Tinder-biossani lukee "pieni mutta pippurinen". Kysyttävää?
Kommentit (26)
Ei sullakaan hyvin mee. Tuu tänne niin laitan sinut kattilaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet väkívaltainen taskuraketti.
En ole, mutta saatan kyllä ärsytettyä suutahtaa helposti. En lyö, mutta saatan joskus tölväistä tiukastikin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö ananaksesta pitsassa?
En, ei kuulu pitsaan
ap
Et vähällä luovuta? Otat vaikka väkisin?
Tulee sellainen olo että olet epävarma ja mainostat luomaasi mielikuvaa itsestäsi.
Yleensä nämä ovat kiertoilmauksia hankalalle luonteelle. "Vahvatahtoinen", "liian vahva useimmille" tms. tarkoittavat vittumaista luonnetta.
Mulle tuli tällainen pieni ja pippurinen vastaan deittisovelluksessa. Vastasi ensin minun kysymykseeni asiallisesti, mutta alkoi sitten raivoamaan ja haukkumaan minua siitä kysymyksestä. Lopetin viestittelyn siihen paikkaan. Joku epävakaa ilmeisesti.
T:M
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä ovat kiertoilmauksia hankalalle luonteelle. "Vahvatahtoinen", "liian vahva useimmille" tms. tarkoittavat vittumaista luonnetta.
Rehellisesti: "Olen aikamoinen kusipää".
Mulla on vielä pienempi. Mitä mieltä siitä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta saatan kyllä ärsytettyä suutahtaa helposti. En lyö, mutta saatan joskus tölväistä tiukastikin.
ap
Ihan ihailtavaa rehellisyyttä, mutta etkö tosiaan näe tässä asiassa itsessäsi minkäänlaista kasvun tarvetta?
-eri.
Vierailija kirjoitti:
"Räiskähtelevä persoona" taas tarkoittaa täysin vailla itsekontrollia olevaa raivohullua.
Iso, mutta kädenlämpöinen olet kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan ihailtavaa rehellisyyttä, mutta etkö tosiaan näe tässä asiassa itsessäsi minkäänlaista kasvun tarvetta?
-eri.
Kasvun? Jos kasvaisin tästä isommaksi, saattaisin vedellä vielä käkättimeenkin...
Parempi olisi "keskikokoinen kaikilla mausteilla".