Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36v ja elämä ohi. Mitä te teette tänään?? Kellään ei ole niin säälittävää lauantaita kun minulla. Tekisi mieli Alkoon

Vierailija
31.07.2021 |

mutta mitä kivaa se on yksin juoda? Mies vaihtisi lapsia.

Ruoka tehty, kahvit juotu, mitä nyt? Netflixiä?

Mitä nuoret tekee tänään? Festareille ja baariin?.
Vanhan elämä tylsää...

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "elämä ohi"?

No ei enää sinkkuelämää, rakkauden ensi huumaa, vauvakuplaa ja imetystä.

Ap

Voi jeesus, noiko sitä "elämää" on. No onneksi ei ole elämää mullakaan. 😆

Tai siis sinkku olen mutta en kaipaa kyllä vauva-aikaa, imetystä ja rakastumisen tunnetta, masentavia asioita kaikki.

Vierailija
62/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä uusi palstahullu.

IÄKÄS 36-VUOTIAS 😤

Jep. Minkäköhän ikäinen mahtaa oikeasti olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katso vaikka Päiväni murmelina ihan ajatuksen kanssa. Aloituksen asenteella tulee eläneeksi juurikin niin samaa päivää uudestaan ja uudestaan kunnes kuolee.

Vierailija
64/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "elämä ohi"?

No ei enää sinkkuelämää, rakkauden ensi huumaa, vauvakuplaa ja imetystä.

Ap

Voi jeesus, noiko sitä "elämää" on. No onneksi ei ole elämää mullakaan. 😆

Tai siis sinkku olen mutta en kaipaa kyllä vauva-aikaa, imetystä ja rakastumisen tunnetta, masentavia asioita kaikki.

Ai nyt tämä "36-vuotias" ap onkin sitten sinkku? Keksi parempia provoja. Tai kerro ihan oikea tilanteesi.

Tylsistynyt 60-vuotias? Vai 22-vuotias? 

Vierailija
65/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies

Vierailija
66/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtä vaikka itsesi.

Vierailija
67/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans 36 vee nainen. Mulla ei vaan ole edes sitä miestä eikä lapsia eikä koiraa tuomassa merkityksellisyyttä elämään. Eikä edes rahaa tällä hetkellä, että sais alkoholia. Yksin istun tuijottamassa seinää ja odottamassa et vois mennä nukkumaan. Oliskin joku tarkoitus elämälle niinku esim lapsi. Niistä on turha enää haaveilla ja työ ei riitä mulle elämän tarkoitukseksi. Odotan vaan kuolemaa, alkolla sitä sais nopeutettua, mut minkäs teet. Et jos joku haluu tarjota kännit niin kerron lakonisia vitsejä 😁

Vierailija
68/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans 36 vee nainen. Mulla ei vaan ole edes sitä miestä eikä lapsia eikä koiraa tuomassa merkityksellisyyttä elämään. Eikä edes rahaa tällä hetkellä, että sais alkoholia. Yksin istun tuijottamassa seinää ja odottamassa et vois mennä nukkumaan. Oliskin joku tarkoitus elämälle niinku esim lapsi. Niistä on turha enää haaveilla ja työ ei riitä mulle elämän tarkoitukseksi. Odotan vaan kuolemaa, alkolla sitä sais nopeutettua, mut minkäs teet. Et jos joku haluu tarjota kännit niin kerron lakonisia vitsejä 😁

Kyllä se ap siitä.

Vierailija
69/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ap siitä.

No en oo ap 😁

Vierailija
70/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 36v ja tuntuu kuin olisin 25v. 36veet hän ovat jo aikuisia. On mulla lapset tehty, työpaikka ja koti, mutta olo on kuin nuorella pojalla. En jaksa vielä rauhoittua. Mies 36v

Hulluja nuo kolmikymppiset vanhukset.  Kun on ylittänyt sen teini-iän ei kukaan enää katso oletko kolmikymppinen vai mitä, samaa mummo- tai vaarimassaa mutta hauskaa voi pitää harrastuksissa, liikunnassa, mitä vain.  Kun lapset on lähteneet voi aloittaa huvikierrokset alusta jos ei muuta keksi. Vai onko ovi lukittu ulkoapäin?

