Olen lomalla ja olen vaan istunut kotona. Haluatko kysyä jotain?
Ulkona on paska keli ja kylmä. Olen vaan surffaillut netissä aamusta iltaan.
Pakolliset kotityöt esim tiskikoneen tyhjennys olen pakottanut itseäni tekemään ennen lun mies tulee kotiin. En ole käynyt kaupassa kun kerra ja kerran tehnyt ruokaa.
Ei vaan huvita tehdä mitään. Pakollisia menoja kuten lapsen hammaslääkäri jne olen siirtänyt eteenpäin.
Vielä kaksi viikkoa tätä notkumista jäljellä.
Kommentit (15)
Hei, mä olen tehnyt ihan samaa! Tai siis ollut tekemättä... tää viimeinen lomaviikko on mennyt ihan rehellisesti tekemättä mitään. Välillä notkun koneella josta siirryn keittiön sohvalle lukemaan romaania ja siitä ehkä sänkyyn jatkamaan tuota samaa kirjaa ... ei aina tarvitse tehdä jotain!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:21"]Sulla ei ole mitään harrastuksia? Kyllä lomasta kannattaa ottaa kaikki irti, vaikka onki paskat kelit. Ei se oikein lomaa oo, jos kököttää vaan kotona tekemättä mitään..
[/quote]
Ei ole. Ulos en mene kun pakosta. Siellä on niin saatanan kylmä.
Kotona olis yhtä sun toista tekemistä, mutta en vaan saa itsestäni mitään irti. Ei kertakaikkiaan huvita. Vihaan syksyä. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:21"]Sulla ei ole mitään harrastuksia? Kyllä lomasta kannattaa ottaa kaikki irti, vaikka onki paskat kelit. Ei se oikein lomaa oo, jos kököttää vaan kotona tekemättä mitään..
[/quote]
Ei ole. Ulos en mene kun pakosta. Siellä on niin saatanan kylmä.
Kotona olis yhtä sun toista tekemistä, mutta en vaan saa itsestäni mitään irti. Ei kertakaikkiaan huvita. Vihaan syksyä. Ap
[/quote]
Vaatetta päälle ni siellä mikään kylmä ole.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:27"]Miten jaksat istua vaan kotona?
[/quote]
Pakko jaksaa kun ei oo muutakaan. Mitä sitä tekis? Minne menisi? Rannalleko palelemaan sateenvarjon kanssa? Kahvilaan juomaan ylihintaista vanhaa pahaa kahvia? Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:27"]Miten jaksat istua vaan kotona?
[/quote]
Pakko jaksaa kun ei oo muutakaan. Mitä sitä tekis? Minne menisi? Rannalleko palelemaan sateenvarjon kanssa? Kahvilaan juomaan ylihintaista vanhaa pahaa kahvia? Ap
[/quote]
No ihan vaikka käy siellä kaupassa jos sielläkään et oo käyny :D
ota levon kannalta, löhöä hyvällä omallatunnolla. Oikein hengitä syvään ja rentoudu. Ja raikasta imaaon kivempi hengittää kuin tunkkaista kuumaa.
Ei kaupasta tarvita mitään. Mies ostakoot itselle js lapselle ruokaa. Itse en syö.
Perkele kun ei pääse töihinkään kun on pakko olla lomalla. Ihme touhua. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:46"]
Ei kaupasta tarvita mitään. Mies ostakoot itselle js lapselle ruokaa. Itse en syö.
[/quote]
Et syö ollenkaan? No jo on kumma jos mikään ei kiinnosta ja mitään ei jaksa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:46"]
[/quote]
[/quote]
En syö kun ei ole nälkä. Tänään olen syönyt kaksi leipää, kaksi kuppia kahvia mustana, kuppi teetä ja kolme lusikallista hernekeittoa. Eikä ole edellenkään nälkä.
Joo ei huvita mikään. Tyhmää haaskata lomapäiviä kun niitä voisi säästää ens kesään, mutta kun on pakko lomailla. Sairasta. Ap
Kuulostat aika mielikuvituksettomalta ihmiseltä.
Minä olen myös lomalla. Viiminen viikko tosin menossa. Olen lomalla lukenut useita kirjoja,
Katsellut elokuvia.
Käynyt lenkillä ja pyöräilemässä.
Uimassa käytiin kun oli helteet. (Nythän voi mennä uimahalliin tai kylpylään)
5v kanssa ollaan käyty kahviloissa ja leikkipuistoissa. Tänään käytiin mäkkärissä. On kierrelty kirppareita ja käyty naapurikaupungissa "turisteina". Käyty kirjastossa monta kertaa ja lainattu sieltä myös elokuvia.
Kotitöitä ei ole oikein huvittanut tehdä, mitä nyt keittiön pitänyt suht siistinä ja pyykkiä pessyt. Ruokaa pitää tehdä päivittäin.
Mies päivät töissä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:00"]Kuulostat aika mielikuvituksettomalta ihmiseltä.
[/quote]
So?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:46"]
[/quote]
[/quote]
En syö kun ei ole nälkä. Tänään olen syönyt kaksi leipää, kaksi kuppia kahvia mustana, kuppi teetä ja kolme lusikallista hernekeittoa. Eikä ole edellenkään nälkä.
Joo ei huvita mikään. Tyhmää haaskata lomapäiviä kun niitä voisi säästää ens kesään, mutta kun on pakko lomailla. Sairasta. Ap
[/quote]
Eli syöthän sä. Voit siis mennä kauppaan ja ostaa sitä ruokaa? Onhan se lomailu varmasti typerää jos sen tuolla tavalla käyttää.
Sulla ei ole mitään harrastuksia? Kyllä lomasta kannattaa ottaa kaikki irti, vaikka onki paskat kelit. Ei se oikein lomaa oo, jos kököttää vaan kotona tekemättä mitään..