Miten taivutella vaimo aborttiin?
Ei jumankauta millään jaksais 3. mukulaa. Just kun on pienimmäinenkin rauhoittunut niin en jaksa kyllä uutta päänvaivaa.... En JAKSA VALVOA..!!Piste! Mikä velvollisuus mulla on siihen?? En hyväksy tätä. Koittanut puhua vaimolle järkeä, mutta ei niin ei. Mikä siinä on? Miksi 2 kappaletta ei riitä?? Se on varma että en ala siihen showiin enää, en kirveelläkään. Mikä neuvoksi, onko vertaistukea täällä vauva foorumilla...???
Kyselee mies 36 wee
Kommentit (99)
Kerrot rehellisesti just tuon syyn, meillä myös kaks lasta ja todellakin on lapsiluku täynnä.
No totta IHMEESSÄ OLEN KUULLUT, mutta kato kun ei AJATELTU että vielä paksuksi tulis. Stana...
Ero vois myös olla helpotus jos vaimo nyt välttämättä sen kolmannen tahtoo, arkea helpottaa huomattavasti jos lapset ovat vaikka viikko/viikko systeemillä kummankin luona.
Et mitenkään päässyt sitten nipsaisemaan johtoja poikki, että noita kakaroita ei tulisi enää lisää? Etkö? Katsos kun sinulle sterilisaatio on pikku juttu, mutta naiselle suoritettuna se on pitkää toipumista vaativa jopati hengenvaarallinen leikkaus! Sinulle pieni paikallispuuduutuksessa tehtävä nipsaisu. Miehen sterilisaatio on myös 100% tehokas toisin kuin naisen. Olisiko kannattanut ottaa ITSE vastuu ehkäisystä?
Niin. Yhdynnässä ottaa AINA tietoisen riskin raskaudesta. Nauti seuraamuksista.
M 30 neitsyt
Eikö sen pillerin voi jauhaa vaikka aamupuuroon?
Toivottavasti saat abortin tehtyä, hyvä että tuhoat lapsen jos ette halua sitä
Meillä mies kertoi rehellisesti (jo ehkäisyn poisjättämisestä sopiessa!) ettei hän oikein jaksaisi enää kolmatta, ja sovittiin että auttaa sitten voimiensa mukaan. Niin se pitkälti menikin, minä hoidin nuorimman yövalvomiset tms ja katsottiin että mies sai esim. käydä harrastuksissaan yhtä paljon kuin 2 lapsen aikanakin. Kaikille ei sopisi tämmöinen, mutta musta tuntui ihan reilulta, mä sitä kolmatta lasta enemmän halusin. Voisit ehdottaa vaimollesi tämmöistä? Liian myöhäänhän tää tietysti tulee nyt.
Otsikon perusteella ajattelin ehdottaa, että voisit vakuuttaa vaimollesi että hän ei missään tapauksessa halua yhteistä lasta kaltaisesi hirviön kanssa, mutta kun viestistä selvisi että niitä on jo kaksi ennestään, niin ei varmaan tämäkään argumentti toimi.
Nyt on liian myöhäistä, miksi et kantanut vastuuta ja jos et halua lapsia, mennyt sterilaatioon ja käyttänyt kondomia.
Nyt on turha itkeä, ettei jaksa.
Ja naiselle abortti ei ole mikään läpihuutojuttu, niin kuin annat ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ja pitää! Maailma on ylikansoittunut ja ainoa oikea tapa on abortoida!
Minä abortoin itseni tänään.
Jätä se nauta!
Hän ansaitsee parempaa kuin sinut.
Olisin antanut kunnollisia neuvoja mutta tekstistäsi ja muille antamastasi vastauksestasi päätellen.. huh huh sääliksi käy vaimoasi ja niitä jo olemassa olevia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin.
Vasektomiaa ei tehdä pillereillä, vaan VALTAVILLA puutarhasaksilla - puuduttamatta.
Lisäännytte kuin Afrikassa, jossa keskimääräinen lapsiluku on 4 🙄
Mutta niin, onhan se iso lapsi ihan eri asia kuin vankkureissa tuupattava söpö vauva.
Vasektomiaa et hakenut ajoissa siksi, että...?