ahdistaa töissä
Kun ollaan miehen kanssa yritetty vauvaa 7kk muttei oo tärpänny.. töissä sitten hoidan aborttipotilaita(kin). Pääosin nuoria jotka kertoo ettei ollu ehkäisyä käytössä - mua niin suututtaa aina se kuinka vastuuttomia ovat olleet ja tähän tilanteeseen joutuneet, kun jotkut parit voi yrittää jopa vuosia saada lasta - eivätkä kaikki edes onnistu. Mitä mä teen? Hammasta purren, itkua joskus pidätellen mutta kuitenkin ammattitaitoisesti toimien oon nyt suoriutunu, mutta välillä tuntuu todella pahalta.. huoh..
Kommentit (7)
Mietin tossa noita alotuksen alaspeukuttajia.. taitavat olla juuri noita kuvailemiasi vastuuttomia abortinhankkijoita, ja kolahti vähän tekstisi :D Olen itse ollut sairaalassa töissä, en tosin hoitajana, ja meilläkin oli suht usein aborttipotilaita... joskus sama tyttö joka oli vasta muutamia kuukausia aiemminkin ollut.. onhan se älytöntä. Tsemppiä sulle. Jos alkaa tuntumaan ylivoimaiselta niin käy juttelemassa lääkärille ja jää hetkeksi sairauslomalle jos siltä tuntuu.. tai onko mahdollisuutta pyytää jotain toista työskentelemään pääosin heidän kanssaan, jos jollekkin vaikka kertoisit asiasta? Tsemppiä ap.
Työelämä ja yksityiselämä pitää pitää erillään hoitotyössä, jos siihen ei pysty, niin vaihda alaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:20"]
Työelämä ja yksityiselämä pitää pitää erillään hoitotyössä, jos siihen ei pysty, niin vaihda alaa.
[/quote]
Aika harvassa taitaa olla ne ihmiset, joihin ei töissä vaikuta yksityiselämä ja yksityiselämässä työ.
En halua saikuttaa ellen ole sairas. En ole yksi niistä laiskoista työntekijöistä jotka käyttävät vuodessa ne kaikki saikkupäivät jotka ovat palkallisia.
Toivotaan että meilläkin tärppää.. pakko vaan ajatella että jostain syystä näin on tarkoitettu.
ap