Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauhea uni

Vierailija
05.08.2014 |

unessa olin isossa vanhassa maalaistalossa, isani lapsuuden kodissa. joka paikka vanhaa rojua taynna. tunnelma synkka, uhkaava ja ahdistava. joku henki tai muu heitteli mua pitkin seinia. pihalla istui kuolleita ihmisia. jossain vaiheessa olin itsekin ulkona, seisoin haudassa tai jossain kuopassa kahden uhkaavan miehen kanssa joista toinen yritti viillella mun naaman.

mita taa vois tarkottaa? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet stressaantunut? Tai sitten ei mitään. Painajaiset on vain painajaisia.

Vierailija
2/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaiset yrittävät korjata tiedostamattoman alitajunnan "virheitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mielestänne kaikki unet ja painajaiset tarkoittaisivat jotain? Eivät tasan tarkoita. Painajaisia näkee jokainen ihminen eikä varmaan kenelläkään ole toteutunut mikään kauhea asia sen jälkeen.

Tosin kerran näin unta että Saksa voitti MM-kisat 2014 ja niinhän ne voitti ;)

Vierailija
4/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsellut liikaa kauhua telkkaista ja netistä.

Vierailija
5/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin joskus teininä (olen jo aika iäkäs) sellaisen, missä kaivinkone tuli ja repi montun meidän talosta ja sen paikalle ja kaikki putos sinne. Tämä on toteutunut kuvainnollisesti.

Vierailija
6/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkiks kukaan muu viimeyönä (johtukohan se Ebolasta...), että tubi oli muuttunut ihmiseksi niin kuin ebolakin... tubi nauroi aivan sairaasti jossain EUssa päin. Aika kummallinen kylläkin!

Vierailija
7/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se voi tarkoittaa, että sinua jollain tapaa rajoittaa tai piinaa ajatusmallit tai asiat, jotka periytyvät vanhempiesi suvusta ja historiasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi