Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v papaseulonta

Vierailija
04.08.2014 |

Hukkasin siitä tulleet paperit. Täytin 30 jo kesäkuussa, mutta unohdin varata ajan. Vieläköhän voi vai menikö ohi (kohdun)suun?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää ilmaiset seulat. Käyn kerran vuodessa papassa yksityisellä ja käyn vastakin - eikö kukaan katsonut traagista dokkaria Heida Disistä pari päivää sitten???

Vierailija
2/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdin sen ihan kokonaan, kun juuri silloin oli vastasyntynyt talossa. Nyt siitä on jo 4v ja käymättä edelleen... Onko se seuraavan kerran 35-vuotiaille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:56"]Mä unohdin sen ihan kokonaan, kun juuri silloin oli vastasyntynyt talossa. Nyt siitä on jo 4v ja käymättä edelleen... Onko se seuraavan kerran 35-vuotiaille?

[/quote]

Onkohan kuntakohtaista vai onko aina 5v:n välein?

Vierailija
4/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri 35-v tarkastuksessa helsingin kaupungilla.

Vierailija
5/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vastaus viidessä viikossa.

5, älä tule sitten itkemään, että sulla on joku solumuutos, jos seuraavan kerransatut menemään sinne papaan. Ne huonot tulokset tulevat, jos ovat tullakseen, ei voi vain mitään. Ei tämä elämä ole aina ruusuilla tanssimista, välillä vaan laittaa sellaisten asioiden eteen, ettei voi muuta kuin nöyrtyä. Ja ihmetellä.

Ei mun lapseenkaan ikinä mitään kamalaa pitänyt tulla, mutta niin vain syöpä tuli. Reilut vuosi meni hoidoissa, mutta tänäpäivänä toistaiseksi terve nuori mies, mistä olen syvästi kiitollinen.  Ja tuossa hoitorumbassa jos missä oppi odottamaan, hoitoja, hoidon tuloksia ym. Enää en pelkää mitään, sillä opin, että mitä tahansa voi sattua. Vähän OT, mutta ehkä pointti tuli selväksi..

Vierailija
6/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen odotellut tulosta jo seitsemän viikkoa, ja terveysasemalla ei tiedetty asiasta eikä tuloksista mitään (Vantaalla)...

Vierailija
7/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:06"]

Mulla tuli vastaus viidessä viikossa.

5, älä tule sitten itkemään, että sulla on joku solumuutos, jos seuraavan kerransatut menemään sinne papaan. Ne huonot tulokset tulevat, jos ovat tullakseen, ei voi vain mitään. Ei tämä elämä ole aina ruusuilla tanssimista, välillä vaan laittaa sellaisten asioiden eteen, ettei voi muuta kuin nöyrtyä. Ja ihmetellä.

Ei mun lapseenkaan ikinä mitään kamalaa pitänyt tulla, mutta niin vain syöpä tuli. Reilut vuosi meni hoidoissa, mutta tänäpäivänä toistaiseksi terve nuori mies, mistä olen syvästi kiitollinen.  Ja tuossa hoitorumbassa jos missä oppi odottamaan, hoitoja, hoidon tuloksia ym. Enää en pelkää mitään, sillä opin, että mitä tahansa voi sattua. Vähän OT, mutta ehkä pointti tuli selväksi..

[/quote]

Käyn kahden vuoden välein papa-kokeessa kyllä muutenkin. Niissä normaaleissa kokeissa tulee vastaus kahdessa viikossa.

Vierailija
8/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin 1,5v sitten 35vee tarkastuksessa Oulussa, sanottiin oikein että tuloksissa kestää niin kauan että olet ehtinyt jo unohtaa täällä käyneesi.. Jotain 1-2kk:n väliltä niissä kesti.

Vierailija
9/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi onnistuvan, soita terveysasemalle.

Vierailija
10/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti onnistuu! Soita sinne.

Käyttäkäähän siskot hyväksenne nämä ilmaiset seulonnat! Kävin juuri alkukesästä seulonnassa ja hoitaja kertoi, että vain noin 30% kutsutuista varaa ajan ja tulee testaukseen. Harmi, että niin harva hyödyntää valtion meille kustantaman palvelun. Tiedän, että moni tarkistaa papan säännöllisesti yksityisellä, mutta 30% kuulostaa silti tosi alhaiselta luvulta.

Vierailija
11/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin juuri vuosi sitten yksityisellä, mutta haluaisin käyttää myös ilmaisen tutkimuksen, kun sellainen kerran tarjotaan.

Kesähässäkässä pääsi vain unohtumaan.

Ap

Vierailija
12/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää ikinä mene siihen. Vastausta joutui tänä vuonna odottamaan 8 viikkoa! Meinasin tulla hulluksi sinä aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi