Moukku IKEAn uutuuksia kerjäämässä!
Montako kuvaa lue tän päivän aikana jo lisännyt instagramiin aiheesta, olisko ollu 4 ja lisää varmaan tulee. Kaikissa ikeaan liittyviä hashtageja ja linkattu Ikean omat ig-sivut kuvan alle. Jestas miten noloa.
Kommentit (9)
Okv teki postauksen samasta aiheesta mutta blogiin ja paremmin. Ei ihquttanut pelkkää aamupalaa kuten Moukku vaan kertoi uutuuksista ja jakoi uuden kuvastolinkin. http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/08/ihana-aamu
"IKEA lähetti aamiaisen ovelle."
Jep, eiköhän Iina halua sieltä muutakin kuin aamiaista... Tosi säälittävää kyllä, tuo ensimmäinen kuva olisi riittänyt.
Hei oikeesti! Jos mä pitäisin blogia ja mulla olis mahdollisuus saada ilmaista tavaraa, niin totta hitossa mä sitä kerjäisin! Vitsit te ootte kateellisia!
Miten te ees jaksatte seurata jonkun random bloggaajan instagramia.. :D
Aika räikeää kyllä minustakin... No jospa se Moukku saa vihdoin sen ilmaisen pinniksen, vaikka sitten Ikealta.
Mä lopetin joku aika sitten kaikken refa-blogien lukemisen. Moumou on ärsyttävä tavaroiden kerjääjä ja köyhyydestä vinkuja enkä tykkää hänen tyylistään haukkua miestään julkisesti. Si Modan postaukset on tylsiä ja aina täynnä selityksiä postaamattomuuteen tyyliin kesästä ja ystävistä nauttiminen. Kai työt pitää silti tehdä? Ja mulla nousee aina karvat pystyyn sanasta tuljainen jota käyttää. Se on tuliainen! Tyyliä metsästämässä oli ennen kiva mutta en jaksa siitäkään enää kiinnostua. Ja olen mä muiden blogien lukemisen lopettanut, ainakin Kalastajan vaimo ja Avec Sofie, samoin Char jonka blogi ei viime aikoina ollut muuta kuin kuohuvalla kilistelyä. Ja se on mulle viimeinen niitti jos bloggaaja edes puolella sanalla vihjaa että kannattaa etsiä muuta luettavaa jos ei miellytä sen jälkeen kun on antanut rakentavaa palautetta. En ole haukkunut vaan antanut palautetta, itse asiassa samankaltaista kuin moni muukin. Jos bloggaaja ei osaa mennä itseensä vaan syyttää lukijoita, pitäköön bloginsa mun puolestan. Ja Adalminan blogi vasta tylsä onkin, senkin lukemisen lopetin :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:18"]
Aika räikeää kyllä minustakin... No jospa se Moukku saa vihdoin sen ilmaisen pinniksen, vaikka sitten Ikealta.
[/quote]