Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36v ja elämä ohi. Mitä te teette tänään?? Kellään ei ole niin säälittävää lauantaita kun minulla. Tekisi mieli Alkoon

Vierailija
31.07.2021 |

mutta mitä kivaa se on yksin juoda? Mies vaihtisi lapsia.

Ruoka tehty, kahvit juotu, mitä nyt? Netflixiä?

Mitä nuoret tekee tänään? Festareille ja baariin?.
Vanhan elämä tylsää...

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista. Musta ei tunnu että mun elämä on ohi. Onnellisuus on aina itsestä kiinni, ei kenestäkään muusta 😉 N36

Kai se on Alkoon mentävä, niin saan itse tehtyä itsestäni onnellisen, nousuhumalalla

Ap

Vierailija
22/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä uusi palstahullu.

IÄKÄS 36-VUOTIAS 😤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa arkipäivistä. Yksin kotona.

Vierailija
24/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on äidillään, makaan yksin sohvalla krapulassa ja syön pitsaa. Jeee. M31

Vierailija
25/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin just viinipullon. Yksi niistä, mitkä tilasin Saksasta. Laitoin ruokaa ja nyt istun läppärin ääressä, syön, juon ja palstailen. Kohta koiran kanssa ulos. Voi olla, että menen illemmalla käymään paikallisen terassilla. Eli eipä kuuskymppisen mummelinkaan elämä just nyt ole mitään äksöniä, mutta mulle tää on oikein hyvä lauantai. 

Vierailija
26/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan tinderiä haluaisko joku taas illalla varattua miestä. Panettais kyllä. Mies 36v

Vaimosi ei halua? Miksiköhän...

Vierailija
27/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voisit ottaa tehtäväksesi hankkia kavereita?

Elämähän ei ole minkään ikäisenä ”ohi”, jos on kavereita!

Mulla on kahdessa naapuritalossa iloisia 60+ ihmisiä joilla isot kaveripiirit, ja etenkin kesäisin paljon juhlia.

Tuossa toisessa talossa on kai jonkinlainen ikääntyneiden kommuuni, ovat usein pihalla yömyöhään jamittelemassa ja tissuttelemassa.

Toisessa naapurissa asuu 60+ nainen joka löysi hiljattain, monien sinkkuvuosien jälkeen uuden miehen, ja heillä kulkee paljon porukkaa.

Tosin se nainen on aina istunut paljon kavereiden kanssa iltaa, sinkkunakin.

Tämän uuden miehenkin löysi kuulemma kaveripiirin bileistä.

Omat 80+ isovanhempani matkustelivat ennen koronaa joka talvi kavereidensa kanssa, ja viettivät talvia etelässä porukalla.

Kylästelevät myös jatkuvasti ihmisten kanssa.

Vierailija
28/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 39. Ajattelin treenailla ja sitten syödä hyvää ruokaa ja katsella elokuvaa. Sitten elokuvan jälkeen syön uudestaan. Käyn pesulla, luen kirjaa ja menen nukkumaan.

Vanhus?

Vierailija
29/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap 3 vai 4 lasta? Joko muistat montako niitä on?

Vierailija
30/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 37-vuotias. Nukuin tänään 10 saakka makoisasti, herättyäni kävin koiran kanssa kävelyllä. Sisälle tultua tein aamupalan itselleni ja miehelle. Sen syötyäni tulin sänkyyn lukemaan lehteä. Noin tunti meni siinä, sitten lähdin kauppaan tekemään ruoka-ostoksia ensi viikolle. Mies lähti pyörälenkille. Kaupasta tultuani lueskelin tunnin verran uutisia ym. puhelimesta. Mies tuli kotiin ja vei koiran kävelylle. Sitten aloin tehdä lämmintä ruokaa. Nyt se on syöty, siivosin keittiön ja nyt selaan vauva-palstaa puhelimella. Tässä pötköttelen varmaan pari tuntia tube-videoita katsellen ja naistenlehteä lukien kunnes on aika syödä välipalaa ja viedä koira kävelylle. Siinä maissa kello alkaa olla jtn 19. Laitetaan sauna päälle, syödään iltapalaa, etsitään joku leffa mitä voidaan yhdessä katsoa. 23-24 maissa sänkyyn yöunille. Sängyssä kuuntelen jtn podcastia tmv vielä sen aikaa että nukahdan. Huominen menee hyvin samalla kaavalla, mutta kaupassa käynnin tilalla on kotitöitä kuten imurointi ja ruoan laiton tilalla käydään jossain ulkona syömässä.

Viikonloput pyrin ottamaan tällä tavalla rennosti ilman erityistä suorittamista. Arkisin tykkään sitten olla enemmän menossa; 8 tuntia töitä jonka jälkeen koiran kanssa ulkoilua, pikaista ruoanlaittoa, leffa/kahvila/kauppakeskuskäynti. Ja nämä kaikki voin tehdä vallan mainiosti myös itsekseen, en tarvitse miestä, lasta tai ketään muutakaan seuraksi ellei heistä lähtijöiksi ole.

Vierailija
31/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alle kolmekymppinen nuori aikoo siivota ja käydä pyöräilemässä. Illalla teen pizzaa, katson jonkun leffan ja menen ajoissa nukkumaan. Elämää se on tämäkin, sitä paitsi minusta ihan mukavaa.

Vierailija
32/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista. Musta ei tunnu että mun elämä on ohi. Onnellisuus on aina itsestä kiinni, ei kenestäkään muusta 😉 N36

Kai se on Alkoon mentävä, niin saan itse tehtyä itsestäni onnellisen, nousuhumalalla <3

Ap

No, onhan sitä tietty olemassa myös ihmisiä, jotka ei oikeasti edes halua olla onnellisia..

Vierailija
33/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 36v ja tuntuu kuin olisin 25v. 36veet hän ovat jo aikuisia. On mulla lapset tehty, työpaikka ja koti, mutta olo on kuin nuorella pojalla. En jaksa vielä rauhoittua. Mies 36v

Te, oman elämänne, Andy McCoyt, ootte kyllä huvittavia. Siinähän meet, anna palaa, kato kauas siivet kantaa!

Vierailija
34/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-vee. Menopaussi oireet, vitutus ja elämä ohi. Mitä nyt puutarhanhoitoa ja ajatus päiväunista. Miten musta on tullut tälläinen?

Vierailija
35/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap sulla lapsia ja mies ja vingut mitä tekisit jne! Voi luoja, ole kuule onnellinen siitä mitä sinulla on, älä märise ja valita. Nauti elämästä ja tuosta ajasta, tulee varmasti vielä se aika kun kaihoten muistelet tuota aikaa, se on ihmisen parasta aikaa!!

Vierailija
36/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset ihmiset on tälläisiä! Elämä ohi, kun lapset tehty, kun teillä ei ole mitään muuta tarkoitusta elämässä 

Vierailija
37/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Jos itse koet elämän olevan ohitse, on varmaan viisainta vain lakata sitte elämästä kokonaan. Se onnistuu esim. linnoittautumalla yksin kotiin ilman ruokaa ja vettä.

Vierailija
38/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ala juopoksi. Suosittelen sulle sitä. Sulla kun ei ole töitäkään ja miehesikin on, mitä on. Lapset vain.

Vierailija
39/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 36v. ja elämäni on ohi. Tänään köpöttelin rollaattorilla huoltoasemalle kahville, että sain lukea paperisen sanomalehden samalla. Ilman tuota palkintoa en olisi saanut ittestäni irti tänään lähtä ulos. Viikonloppu on toki lepoa varten, erityisesti lauantai, mutta kyllä ulkona, muuallakin kuin parvekkeella käyminen on suositeltavaa joka päivä.

Vierailija
40/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt ihmiset elämällään tekee? Joku tinderöinti ja ryyppääminen baarissa on kaikista surullisinta ikinä, elämän tuhlausta.

Vapaa-ajalla ihmiset tekee kaikkea kivaa josta tykkää, sitä usein kutsutaan harrastamiseksi. Ja vaihtoehtoja on tuhansia. On aika tylsä ja mielikuvitukseton ihminen jolla ei tule mieleen mitään muuta kuin viina. Ja siitä ei voi syyttää sitä että on perhe, perhehän tuo lisää mahdollisuuksia tekemisiin.

No en koskaan ole oikein harrastanut mitään, muuta kuin kävelyä ja lukemista.

Nyt ei ole mitään hyvää kirjaa lähettyvillä, pitääpä tilata netistä.

Parikymppisenä lähinnä biletin, siitä jäänyt tuo viinan himo ja ilo.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi