Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneen muumihahmoon samaistut? Entä keneen voisit kuvitella ihastuvasi?

Vierailija
31.08.2014 |

Muumipeikko ja Pikku-Myy ovat aina olleet ne hahmot, joihin samaistun eniten! Pantterilla ratsastavaan Taikuriin sekä Nuuskamuikkuseen voisin kuvitella ihastuvani...:)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun Tiuhtiin ja voisin ihastua Mörköön.

Vierailija
2/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:43"]

Tällä palstalla aina haukutaan miehet, jotka eivät osaa erota fiksusti ja häipyvät kuin pieru Saharaan. Nyt sitten mietitään kaihoisasti Nuuskamuikkusta. Vähän epäloogista.

[/quote]No Nuuskamuikkunen nyt on melkein ainoa miehen/ihmisenoloinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni kuin Muumipappa.

Vierailija
4/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Nyyti, arka hissukka, joka katselee muita jossain taustalla ja unelmoi ystävästä. Rakastu(isi)n Nuuskamuikkuseen, sellaiseen erakkomaiseen renttuun.

Vierailija
5/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olem muumimamman ja pikkumyyn sekoitus. ina puuhailemassa keittiössä ja puutarhassa, huolehdin muista vähän liikaakin. Luonteeltani olen pikkumyy. Ja ihastunut olen nuuskamuikkuseen.

Vierailija
6/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 20:01"]Olen mielestäni kuin Muumipappa.
[/quote]Minäkin olen naispuolinen Muumipappa. Muumimammaan tuskin kuitenkaan ihastuisin :)

Vierailija
7/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä samaistun Muumimammaan. Minulla on yksi lapsi, silmäteräni, jota varten teen kaiken. Mutta toisinaan tarvitsen myös omaa aikaa ja silloin repäisen oikeen kunnolla ja lähden seikkailemaan :D Ihastuisin varmaan muumipappaan, hän vaikuttaa kunnon mieheltä ja hyvältä isältä, on aina kotona ja arvostaa mamman kokkailuja...

Vierailija
8/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Taikuriin tai Piisamirottaan samaistun eniten. Näiden kahden äpärälapsi. Taipumuksina filosofinen melankolia, mutta monet ihmiset kiittävät saaneensa minulta voimaa jaksaa huomiseen tai tuumanneet, että tulen aina ihan puskista outojen yllätysten kanssa. Muumimamma on mielestäni henkilönä ihastuttavan tarmokas ja selviää aina kaikesta, joten täydellistä vaimomateriaalia. Ystävällinen, mutta luja ja silti perhekeskeinen kodinhengetär. Mitä nyt kurvit väärillä paikoilla :D

Vierailija
9/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin  halunnut olla oikea Muumimamma ja mikä etten vieläkin, mutta kyllä Tuutikki ja Nuuskamuikkunen ovat lähempänä itseäni. Viihdyn yksin, ja vuosi vuodelta väsyn yhä enemmän kaikenlaiseen murehtimiseen, että mitenkäs se uraputki nyt voi ja onko kaikki maailman tavara jo kotiin saatu. Minut erottaa Nuuskiksesta eniten se, etten erityisemmin pidä matkustamisesta, olen vähän hermoileva tyyppi kuten vaikka Vilijonkka. Haaveilen sellaisesta pikku tuvasta, en kartanosta, jonka nurmikoiden leikkaamisen saa aloittaa alusta kun loppuun pääsee.

Vierailija
10/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Viljonkan ja muumimamman risteytys. Voisin rakastua nuuskamuikkuseen tai muumipappaan. Sellainen jo vahempi sympaattinen herra, joka nuoruudessaan ollut seikkailija.

Vierailija
11/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun ehkä muumimammaan ja eihän noista voi olla ihastunut kuin Nuuskamuikkuseen. (Olenkin, oikeassa elämässä. Mutta sen nimi on eri :)  ).

Vierailija
12/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ihastua Vilijonkkaan. Näin vanhemmiten voisin vaihtaa miehet naisiin :)

Vierailija
13/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mymmeli ja rakastunut nuuskamuikkuseen

Vierailija
14/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että Mörkö on nainen? Alkuperäisissä, ruotsinkielisissä teoksissa, hänestä käytetään muotoa "hon."

Vierailija
15/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wraaar. Olen aina inhonnut naisia, jotka baarissa hiutavat, kilbucvat läpsivät jne. Sitten seuraavana aamuna kirjoittaa faceen:" ahhaha, tulinen pikku myy-luonteeni puhkesi taas esiin, olen helvetin suorasukainen, saan loukata ihmisiä sanoillani/teoillani, koska oon niiiiiiiiiiiin äkkipikanen. Mulle ei vttuilla!"

%#*€&@!!!!! Kiitos, olen puhunut!

Vierailija
16/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huutavat, kiljuvat***
verenpaine nousi niin että en osannut kirjoittaa. ;D

Vierailija
17/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensirakkaus muistutti vähän Nuuskamuikkusta. :)

Vierailija
18/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä samaistun Niiskuneitiin ja olin pienenä ihastunut Taikuriin. 

Vierailija
19/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muumihahmoista miettii niin olen Pikku Myyn ja Nipsun risteytys. Rasittava rääväsuu mutta oikeasti tosi nössö, säikky ja aika vietävissäkin. Nuuskamuikkuseen olen joskus pienenä ollut ihastunut ;)

Vierailija
20/30 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun eniten ehkä Muumipeikkoon ja Nuuskamuikkuseen. Halusin (tai ehkä edelleen haluaisin) olla kuin Pikku Myy tai Nuuskamuikkunen. Voisin ihastua Nuuskamuikkuseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän