Genetiikasta jotain ymmärtävät, apua!! Mulla oli säätöä
juhannuksena yhtien kaksoisveljesten kanssa. Aattona kolme minuuttia nuoremman ja lauantaina sen vähän vanhemman velipojan kanssa. ;) En tiedä ovatko identtisiä, mutta ainakin ihan samannäköisiä ja nimetkin tyyliin Tupu ja Hupu. No nyt sitten perinteitä kunnioittavaan tyyliin, raskaustesti voimakkaasti plussalla. Olen kummankin facebook-kaveri, mutta en mitään sen enempää. Kyseessä oli siis juhannusjuhlat, ja yhteydenpito on jäänyt valokuvien vaihtamisen ja facebook-tykkäilyjen tasolle.
Vauvan pidän joka tapauksessa ja mietin, että en kerro kummallekaan tästä mitään ainakaan tässä vaiheessa.
Mutta siis asiaan! Jos nämä miehet ovat identtiset kaksoset, niin onko mahdollista enää selvittää kumpi on isä? Hupu vai Tupu?
Kiitos!
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:21"]Sen siitä saa kun jakaa itseään kaikille
[/quote]
En nyt varsinaisesti kaikille jakanut. Näihin nyt vaan tuli langettua ja hyvä niin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:24"]Voi luoja, tää on WT:tä :D.
[/quote]
Kuule, mun sisko sanoi ihan samaa ja nauro vaan päälle! :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:21"]Sen siitä saa kun jakaa itseään kaikille
[/quote]
En nyt varsinaisesti kaikille jakanut. Näihin nyt vaan tuli langettua ja hyvä niin.
Ap
[/quote]
Maistu vissiin xiidu niin hyvälle?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:27"]Ap, etkö ajattele kunniaasi? :D
[/quote]
Kunniasta viis, kun pääsee jakamaan torttua ihkuille veljeksille
Minkä ikäinen olet? Yritätkö vain saada miesten huomion pitämällä lapsen?
Riippuu ovatko identtisia, jos ovat niin ei koska geenit samanlaisia.
Ei sitä taida enää saada tietoon millään.
Identtisillä kaksosilla on sama dna. Mutta jos ne oli epäidenttiset, niin sitten ehkä. Sitten dna:ssa on samat yhteneväisyydet kun tavallisilla veljeksillä. Kannattaa kysyä Kauniista ja Rohkeista, ne varmaan kyl tietää miten tää menee. Tsemppiä! :D
Kestotrollia kaksplussalta?
Kellään asiallista vastausta? Muakin kiinnostais. Mun mielestä jos ne on identtiset kaksoset, niillä ois sama DNA, mutta meneekös se tosiaan niin?
Ja ap:lle vielä, että kyllä sun mun mielestä kannattas kertoo vaikka sitten molemmille, ihan jo isyyden selvittämisksi, sekä kyllähän se nyt on isänkin oikeus tietää. Toivotttavasti oot vaan provo, mutta samapa tuo.
Genetiikan sääntöjen mukaan menee niin, että se kumman kanssa olet enemmän FB-tykkäyksiä jaellut on lapsesi isä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:30"]Ei sitä taida enää saada tietoon millään.
Identtisillä kaksosilla on sama dna. Mutta jos ne oli epäidenttiset, niin sitten ehkä. Sitten dna:ssa on samat yhteneväisyydet kun tavallisilla veljeksillä. Kannattaa kysyä Kauniista ja Rohkeista, ne varmaan kyl tietää miten tää menee. Tsemppiä! :D
[/quote]
Jee, kahdet elarit!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:29"]Minkä ikäinen olet? Yritätkö vain saada miesten huomion pitämällä lapsen?
[/quote]
Ikää tasan 30. Ja se liittyy tähän millä tavalla?
Enkä yritä saada huomiota keneltäkään enää. Eiköhän mun huomionkeräämiset olleet sitten siinä :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:19"]
Aattona kolme minuuttia nuoremman ja lauantaina sen vähän vanhemman velipojan kanssa.
[/quote]
Nopea akti oli, jos kesti vaan kolme minuuttia. Veikkaan vanhempaa velipoikaa lapsesi isäksi.
Sen siitä saa kun jakaa itseään kaikille