Vierailija
71/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on syöty. Tämä elämä on pelkkää syömistä ja lihomista tässä iässä, huh huh mikä ähky. Possupihviä ja kerma perunaa.

Niin tylsää, varmaan kohta kauppaan hakeen leffaherkkuja, niin on illallakin jotain tekemistä? Ap

Vierailija
72/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ehtisi kyllä vielä Alkoon...

Kunnon kännit ja yöllä pitsaa kotiinkuljetuksella,hmmm

Ap

Vierailija
73/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ehtisi kyllä vielä Alkoon...

Kunnon kännit ja yöllä pitsaa kotiinkuljetuksella,hmmm

Ap

Vedä kännit ja mene baariin. Siellä on miehiäkin ja pääset panemaan vierasta.

Vierailija
74/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on syöty. Tämä elämä on pelkkää syömistä ja lihomista tässä iässä, huh huh mikä ähky. Possupihviä ja kerma perunaa.

Niin tylsää, varmaan kohta kauppaan hakeen leffaherkkuja, niin on illallakin jotain tekemistä? Ap

Aina kun mulle tulee tylsää niin alan tekemään vaikka lihasliikkeitä kahvakuulalla, vastusnauhoilla tai joogaan. Pitkässä juoksussa tuo on paljon parempi tapa täyttää tylsät hetket kuin ylensyöminen, joka johtaa vain itseluottamuksen laskuun, energiatasojen laskuun sekä entistä pahempaan masennukseen.

Vierailija
75/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mulle tulee tylsää niin alan tekemään vaikka lihasliikkeitä kahvakuulalla, vastusnauhoilla tai joogaan. Pitkässä juoksussa tuo on paljon parempi tapa täyttää tylsät hetket kuin ylensyöminen, joka johtaa vain itseluottamuksen laskuun, energiatasojen laskuun sekä entistä pahempaan masennukseen.

Ok, minä vihaan liikuntaa.

Mutta pyöräilen tai kävelen 30min tai 1h joka toinen päivä, koska ilmeisesti se on vaan pakko elämässä. Ap

Vierailija
76/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin puolillepäivin, viimeistelin neulesukat Netflixin ääressä ja kohta kai imuroin.

Vierailija
77/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin puolillepäivin, viimeistelin neulesukat Netflixin ääressä ja kohta kai imuroin.

Kunnon mummo harrastus

Vierailija
78/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, känni päällä.

Ei tässä elämässä ole iloa kuin humalassa!

Miten muiden ilta? :)

Ap

Vierailija
79/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi juotu, puoli pulloa viiniä, kohta terassille!

Vierailija
80/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt ihmiset elämällään tekee? Joku tinderöinti ja ryyppääminen baarissa on kaikista surullisinta ikinä, elämän tuhlausta.

Vapaa-ajalla ihmiset tekee kaikkea kivaa josta tykkää, sitä usein kutsutaan harrastamiseksi. Ja vaihtoehtoja on tuhansia. On aika tylsä ja mielikuvitukseton ihminen jolla ei tule mieleen mitään muuta kuin viina. Ja siitä ei voi syyttää sitä että on perhe, perhehän tuo lisää mahdollisuuksia tekemisiin.

Olen tosiaan miettinyt, että mikä minussa on vikana, kun mikään harrastaminen tai asioiden tekeminen ei kiinnosta eikä tuota mielihyvää. Harrastan liikuntaa kyllä, mutta ei se iloa tuota. En kertakaikkiaan keksi mitään, mikä olisi kivaa ja mukavaa tekemistä, jolla täyttää tyhjyys (eli elämä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi