Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten taivutella vaimo aborttiin?

Vierailija
31.07.2021 |

Ei jumankauta millään jaksais 3. mukulaa. Just kun on pienimmäinenkin rauhoittunut niin en jaksa kyllä uutta päänvaivaa.... En JAKSA VALVOA..!!Piste! Mikä velvollisuus mulla on siihen?? En hyväksy tätä. Koittanut puhua vaimolle järkeä, mutta ei niin ei. Mikä siinä on? Miksi 2 kappaletta ei riitä?? Se on varma että en ala siihen showiin enää, en kirveelläkään. Mikä neuvoksi, onko vertaistukea täällä vauva foorumilla...???

Kyselee mies 36 wee

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat abortin tehtyä, hyvä että tuhoat lapsen jos ette halua sitä

Suomen laki kieltää lasten tuhoamisen.

Ap:lle, ero on varmasti paras ratkaisu jos toinen haluaa lapsen ja sinä et, mutta muista että sinä olet jokaisesta siittämästäsi lapsesta yhtä paljon vastuussa kuin lapsen äiti.

Vierailija
22/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tuhoaisi lastani idiootin äijän takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa hyvin. Itseäni sylettää naiset jotka ei kunnioita isän mielipidettä vaan käytännössä pakottavat toisen isäksi haluamattaan. Juu, ehkäisy voi pettää, niin on pettänyt meilläkin, mutta silloin pitäisi keskustella asiat läpi haluaako MYÖS mies sen lapsen. Aloittajan tapauksessakin kun niitä jo siunaantunut kaksi, miksei ne riitä. Niihin on myös ilmeisesti tämä toinenkin osapuoli suostunut, silti pitää väkisin tehdä lisää vaikka isä ei halua. Helvetin itsekästä. Se ei riitä että nainen vain haluaa sen. Itse olen tehnyt useamman abortin koska ehkäisy pettänyt (turhauttavaa kun itse tullut aina raskaaksi haluamattaan ja joskut ei tule vaikka haluaisi, onenksi ikää jop 38v ja raskauden mahdollisuus pienenee koko ajan) eikä meillä olekaan lapsia koska kumpikaan meistä ei ole koskaan halunnut vanhemmaksi. Ollaan liian itsekkäitä siihen.

Kysymys naisille: miksi annatte raskauden jatkua vaikka isä vastustaa lasta? Miksi koette oikeudeksenne tehdä noin?

N38

Vierailija
24/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama provo. Näin päästään taas haukkumaan miehiä. Guaranteed replies. 

Vierailija
25/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on liian myöhäistä, miksi et kantanut vastuuta ja jos et halua lapsia, mennyt sterilaatioon ja käyttänyt kondomia.

Nyt on turha itkeä, ettei jaksa.

Ja naiselle abortti ei ole mikään läpihuutojuttu, niin kuin annat ymmärtää.

Ja silti te naiset tehtailette niitä kymmenen tuhatta vuodessa. 

Vierailija
26/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa hyvin. Itseäni sylettää naiset jotka ei kunnioita isän mielipidettä vaan käytännössä pakottavat toisen isäksi haluamattaan. Juu, ehkäisy voi pettää, niin on pettänyt meilläkin, mutta silloin pitäisi keskustella asiat läpi haluaako MYÖS mies sen lapsen. Aloittajan tapauksessakin kun niitä jo siunaantunut kaksi, miksei ne riitä. Niihin on myös ilmeisesti tämä toinenkin osapuoli suostunut, silti pitää väkisin tehdä lisää vaikka isä ei halua. Helvetin itsekästä. Se ei riitä että nainen vain haluaa sen. Itse olen tehnyt useamman abortin koska ehkäisy pettänyt (turhauttavaa kun itse tullut aina raskaaksi haluamattaan ja joskut ei tule vaikka haluaisi, onenksi ikää jop 38v ja raskauden mahdollisuus pienenee koko ajan) eikä meillä olekaan lapsia koska kumpikaan meistä ei ole koskaan halunnut vanhemmaksi. Ollaan liian itsekkäitä siihen.

Kysymys naisille: miksi annatte raskauden jatkua vaikka isä vastustaa lasta? Miksi koette oikeudeksenne tehdä noin?

N38

Minulla ei ole lapsia eikä abortteja. Kannatan abortin laillisuutta turvallisuussyistä ja koska naisilla oikeus päättää omasta kehostaan

, mutta omatuntoni ei sallisi itse ikinä tehdä aborttia. Mieheni tämän myös tietää. Abortti ei ole ehkäisykeino. Vasektomia miehellä on muutenkin aika paljon helpompi operaatio niin fyysisesti, kuin henkisestikin. Hän on vapaa sellaisen ottamaan, jos ei missään nimessä halua lapsia.

Vierailija
27/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin samalla tavalla kuin sinut taivutellaan hankkimaan sterilaatio.

Ilmiannoin perusoikeusloukkauksena ja naisvihana. Toivottavasti silti kyse mielikuvitusvaimon mielikuvitusraskaudesta. Eihän noin kuvottavan tollon kanssa kukaan oikeasti nai.

Kerroppa vielä että mitä perusoikeuksia tässä on loukattu ja miten vihattu naisia?

Ei tässä ole ketään pakotettu aborttiin eikä halveerattu naissukupuolta. Mies ei vain koe jaksavansa enempää lapsia. Olis toki pitänyt käyttää ehkäisyä, mutta eipä se jälkiviisastelu enää auta.

Vierailija
28/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt viimeistään kannattaa mennä sinne vasektomiaan ja heti. 

Vierailija
29/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin samalla tavalla kuin sinut taivutellaan hankkimaan sterilaatio.

Ilmiannoin perusoikeusloukkauksena ja naisvihana. Toivottavasti silti kyse mielikuvitusvaimon mielikuvitusraskaudesta. Eihän noin kuvottavan tollon kanssa kukaan oikeasti nai.

Kerroppa vielä että mitä perusoikeuksia tässä on loukattu ja miten vihattu naisia?

Ei tässä ole ketään pakotettu aborttiin eikä halveerattu naissukupuolta. Mies ei vain koe jaksavansa enempää lapsia. Olis toki pitänyt käyttää ehkäisyä, mutta eipä se jälkiviisastelu enää auta.

Ei auta, muta aborttiin taivuttelu ei ole vaihtoehto. Nyt vaan jaksettava, kun ei etuviisastellut. Se on voivoi.

Eri

Vierailija
30/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut lasta mutta kuitenkin laitoit vaimon paksuksi?

Aikamoista.

Vierailija
31/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta IHMEESSÄ OLEN KUULLUT, mutta kato kun ei AJATELTU että vielä paksuksi tulis. Stana...

Mikä pölhökustaa siellä itkee naisten palstalla? Olisit käyttänyt kumia, tai leikannut kassit pois.

Kanna vastuusi,

nolo äijä!

Vierailija
32/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on liian myöhäistä, miksi et kantanut vastuuta ja jos et halua lapsia, mennyt sterilaatioon ja käyttänyt kondomia.

Nyt on turha itkeä, ettei jaksa.

Ja naiselle abortti ei ole mikään läpihuutojuttu, niin kuin annat ymmärtää.

Ja silti te naiset tehtailette niitä kymmenen tuhatta vuodessa. 

Jos tunnet biologiaa yhtään, naiset eivät tehtaile vauvoja. Miehet niitä tehtailevat. Naiselle vauva eli uusi ihminen on pitkä projekti.

Ja mitä tuohon tulee että abortti ei ole mikään läpihuutojuttu niin turha pelotella. Kun sen tekee ajoissa niin se voi olla läpihuutojuttu jota on turha dramatisoida. Turha draama pois abortin ympäriltä niin säästytäön monilta surullista ihmiskohtaloita. Mutta ennen kaikkea miesten vastuu sekä ehkäisystä että ehkäisyn puutteen seuraamuksista.

Vierailija
33/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano eukolle, että ero tulee jos uutta lasta pukkaa. Abortti ei ole maailman vakavin asia.

Vierailija
34/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt viimeistään kannattaa mennä sinne vasektomiaan ja heti. 

Näitä pellejä on Suomi täynnä.

Naisen pitää huolehtia kaikesta ja ottaa vastuu yksin, syödä pillereitä, joista saa ikäviä sivuvaikutuksia ja vielä aborttikin pitäisi kestää mikä on henkisesti järkyttävä kokemus!

Miehet ei voi edes kumia käyttää, kun ei tunnu seksi muka hyvältä kumin kanssa.

Oon saanut teistä miehistä niin tarpeekseni!!! 😤

Vierailija
35/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Minulla ei ole lapsia eikä abortteja. Kannatan abortin laillisuutta turvallisuussyistä ja koska naisilla oikeus päättää omasta kehostaan

, mutta omatuntoni ei sallisi itse ikinä tehdä aborttia. Mieheni tämän myös tietää. Abortti ei ole ehkäisykeino. Vasektomia miehellä on muutenkin aika paljon helpompi operaatio niin fyysisesti, kuin henkisestikin. Hän on vapaa sellaisen ottamaan, jos ei missään nimessä halua lapsia.

