Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopuoliso pörrää deitti- sivustolla

31.07.2021 |

Olemme puolisoni kanssa olleet jo pitemmän aikaa " riidoissa". Sitaateissa siksi, koska emme varsinaisesti riitele ja tappele vaan enemmänkin olemme hiljaisia ja passiivisia varsinaisen riidan jälkeen, toisiamme kohtaan. Joka tapauksessa, olemme olleet vuosikymmeniä yhdessä, riitoja on tullut ja mennyt, sovintoja tehty ja jatkettu eteenpäin. lapset ovat jo aikuisia emmekä ole nähneet tarpeeksi syytä eroon....kunnes...nyt, puolisoni jäi kiinni että on liittynyt deitti-sivustolle.
Minun mielestäni deitti-sivustolle liittyminen on jo pettämistä ja luottamukseni on rikottu sekä minua on loukattu. Nyt sitten puolisoni vaatii minua antamaan tämän anteeksi ja vähättelee tekoaan ja sanoo että " ei hän oikeasti pettänyt, kunhan vaan katseli"
Hänen mielestä ylireagoin. Hyväksyisitkö itse aviopuolisosi deitti-sivuilla surffaamisen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rahan takia roikut siinä paskassa miehessä kiinni, eikö vaan? 

Ei suinkaan. Avioliitossa eron tullessa kaikki jaetaan tasan. Meillä ei ole avioehtoa ja mies on lisäksi työtön. Kysymys ei ole rahasta, sitä tulee ja menee elämässä.

Vierailija
22/25 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et reagoi mitenkään väärin ja miehesi manipuloi. Ensin pitää erota jos deittailla aikoo muita kuin puolisoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Hyväksyisitkö itse sen, että puolisosi funtsisi eroa ja sen sijaan että keskustelisi kanssasi, spekuloisi asiaa vauviksella ja pohjaisi päätöksensä palstalaisten tuomioon?

Itse ajatelin samaa kysyä kuin Ukko 38. Akkana ja lisäisin.miksi pitää väkisin olla yhdessä jos kipinä on kuollut?Miksi ylensä pitää kytätä puolison tekemisiä esim.netti?Helpompaa erota ja jatkaa elämää itsenäisenä .Nyky yhteiskunassa ei tarvitse eroon edes syytä.Toinen voi hakea ja toinen saa tiedon asiasta sama osoite: Postitse haaste kirje, Se on tosi tahditonta,Mutta niinkin ihmiset tekee.Jos yhdessä eivät kykene jätä ero anomusta tai toinen ei suostu siihen?

Olen tottunut olemaan avioliitossa. Niin surkealta kuin kuulostaakin. En tiedä, onko se jotain syvempää rakkautta vaiko tapa?

Kuulostaa siltä että taitaa olla vain tapa. Muutos on aina vähän pelottava ja ihminen pysyy mieluummin vähän huonossa tilanteessa kuin hyppää täysin epävarmaan uuteen tilanteeseen. Mutta naiset jotka elävät yksin ovat keskimäärin tyytyväisempiä, joten älä epäröi erota kun siltä tuntuu. Miehesi käytös on törkeää eikä hän kunnioita sinua, ei sellaisessa suhteessa kannata pysyä tappelemassa kun ei se yleensä miksikään muutu. Katse eteenpäin vaan.

Vierailija
24/25 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Hyväksyisitkö itse sen, että puolisosi funtsisi eroa ja sen sijaan että keskustelisi kanssasi, spekuloisi asiaa vauviksella ja pohjaisi päätöksensä palstalaisten tuomioon?

Ukolta asiallinen kysymys, mutta miesvihamammat vaan alapeukuttaa.

N37

No haloo, on kyllä todellakin sata kertaa pahempi juttu etsiä/"katsella" muita naisia deittisovelluksella kun se että kirjoittaa anonyyminä nettipalstalle ajatuksistaan. Ja miksi aina yritetään kääntää naisen syyksi kun mies tekee jotain todella röyhkeää kuten tuo ap:n mies? Mutta joo miesv*haa tämäkin...

Kirjoittaa anonyymina jutun, josta tunnistetaan haukkujen kohde. Niin fiksua

Vierailija
25/25 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän