pukeutuminen.
Ihan kiva, mutta vähän kaapumainen. Lisäksi nuo "suomut" saavat sinut näyttämään käärmeeltä, joka tässä tapauksessa ei ole hyvä asia. En sinuna ostaisi.
Tykkään ja voisin ostaakin. Mulla on juurikin samaa värimaailmaa flanellinen paitamekko päällä, tästä tulee pikkasen yöpaitafiilikset vaikka on taskutkin
Vähän vanhanaikainen, melkein viktoriaaninen. Mutta ehkä se onkin muotia, en ole muotiasiantuntija - eipä ainakaan ole liian paljastava, heh.
Kiitos kommenteista, itse tosiaan tykästyin, oli päällä tosi kivan näköinen eikä todellakaan mitenkään kaapumainen tms, laskeutui nätisti ja kapean mallisesti eli tosi maltillinen ns A-linjainen alaosastaan. Ja yläkerran nappeja jätin 2 ylintä auki, kun kokeilin. Värimaailma vetosi myös, musta on aina hyvä ja tuo vihreä lempivärejäni.
Ap
Kuvio ei ole nätti. Muuten on ok.
En tykkää röyhelöistä enkä noista rypytetyistä kerroksista, joita on nykyään tyrkyllä aina. Väri on ok. Valmistettu Kiinassa, mikä ei niin hyvä.
Tuo mieleen isomummoni navettatakin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista, itse tosiaan tykästyin, oli päällä tosi kivan näköinen eikä todellakaan mitenkään kaapumainen tms, laskeutui nätisti ja kapean mallisesti eli tosi maltillinen ns A-linjainen alaosastaan. Ja yläkerran nappeja jätin 2 ylintä auki, kun kokeilin. Värimaailma vetosi myös, musta on aina hyvä ja tuo vihreä lempivärejäni.
Ap
Sitten ostat mekon, viis muiden mielipiteistä.
Tuokin hieno mutta menevämpi ja kätevämpi arkeen on tämä
Hameen "pohjattomaan pussiin" katosi 43 esinettä - katso havainnekuva
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000474765.html
Tuollainen vaatii hyvän tasapainoisen kropan että näyttää hyvältä, jos on "paljon muotoja" tai päinvastoin kuin suora tikku niin ei toimi. Itellä todennäköisesti näyttäisi tanttamaiselta isojen rintojen takia. Kankaasta tykkäsin kun tuollainen vihreä on itselle just täydellinen, korostaa vihreitä silmiä hyvin.
Tilaa Temusta, niin saat vastaavaan kiinalaisen kauhtanan vitosella. Sieltä toikin on peräisin.
Päätin nyt kuitenkin palauttaa mekon. Jäin miettimään vielä, ja tajusin, että löydän varmasti vielä hienomman. Kiitos kaikille!
Ap
Kaulus näyttää ahdistavalta.