Itsellä ei ole ollut koskaan mikään ongelma sikiön abortoinnissa. Jotkut ajattelevat tunteellisemmin, itse ja puolisoni ei taas kuulu näihin. Meilläkin olisi 3 lasta, mitä emme olisi edes halunneet, mikäli en olisi päätynyt aborttiin. Mielestäni taas aborttimahdollisuus on oltava kellä vaan, tilanteesta riippumatta. Jotkut nyt sattuu olemaan vaan niin helkkarin sikiävää sorttia, mukaanlukien minä, että ehkäisystä huolimatta tullut raskaaksi ja jos tälläisessä tilanteessa ei olisi mahdollisuus ollut omalla kohdallani aborttiin, niin oma elämä olisi ainakin pilalla. Tai ainakin sellaista mitä en ole toivonut koskaan itselle. Kaikki ei ajattele sitä alkiota minään kummoisempana, vaan on yhdentekevä asia, joten abortti ei tunnu miltään.

Vierailija
36/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja käy avioliitoissakin ja parisuhteissa joissa on jo lapsia.

Ap ei halua kolmatta lasta koska on kahdesta jo aivan poikki ja se on täysin ymmärrettävää. Siksi käytetään ehkäisyä suhteessa jotta ei tulla raskaaksi. Ehkäisyn tarkoitus on estää raskaus ja itse näkisin että jos ehkäisy pettää, tällöin ei ole lainkaan itsestäänselvyys että lapsi pidetään- koska eihän sitä ole haluttu ja siksi käytetty ehkäisyä.

Karmeaa ja karua vaatia ap:tä steriloimaan itsensä , koska hän ei nyt halua lisää lapsia tämän kyseisen naisen kanssa. On suorastaan julmaa väittää että ap:n olisi pitänyt olla tehnyt vasektomia joka on lopullinen toimenpide !!

Yhteisymmärryksessä käytetty ehkäisy on parisuhteessa merkki siitä että lapsia ei haluta. Jos vahinko käy, kummallakin osapuolella on oikeus omaan näkemykseensä asiasta.

Vasektomian vaatiminen on väärin ja julmaa koska sitä voi hyvin harvoin perua. Ap voi haluta lapsia myöhemmin elämässä jossain muussa elämänvaiheessa.

Vierailija
37/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannata. 

Vierailija
38/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt hyvä mies leikkauttamaan ne johdot, ettei tarvitse tälläistä tilannetta kohdata. Saat toimenpiteen ilmaiseksi ilman muuta

Vierailija
39/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Vaimosi ei selvästikään rakasta sinua.

Vierailija
40/99 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoja käy avioliitoissakin ja parisuhteissa joissa on jo lapsia.

Ap ei halua kolmatta lasta koska on kahdesta jo aivan poikki ja se on täysin ymmärrettävää. Siksi käytetään ehkäisyä suhteessa jotta ei tulla raskaaksi. Ehkäisyn tarkoitus on estää raskaus ja itse näkisin että jos ehkäisy pettää, tällöin ei ole lainkaan itsestäänselvyys että lapsi pidetään- koska eihän sitä ole haluttu ja siksi käytetty ehkäisyä.

Karmeaa ja karua vaatia ap:tä steriloimaan itsensä , koska hän ei nyt halua lisää lapsia tämän kyseisen naisen kanssa. On suorastaan julmaa väittää että ap:n olisi pitänyt olla tehnyt vasektomia joka on lopullinen toimenpide !!

Yhteisymmärryksessä käytetty ehkäisy on parisuhteessa merkki siitä että lapsia ei haluta. Jos vahinko käy, kummallakin osapuolella on oikeus omaan näkemykseensä asiasta.

Vasektomian vaatiminen on väärin ja julmaa koska sitä voi hyvin harvoin perua. Ap voi haluta lapsia myöhemmin elämässä jossain muussa elämänvaiheessa.

Ymmärrän näkemyksen, mutta abortti on vaihtoehto vain, jos on naisen mielestä vaihtoehto. Painostus ei tule kyseeseen.

Jokainen aikuinen tietää, että ehkäisy voi pettää ja harrastaessaan seksiä ottaa sen riskin. Jos ei missään nimessä halua lasta eikä vasektomiaa, jää siis yksi vaihtoehto. Ei yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan