Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamattomat ihmiset - totally argh!

Vierailija
14.08.2014 |

Oli esim. yksi mies, josta olin vähän kiinnostunut, en ole enää. Enkä alunperinkään ollut superkiinnostunut, mutta jonkun verran. Kaikesta päätellen hän oli myös minusta kiinnostunut, juttelimme skypessä ja kaikki vaikutti olevan ihan okei. Sitten otin puheeksi videopuhelun, meillä kun tuota välimatkaa on niin olisin halunnut nähdä, että millaisen tyypin kanssa oikeasti juttelen. Hänelle ei jostain syystä käynyt, mutta joku toinen kerta sitten. Okei, no meni taas muutama päivä ja otin puheeksi videopuhelun. Ei taaskaan käynyt, tässä kohtaa aloin jo hermostua. Miten vaikeaa voi olla kameran avaaminen? Miten tuollaisen ihmisen kanssa voisi mikään edetä, jos jo webbikameran avaaminen vaatii viikkojen ponnistelun? Mielenkiintoni alkoi hiipua, kinastelimme jotain ja poistin tyypin skypestä. 

Toista väylää käyttäen hän sitten laittoi viestiä perääni, että olipa tosi kypsästi tehty, tai jotain sinne päin. Lisäsin tyypin takaisin skypeen, mutta hänen kirjoitustyylinsä muuttui täysin. Hymiöt loppuivat ja teksti oli tylyä ja tympääntynyttä. Jossain vaiheessa hän sitten oli olevinaan taas oma itsensä, mutta lopulta muuttui takaisin tylyksi ja yhtäkkiä sanoikin, että ei häntä voisi vähempää kiinnostaa, että olenko minä kiinnostunut vai en. Lopulta en enää jaksanut tuollaista ihmeellistä kitinää aikuiselta ihmiseltä vaan poistin tyypin lopullisesti.

Nyt ei ole kyllä millin vertaa kiinnostusta häneen missään mielessä, niin tylyn, tympeän ja saamattoman vaikutelman hänestä sain, että huhheijaa. Milloin lie eka tapaaminenkaan olisi järjestynyt, jos se kameran avaaminenkin oli noin äärettömän vaikeaa? Miten tuollaisten ihmisten kanssa voi tulla toimeen, ihmettelen syvästi? Uskomattoman saamatonta vetkuttelua ja vitkuttelua.

Monimutkainen selitys ja en vaivaa päätäni tällä nimenomaisella asialla, tämä on vain yleistä ihmettelyä. Olen ihan eri tyypistä kiinnostunut ja olemme sopineet jo treffit tälle viikolle.

Ennen kuin tulee kommenttia siitä, että minä en nyt vaan kiinnostanut tyyppiä ja siksi jahkaili ja oli millainen oli, niin hän kertoi ihan ekojen viestien yhteydessä olevansa laiska tapailemaan ihmisiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totally.

Vierailija
22/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:05"]

Totally.

[/quote]

totally.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa mielipiteen mutta en vaan jaksa nyt. Kattellaan jos joku toinen päivä....

Vierailija
24/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huoh siellä oli Pena55v oikeesti eikä kuuma hunksi 30v, siks ei halunnut näyttää naamaansa

Vierailija
25/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:36"]

No huoh siellä oli Pena55v oikeesti eikä kuuma hunksi 30v, siks ei halunnut näyttää naamaansa

[/quote]

No huoh ei ollut mikään hunksi, lähelläkään.

Vierailija
26/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:25"]

Voisin kertoa mielipiteen mutta en vaan jaksa nyt. Kattellaan jos joku toinen päivä....

[/quote]

Got this one XD ap

Vierailija
27/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi oli ruma läski niin jätti kamerat sikseen

Vierailija
28/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 07:05"]tyyppi oli ruma läski niin jätti kamerat sikseen

[/quote]

XD

Vierailija
29/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo saamattomuudelta kuulosta...

Vierailija
30/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanlainen, hyvin epävarma ja häpeilevä. Hyvin vaikea selittää, mutta tapasin oman mieheni netissä myös ja hän sai odottaa aikansa että uskalsin laittaa videokuvan näkyviin. Ei siksi että olisin ollut "laiska" vaan koska joku siinä, ett toinen odottaa saavansa mun kuvan näkyviin omalle ruudulleen ja että mä sitten pällistelisin siinä, ujostutti mua. Enkä ole sosiaalisessa mediassa tmv joten koko juttu tuntui vieraalta.

ei kuulosta laiskuudelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan