Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset äideiksi tultuaan alkavat pitää

Vierailija
19.09.2009 |

tukkaansa saparoilla?

Siis sellaisetkin, jotka eivät ole sitten lapsuutensa tukkaa niin pitäneet?

Tai vielä kauheampaa: kätrrää muumihuivia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta saparot on järkyttävät, oli ne sitten äiti-ihmisellä tai lapsettomalla. huh. inhoan. en milloinkaan koskaan ikinä laittais. ihan liian pikkutyttömäiset aikuiselle naiselle. ja ei, mä en todellakaan suhtaudu tiukkapipoisesti tyyliasioihin, mutta saparoita inhoan. siis aikuisilla.

ponnarilla saa sitäpaitsi hiukset vielä nopeemmin kiinni, vain yksi hiuslenkki! :D

Vierailija
2/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvii esittää vakuuttavampaa, vanhempaa, tms kuin miltä sisäisesti tuntuu. Tosi vapauttavaa! ja vastaavasti ahdistavaa sit kun pitää aikanaan palata bisnesmaailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt saparoita tietty lapsena, murkkuna, teininä, lapsettomana ja viimeksi viime viikolla 3lapsen äitinä!

Mieheni on myös vuoroin sitä mieltä, että ovat söpöt tai seksikkäät!

Kaikenlaisia asioita sitä ihmisillä on aikaa ajatellakin =)

Vierailija
4/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis käytän myös töissä (enkä ole ainoa), en tosin ole mikään bisnesnainenkaan

Vierailija
5/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut mieleenkään laittaa saparoita. Poninhännällä saatan hiuksiani pitää, mutta yleensä kuitenkin auki. Enkä koskaan käytä pinnejä tai nipsejä hiuksissani (ainakaan niin, että ne näkyisivät).

Vierailija
6/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva repii hiuksia herkästi, jos ne ovat auki. Itse käytän ponihäntää, pitääkseni hiukset pois paremmin vauvan ulottuvilta, mutta hiukset katkeilevat herkästi näin. Saparot tai letti olisi näppärämpi, mutten jaksa väkertää ja en osaa nukkua ne päässä. Luulen kuitenkin, että saparoihin on sama käytännöllinen syy kuin minulla ponnariin.

Vierailija
7/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvan päällä ja sivussa olevan saparot nyt eivät tosiaan sovi kenellekään (harvemmin edes lapselle), mutta sellaiset alhaalla ja suht takana olevat voivat olla tosi hauskat tai sellaiset ylhäällä olevat kaksi nutturaa. Ihmeellistä, että se, että jollain sattuu olemaan "kaksi ponnaria" voi taas saada jonkun raivoihinsa. Tosin onhan niitä, joiden mielestä ponnarikin on jotenkin epäkelpo kampaus. Joillekin vain niin moni normaali asia on vaikeaa...

Vierailija
8/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät sitten nuorentaa itseään saparoilla ja muumihuiveilla.

Vierailija
9/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittiköhän kukaan muu huomiota, että palstan mammoja niin kiinnostavan Tanjan (joka oli Iltalehteen kuvattu menossa Jorviin ilm. tarkastukseen) PÄÄSSÄ OLI SAPAROT! Ittellä vähän osu silmään, että tuntui vähän erikoiselta. Ilmeisesti siinä joku juttu sit todella on takana;)

Vierailija
10/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu leikata lyhyet hiukset joko tultuaan äidiksi tai 30-vuotta täytettyään, kumpi nyt sitten sattuu tapahtumaan aikaisemmin?

Vierailija
11/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy pitää saparoita on se, että saparoille hiukset vaan ylettyy paremmin kun hätäponnarille.

Kesällä tulee pidettyä paljon huivia ihan auringonpistoksen estämiseksi (tulee mulle tosi helpolla) ja huivi+ponnari ei toimi niin hyvin kun saparot ja huivi. Lippis ei mun päähäni sovi ja hattukulttuuriin en oikein ole perehtynyt. Muumihuivia en kyllä laittas päähäni vaikka maksettaisiin. Huivi on yleensä sävysävyyn paidan tai asusteiden mukaan valittu.

Vierailija
12/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa tukka on tiellä. ennen lasta vaativin päivän työ oli kynsien viilaus. Nykyään painan hiki hatussa duunia kotona.

Vierailija
13/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut päässä yhtäaikaa saparot ja muumihuivi! Tosin oli jo ennen lapsiakin.

Vierailija
14/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja avuttomiin äiteihin, joilla ei ole aikaa tai jaksamista laittaa joka päivä hiuksia, joten laitan ne ponnarille tai saparoille. Ja jopa töihin, ja mä oon hei bisnesnainen! Onneks tää on nyt sit vissiin mun ongelmista pienin, toisin ku niillä, jotka miettii päivät pitkät mun saparoita.

Vierailija
15/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laitan heti huomenna saparot. Vien vielä lapsiltani muumihuivinkin ja teen siitä vaikka minihameen. Saatte lisää keskusteltavaa selvästikin kovin sisältörikkaseen elämäänne.

Vierailija
16/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä väänsin päähäni kaksi sutturaa lyhehköistä hiuksistani ja työnsin kimaltaviin piippurasseihin soikeita väreihin sopivia massamunia viime pääsiäsenä ja töihin menin julkisilla. Nooh olen pk:ssa töissä et siinä selitys ja olen kyllä äitikin, mutta saparoita käytin jo ennen äidiksi tuloa ja hui vielä töissänikin tavaratalon myyjänä, välillä sielläkin jotain pikkujuttuja koristeena asiakkaiden iloksi.

Monet pinnini ja pampulani ostan itselleni lasten puolelta, ovat hauskoja ja työssäni pk:n hoitajana lapset pitävät niistä ja mielelläni heille suon ilon siintä et hiukseni on kivasti laitettu, vaikka sitten välillä saparoille, välillä ranskalaiselleletille ( jolle ei nyt kyllä yllä millään)tms.

Juuh ja tukka oli pakko leikata 2v. lapsen saamisen jälkeen, kun lähti kuontalosta varmaan yli puolet pois, nyt taas saa kasvaa pitkäksi.

Olen aina käyttänyt hauskoja hattuja talvikeleillä, omistan näyttävän huopahatun, itsetehdyn kissapipon (siis sellainen pörrölangasta neulottu neliö vaan)ja lisäksi on tintun hishis hattu tai joku sellainen pörrö viritys. Muumihuiveja en käytä, en muitakaan erikoisen lapsellisia vaikka noin muuten kauniit huivit kiehtovatkin, mutta on yksi lemppari huivi ollut jo reilu 20v. ja se palvelee vielä hyvin jatkossakin.

Minulle on se ja sama mitä joku täällä tai missä vaan ajattelee hiuksistani, huiveistani tai mistään minussa. On oman elämän köyhyyttä vaan sitten se, jos ei muuta keksi pohtia.

Vierailija
17/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Karpelan saparoita kauhisteltiin täällä.

Kiinnittiköhän kukaan muu huomiota, että palstan mammoja niin kiinnostavan Tanjan ... PÄÄSSÄ OLI SAPAROT!

Vierailija
18/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli muuttuu.

Vierailija
19/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen nainen käyttää saparoita, hänellä on jokin henkilökohtainen ongelma naiseutensa kanssa.

Vierailija
20/33 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli muuttuu.