Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko miehesi lyönyt sinua koskaan?

Vierailija
14.08.2014 |

Jäikö yhteen kertaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyönyt, paitsi tosiaan pyllylle läpsii joskus :) minäkään en ole lyönyt, mutta kerran nakkasin miestä pehmolelulla suutuspäissäni. Kadutti kauheasti ja pyysin kyllä anteeksi.

Vierailija
22/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko noista pyllylle läpsimisistä täällä elvistellä. Exäni ei lyönyt mua, mutta saattoi ottaa väkisin multa milloin kännykän milloin muuta, ja kerran retuutti mua huoneesta toiseen huoneeseen. Olisi kai pitänyt lähteä kerrasta. Toista retuutusta ei tullut, kun aloin olla varpaillani. Myöhemmin mies itse halusi erota, ei kuitenkaan ollut munaa laittaa itse erohakemusta, vaan mä jouduin hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin kerran vaimoani,taisiis läpäsytinm poskelle.

Luulin, että se sylkäisi naamalleni, mutta se olikin vahinko. Reaktio tuli kuin selkäytimestä. Sen jälkeen en ole ikinä lyönyt.

Pyysin toki anteeksi ja kaduin, melkein itketti.

Vierailija
24/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:59"]

On useastikin. Avokämmenellä tai piiskalla. Yleensä takapuoleen.

[/quote]

Sama. Tuskin maltan odottaa seuraavaa kertaa ;)

Vierailija
25/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä toista tilaisuutta tulisi, lähtisin heti ja lapset mukaan, lapsia saisi tavata, ehkä, valvotusti. Tosin mun mies ei koskaan sitä tekisikään, näkee töissä kaikenmaailman surkeita naistenhakkaajia.

Vierailija
26/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyönyt, ja olen kyllä selväksi tehnyt ettei minua tarvi lyödä kuin kerran

Vierailija
27/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lyönyt minua avokämmenellä kasvoihin. Ei ole jäänyt yhteen kertaan, aina kun hermostuu tai laitan vastaan niin lyö. Silloin tiedän että nyt on oltava hiljaa. Muuten tosi ihana mies.

Vierailija
28/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:32"]Mieheni on lyönyt minua avokämmenellä kasvoihin. Ei ole jäänyt yhteen kertaan, aina kun hermostuu tai laitan vastaan niin lyö. Silloin tiedän että nyt on oltava hiljaa. Muuten tosi ihana mies.

[/quote]

ei helvetti. :(

Vierailija
29/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minä pelkään ettei jää ainoaksi kerraksi. Ja jos ei ala mies katumaan ja tajuamaan niin varmana toistuu. Ap

Vierailija
30/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kertaa seuraa varmasti toinen. Oma mieheni ei ole koskaan lyönyt ja niinkuin moni muukin sanoo,ei toista tilaisuutta edes tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän