Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Abreuta kadehditaan?

Vierailija
14.08.2014 |

Miksi juuri Anna on se, jota etenkin kolmikymppiset naiset kadehtii? 

Toki on joukossa heitä, jotka eivät hänestä ja siitä musasta pidä, mutta kummasti kritiikki ja herjaus on naisväestöltä lähtevää! Huvittavaa! :D Mikä se Annassa niin kalvaa ja lyö kateudesta vihreäksi, kertokaa!? :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl kateellinen sille siitä ku sil on nii iso pää kokoonsa nähden :( itel on päinvastoin. Oon pitkä ja riskin oloinen nainen ja pää on vähän liian pieni.

Vierailija
22/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kadehdin" koska mulla on edelleen Annasta sellainen tekopirteä pissismielikuva, vaikka en katsonut Vain elämää -sarjaa enkä ole oikeastaan muutenkaan seurannut häntä mitenkään Idolsin jälkeen (paitsi että olen tietysti kuullut hänen musiikkiaan radiosta ja varmaan joskus tv:stäkin.) Pidän kyllä häntä lahjakkaana ja nättinä laulajana, vaikka en musiikistaan tykkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:21"]

No varmaan se, että jos saa olemattomilla meriiteillä ja kyvyillä noin helvetisti huomiota ja rahaa?

[/quote]

Kas kummaa, kun nämä BB-tähdet ja salarakkaat  eivät saa samaa ryöpytystä niskaansa, vaikka saavat huomiota ja rahaa tekemättä oikeasti kertakaikkisen yhtään mitään. Siis jos ei sekoilua ja silikoneja pidetä meriittinä.. 

[/quote]Saahan ne, missä maailmassa elät :D

Vierailija
24/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:12"]

No varmaan se, että jos saa olemattomilla meriiteillä ja kyvyillä noin helvetisti huomiota ja rahaa?

[/quote]

Kas kummaa, kun nämä BB-tähdet ja salarakkaat  eivät saa samaa ryöpytystä niskaansa, vaikka saavat huomiota ja rahaa tekemättä oikeasti kertakaikkisen yhtään mitään. Siis jos ei sekoilua ja silikoneja pidetä meriittinä.. 

[/quote]Saahan ne, missä maailmassa elät :D

[/quote]

Pientä päivittelyä heidän edesottamuksista, joka unohtuu samantien. Annan parjaus vaa jatkuu ja jatkuu...

Vierailija
25/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ehkä heitä ei täällä niin noteerata, mutta esim. suoli24:n julkkispalstalla ja heihin liittyvien "uutisten" kommenteissa missä tahansa on yleensä törkeääkin parjausta. Usein ihan ylitsemenevää vaikka ottaisi huomioon turhan julkkiksen statuksen ja mahdollisen sekoilun. Tulee jopa mieleen, että siinäkin on ehkä kyse jonkilaisesta kateudesta, koska on vaikea ymmärtää miten jokus harmiton turhahko julkkis saa jotkut ihmiset niin katkeriksi ja vihaisiksi.

Olet ehkä Annan fani, ja siksi kiinnität huomiota nimenomaan häneen liittyvään kateuteen ja muuhun kritiikkiin?

Vierailija
26/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:22"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä heitä ei täällä niin noteerata, mutta esim. suoli24:n julkkispalstalla ja heihin liittyvien "uutisten" kommenteissa missä tahansa on yleensä törkeääkin parjausta. Usein ihan ylitsemenevää vaikka ottaisi huomioon turhan julkkiksen statuksen ja mahdollisen sekoilun. Tulee jopa mieleen, että siinäkin on ehkä kyse jonkilaisesta kateudesta, koska on vaikea ymmärtää miten jokus harmiton turhahko julkkis saa jotkut ihmiset niin katkeriksi ja vihaisiksi.

Olet ehkä Annan fani, ja siksi kiinnität huomiota nimenomaan häneen liittyvään kateuteen ja muuhun kritiikkiin?

[/quote]Samaa mieltä. Tuo tehokkain bb-parjaaminen toki on käynnissä usein vain sen kauden ajan, kun omaa suosikkia pitää lobata. Mutta kaikki jotka bb:stä ovat julkkiksiksi jääneet, saavat yhä kestää arvostelua...

Vierailija
27/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmin suusta on nyt viimeaikoina tullut sellaista tekstiä, että olen ihan oikesti miettinyt, mikä tämä mimmi oikeen luulee olevansa. Yrittääkö esittää aikusepaa mitä on jne.

Vierailija
28/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi joku kadehtisi Annaa, ehkä joku teini joka haaveilee pop-tähti-urasta, tai haluaa Annan muodikkaat kuvausvaatteet päällensä.

Idols-Anna oli mielestäni suloinen, mutta uusi aikuisempi Anna stringipeppuineen ei ole niin mieleeni.

Vierailija
29/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:30"]Mimmin suusta on nyt viimeaikoina tullut sellaista tekstiä, että olen ihan oikesti miettinyt, mikä tämä mimmi oikeen luulee olevansa. Yrittääkö esittää aikusepaa mitä on jne.

[/quote]

Esim?

Vierailija
30/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:25"]

On helppo leimata kritiikki kateudeksi, toimii yhtä hyvin kuin ns. "natsikortti" --> ei mitään merkitystä.

Mitä tahansa, kuka tahansa, kirjoittaa kenestä tahansa, niin KAIKEN voisi tyrmätä lausella "olet vain kateellinen". Paljon fiksumpaa olisi ihan oikeasti keskustella aiheesta, mikä tahansa se onkin, ihan asiatasolla sen sijaan että toinen osapuoli heittää kateuskortin pöytään ja siihen sitten loppuukin se keskustelu.

[/quote]

Juuri näin, ja asian voisi kääntää niinkin että koska minä en pidä ryynimakkarasta, niin sanon jollekin että minusta tuo ryynimakkara on jotenkin irstaan ja vastenmielisen makuinen ja oloinen makkaraksi, niin vastapuoli alkaisi huutelemaan että "sä oot vain kateellinen sille ryynimakkaralle!" :)

Vierailija
31/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:30"]

Mimmin suusta on nyt viimeaikoina tullut sellaista tekstiä, että olen ihan oikesti miettinyt, mikä tämä mimmi oikeen luulee olevansa. Yrittääkö esittää aikusepaa mitä on jne.

[/quote]

Aikuisempaa? Kyseessä ei edes ole mikään teinityttö! Mikä tarvis hänellä olisi muka esittää aikuisempaa?

Vierailija
32/32 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:30"]

[/quote]

Aikuisempaa? Kyseessä ei edes ole mikään teinityttö! Mikä tarvis hänellä olisi muka esittää aikuisempaa?

[/quote]

Eikö?! En tiedä hänen ikäänsä. Ulkoasun ja olemuksen perusteella olen saanut vaan saanut sen käsityksen, että on kovin nuori tyttö kyseessä. Eihän siitä ole aikaankaan kun esim itse kadehti Alepan-kanssaa, kun se on vitsi niin iisii duunii. Kuulostaakin teiniltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi