Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Abreuta kadehditaan?

Vierailija
14.08.2014 |

Miksi juuri Anna on se, jota etenkin kolmikymppiset naiset kadehtii? 

Toki on joukossa heitä, jotka eivät hänestä ja siitä musasta pidä, mutta kummasti kritiikki ja herjaus on naisväestöltä lähtevää! Huvittavaa! :D Mikä se Annassa niin kalvaa ja lyö kateudesta vihreäksi, kertokaa!? :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:30"]

Mimmin suusta on nyt viimeaikoina tullut sellaista tekstiä, että olen ihan oikesti miettinyt, mikä tämä mimmi oikeen luulee olevansa. Yrittääkö esittää aikusepaa mitä on jne.

[/quote]

Aikuisempaa? Kyseessä ei edes ole mikään teinityttö! Mikä tarvis hänellä olisi muka esittää aikuisempaa?

[/quote]

Eikö?! En tiedä hänen ikäänsä. Ulkoasun ja olemuksen perusteella olen saanut vaan saanut sen käsityksen, että on kovin nuori tyttö kyseessä. Eihän siitä ole aikaankaan kun esim itse kadehti Alepan-kanssaa, kun se on vitsi niin iisii duunii. Kuulostaakin teiniltä!

[/quote]

Eiköhän Abreun imago haluta pitää mahdollisimman "teininä" niin kauan kuin mahdollista. Toista saman tyylistä kun ei taida edes olla markkinoilla.

Vierailija
2/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo pahimmat herjaajat olla jotain henkisesti alikehittyneitä ~20-vuotiaita. Jos sitäkään.

Ei mua ainakaan Anna ärsytä, söpö ja iloinen tyttö, joka on ansainnut menestyksensä. Julkisuuskuva on säilynyt vailla kohujuttuja ja skandaaleja. Naimisissakin on nykyään nuoren menestyjämiehen kanssa. Tosi hyvin Anna on handlannut hommat. Ehkä se hänessä joitakin ärsyttääkin, kun toivovat hänelle epäonnea mutta Anna senkun porskuttaa ;)

Olen 27-vuotias perheellinen nainen, joka on pitänyt Annasta jo Idolsista asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mistä olisin kateellinen?

Olisin kateellinen jos näyttäisi Megan Foxilta ja laulaisi kuin Mariah Carey :-)

Vierailija
4/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se näytti tissit naistenlehdessä?

Vierailija
5/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi, että kadehditaan? Laulaa ja tanssii, mutta sen lisäksi on ihan tavallinen parikymppinen; käy salilla, kuvaa itseään peilin kautta ja hihi-kikattaa. Ei ole enää tällaisen nelikymppisen maailmaa, ei vaivaa.

Vierailija
6/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Annaa mitenkään ihmeellisenä niin olen hänellä auttamatta kateellinen?! Neiti on melua tyhjästä, anteeksi rouvahan se taitaa nykyää olla. 

Kateellinen sinullekin, kun pidän hymiöitäsi naurettavina?

Vierailija
7/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, kun en ihannoi tavallista nuorta naista, joka toteuttaa unelmaansa. 

Vierailija
8/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se, että jos saa olemattomilla meriiteillä ja kyvyillä noin helvetisti huomiota ja rahaa?

Vierailija
9/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen?
Pikkutyttö, joka luulee itsestään liikoja ja on tyrkyttämässä itseään joka paikkaan.
Säälin häntä.

Vierailija
10/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkibisneksessä sedillä etumukset pullottaa, taskuvenus oli jo 16-vuotiaana niin nami.

Vierailija
11/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan osaa laulaa näin hienosti kuin Anna Vain elämää-ohjelmassa :) Lisäksi hän esiintyi samalla todella karismaattisesti ja upeasti.

Nuo pikkutyttö-vinkujat, olette naurettavia. Anna on 25-vuotias tai jotain sinne päin nykyään. Naimisissa.

Vierailija
12/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo leimata kritiikki kateudeksi, toimii yhtä hyvin kuin ns. "natsikortti" --> ei mitään merkitystä.

Mitä tahansa, kuka tahansa, kirjoittaa kenestä tahansa, niin KAIKEN voisi tyrmätä lausella "olet vain kateellinen". Paljon fiksumpaa olisi ihan oikeasti keskustella aiheesta, mikä tahansa se onkin, ihan asiatasolla sen sijaan että toinen osapuoli heittää kateuskortin pöytään ja siihen sitten loppuukin se keskustelu.

Jos vaikka minä kirjoitan tähän että omena on paljon parempi hedelmä mitä banaani, niin tuosta voisi saada hyvinkin mielenkiintoisen keskustelun aikaan siitä mitä hyviä/huonoja puolia noilla on, kumpi on monikäyttöisempi, kummassa on paremmat ravintoarvot jne. jne. jne. Mutta tuossakin varmaan joku tulisi heilumaan kateuskortin kanssa: "Olet vain kateellinen kun teidän pihassa ei kasva banaaneja vaan pelkkiä omenoita" tmv. yhtä "järkevän" väitteen kanssa.

Anna Abrou jakaa mielipiteitä, eikä se ole mikään ihme, ihan samaan tapaa jakaa moni muukin artisti mielipiteet, miettikää vaikka jotain Tommi Läntistä. Itseäni Abrou ei varsinaisesti ärsytä, mutta se ärsyttää kuinka häntä koko ajan se taustakoneista tuo esille markkinointimielessä. On paljon muita ihmisiä joista paljon mielummin lukisin juttuja, mutta heiltä puuttuu se taustakoneisto mikä ns. "tuotteistetulla" laulajalla on takanaan. Häntä ikääkuin väkisin tungetaan tähdeksi, vaikka minusta hänellä ei siihen rahkeita ole. Jos vaikka ajatellaan jotain Sillanpäätä jolla on karismaa ja lahjakuutta, ja joka ei ole "vain tuote" vaan mm. on itse tehnyt osallistunut kappaleidensa tekemiseen jne.

Vierailija
13/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:24"]

Itse en ainakaan osaa laulaa näin hienosti kuin Anna Vain elämää-ohjelmassa :) Lisäksi hän esiintyi samalla todella karismaattisesti ja upeasti.

Nuo pikkutyttö-vinkujat, olette naurettavia. Anna on 25-vuotias tai jotain sinne päin nykyään. Naimisissa.

[/quote]
Säälittävä kakara se on oikean aikuisen naisen rinnalla.

Vierailija
14/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä hahmo, ja niin heikot biisit ja silti niin paljon suosiota. Tai en tiedä onko se oikeasti suosittu, kun en tiedä ketään, kellä olisi hänen levyäkään.

Vierailija
15/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tulot vain lavalla heilumisesta.

Kaunis.

Nuori.

Timmi

Pitää itsestään huolta.

Uskaltaa olla oma itsensä.

Hauska.

Upea ääninen.

Saa katseen kuin katseen kääntymään.

Vierailija
16/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Anna kisasi Idolsissa niin täällä ylistettiin sitä hirmuisesti ja Ari haukuttiin. Ei tainnu Kristiinakaan paljon kehuja av-mammoilta saada..? Nyt on selvästi mielipide Annasta muuttunut!

Vierailija
17/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:24"]

[/quote]

Kalenteri-ikä ja naimissa oleminen onkin aikuuden merkki. Ei ole mitenkään epätavallista, että 30-vuotiaskaan ei ole aikuisuuden vastuuta ottava aikuinen vaan ihannoi nuoruutta ja nuoruuden arvoja.

Vierailija
18/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:30"]

Muistan kun Anna kisasi Idolsissa niin täällä ylistettiin sitä hirmuisesti ja Ari haukuttiin. Ei tainnu Kristiinakaan paljon kehuja av-mammoilta saada..? Nyt on selvästi mielipide Annasta muuttunut!

[/quote]No onhan se suloista, kun lapset laulaa, mieti nyt kun silloin ei ees ollu mitään tenavatähti-kisaa. :)

Vierailija
19/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:25"]

On helppo leimata kritiikki kateudeksi, toimii yhtä hyvin kuin ns. "natsikortti" --> ei mitään merkitystä.

Mitä tahansa, kuka tahansa, kirjoittaa kenestä tahansa, niin KAIKEN voisi tyrmätä lausella "olet vain kateellinen". Paljon fiksumpaa olisi ihan oikeasti keskustella aiheesta, mikä tahansa se onkin, ihan asiatasolla sen sijaan että toinen osapuoli heittää kateuskortin pöytään ja siihen sitten loppuukin se keskustelu.

Jos vaikka minä kirjoitan tähän että omena on paljon parempi hedelmä mitä banaani, niin tuosta voisi saada hyvinkin mielenkiintoisen keskustelun aikaan siitä mitä hyviä/huonoja puolia noilla on, kumpi on monikäyttöisempi, kummassa on paremmat ravintoarvot jne. jne. jne. Mutta tuossakin varmaan joku tulisi heilumaan kateuskortin kanssa: "Olet vain kateellinen"

[/quote] 

Niin. Kritiikki ja herjaus ovat eri asioita. Onko sinusta jotain oikeaa ja asiallista kritiikkiä nää "hyi ällöttävä tyrkky pissis, painuis muualle, mikä se luulee olevansa, eihän sillä ole yhtään meriittiä"?

Vierailija
20/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:21"]

No varmaan se, että jos saa olemattomilla meriiteillä ja kyvyillä noin helvetisti huomiota ja rahaa?

[/quote]

Kas kummaa, kun nämä BB-tähdet ja salarakkaat  eivät saa samaa ryöpytystä niskaansa, vaikka saavat huomiota ja rahaa tekemättä oikeasti kertakaikkisen yhtään mitään. Siis jos ei sekoilua ja silikoneja pidetä meriittinä.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän