Miksi jotkut naiset äideiksi tultuaan alkavat pitää
tukkaansa saparoilla?
Siis sellaisetkin, jotka eivät ole sitten lapsuutensa tukkaa niin pitäneet?
Tai vielä kauheampaa: kätrrää muumihuivia?
Kommentit (33)
Saparot myös sopii monelle naiselle, niitäkin voi olla monenlaisia.
näin analyyttisillä ihmisillä riittäisi ihmettelemistä!
Jos aikuinen nainen käyttää saparoita, hänellä on jokin henkilökohtainen ongelma naiseutensa kanssa.
Kelläänhän ei voi olla yhtään sellainen olo, että joskus ovi laittaa saparot, toisena päivänä nutturan, kolmantena kähertää pikkulaineille, neljäntenä lettikruunu pään ympärille...
Koska TYYLIn on pysyttävä samana päivästä toiseen, tai muuten on ONGELMA jonkun asian kanssa, näiden asioiden kanssa ei LEIKITÄ!
jos ei ole ENNEN äidiksi tuloa tukkaansa saparoille vääntänyt???
Tai joku "leikkisä" muumihuivi tai pupunkorvamyssy talvella?
tuollasta huomannut. Siis niinkuin kahdella saparolla. yksi molemmin puolen päätä?
"ovi" ei (valitettavasti) laita saparoita meilläkään, pitää itse laittaa. Piti kirjoittaa "voi"... :)
Kerran tapasin kavereita ja ne joilla oli silloin pieniä lapsia, niillä oli saparot.
Ja sitten myös useasti kun nainen on raskaana, alkaa pitää saparoita. Mikäköhän siinäkin on??
Mulla on sekä nallenkorvapipo että kissankorvapipo, enkä ole vielä äiti. En tiennyt tästä säännöstä. Kovasti pahoillani olen.
jos ei ole ENNEN äidiksi tuloa tukkaansa saparoille vääntänyt???
Tai joku "leikkisä" muumihuivi tai pupunkorvamyssy talvella?
että joku voi haluta huvittaa ja ilahduttaa lapsiaan hassuilla ja mielenkiintoisilla jutuilla omassa pukeutumisessa ja hiustyylissä? Kaikki eivät pukeudu pelkästään saadakseen peräänsä miesten katseita, vaikka se tietysti olisi ainoa oikea tapa monen mielestä...
että kotona, pientä lasta hoitaessa jne. kotihommia tehdessä ei hirmuisesti ainakaan mulla ollut aikaa laittaa hiuksia. Hyvä, että ehti käymään suihkussa ja pesemään hiukset. Myös kampaajalla kävin aikaisempaa harvemmin, näin hiuksissa ei aina ollut napakkaa leikkausta. Ja tuollaset saparot on tosi käytännölliset - saa tukan kiinni, vaikka ei yllä kunnon ponnarille. Eihän se tyylikästä ole, mutta leikkipuisto tai perhekertsi ei ole mikään catwalk.
Oli se nainen sitten äiti, päiväkodin täti tai alkuope.
Työpaikalleni en voisi kuvitella meneväni saparoissa, mutta lasten kanssa ollessa ne ovat minusta ihan hauskat. Joskus laitetaan likan kanssa samanlaiset saparot ja pinnit kotona ollessa. Minun naiseuteni ei kärsi saparoista, eikä edes siitä vaaleanpunaisesta Hello Kitty -pinnistä. Töihin ne tosin eivät sovi.
Jos aikuinen nainen käyttää saparoita, hänellä on jokin henkilökohtainen ongelma naiseutensa kanssa.
Mulla on varmaan niitä paljonkin, mutta saparoita pidän ihan vaan omaksi iloksi. Joskus tiedätkös on ihan hyvä vähän pelleillä, vaikka sitten oman uskottavuutensa kustannuksella?
Toivottavasti minusta ei koskaan tule niin tylsää ja keski-ikäistä, etten voisi laittaa saparoita ja käyttää niissä vielä (hui kauhistus) vaaleanpunaisia glitteripompuloita. :D