Olen raskaana hormonikierukasta ja kondomista huolimatta! :o
Tuplaehkäisy ollut käytössä, sillä tähän tilanteeseen ei vauva vain sovi. Yritän saada gradua aikaiseksi ja suorittaa muutenkin opintoja loppuun. Miehellä sama juttu, mutta väittelee tohtoriksi. Aamupahoinvointia on ollut, pistin stressin piikkiin. Raskaustesti oli positiivinen ja riensin lääkärin kautta labraan varmistaakseni asian. Kierukka oli irronnut ja matkustanut jonnekin munatorveen vai minne lie, nyt en muista. Kondomikin oli pettänyt! Kierukka poistettiin ja ensi viikolla aika neuvolaan. Mies ei vielä tiedä, mutta tiedän hänen haluavan abortin. :( itse olen aivan sekaisin ja paniikissa. Olin jo valmistautunut aborttiin, mutta toisaalta... Tuntuu kuin tällä lapsella olisi syy syntyä, kun raskauduin ehkäisyistä huolimatta. Pärjäisin lapsen kanssa yksinkin, äääh auttakaa! Luulen olevani viikoilla 4-5. Miten kerron miehelle?
Kommentit (6)
Niin teleportattiinko se kierukka sieltä munatorvesta vai?
Aikamoista. Teet tietysti juuri niin, kuin itse koet sopivaksi. Muista, että raskaus kestää 9kk ja iso osa naisista voi fyysisesti erittäin loistavasti tuon koko ajan. Kyllä yhden väikkärin ja gradun siinä vääntää siis :). Kato ei voi baarissakaan käydä! Tsemppii!
Miten se kierukan saa pois jos on raskaana!?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:52"]
[/quote] Ihan irrottamalla multa otettiin, oli kyllä paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:52"]
[/quote] Ihan irrottamalla multa otettiin, oli kyllä paikallaan.
[/quote]
No munatorvesta se on kyllä isompi kirurginen toimenpide ja luultavasti olisi jo miehelle selvinnyt raskaus siinä vaiheessa kun siihen ryhdyttäisiin.
Pidä lapsi. Opiskelet äippäloman jälkeen. Munkin olis pitänyt tehdä noi, tuo motivaatiota opiskeluun. Tosin en tullut raskaaksi silloin. Gradun teet ihan sumiinä sivussa, loppuu toi Pitäis ja Pitäis homma.