kummitus juttuja
Kerrotaan täällä jos jollekulle on tapahtunut jotain yliluonnollisia juttuja! Haluun lukea niitä, itse uskon henkiin ja niiden olemassa oloon, koska itsellä on joitain asioita tapahtunut esim:tv on sammunut ja mennyt päälle itsekseen yöllä,kerran asuin asunnossa jossa kummittelee kuului askelten ääniä yöllä ja päivällä vaikka asuin yksin koirani kanssa joka myös murisi ja haukkui tyhjään eteiseen eikä suostunut tulla keittiöön ja sitten keittiöstä alkoi kuulua kuin kaksi ihmistä juttelin jostain, mutta ei saanu selvää ikkunat olivat kii samoin tv ja radi o äänet lakkasivat kun karjasin et nyt sit turpa kii! Mutta jatkuivat eteisen ja olikin välisellä käytävällä ehkä noin 5 on ja loppui en saanu muuta selvää kuin ehkä,kirje ja kissa tai jotain sen tapasia sanoja.
Asunnossa oli myös peili olohuoneen seinällä jota pelkäsin jostain syystä ja kerran äitini oli tullut yöks mun luokse ja molemmat valvoimme, mutta kumpikin luuli ,että toinen nukkuu , kuulimme kuinka pikkukiviä tiputellaan parketille, ja aamulla ne olivat siinä peilin edessä! Myös kaikki kaverit ovat kokeneet jotain kummaa kyseisessä asunnossa ja moni kieltäytyi tulemasta enää kun oli yön ollut,myös poika ystäväni pelkäsi vaikka ei yleensä ole mikään arka
Asunnossa myös vedettiin peittoa pois päältä ja puhalleltiin kylmää naamaan ja niskaan samoin joku tuijotti mua ja tuli sellainen ahdistunut ja pelokas olo ja usein ryntäsi pois ja otin koirani mukaan ja tulimme porukoilleni yöksi myös nimeäni kuiskailtiin. Asuin lopulta porukoiden ja poikaystäväni luona kunnes vuokra sopimus loppui ja hain ja sain uuden. kummitus asunnossa asuin 6kk tai 8kk ja loput muualla koska kukaan ei enää uskaltanut olla siellä.
kertokaa siis omia tai muiden kokemuksia ja mielellään sellaista mitä on oikeasti tapahtunut! :)
Te jotka ette usko niin älkää tulko pilaamaan tätä
kiitos!
Kommentit (6)
Pelasin spiritismiä viime kuussa, seuraavana päivänä löytyi lamppujääkaapista ja punnitessani itseni painoin 66,6 kg. Kysymyksillä sain selville, että talossa on sota-aikana käynyt jotain, mutta katkeruutta tai vihaa en vaistonnut. Olemme miehen kanssa myös joskus heränneet summeriin keskellä yötä, vaikka se on ollut pois päältä.
Tämä tapahtui minulle noin 4 kuukautta sitten. Asuin tampereella kaksiossa poikaystävän kanssa.
Poikaystävä oli yötöissä eli olin yksin Yön. Nukuin sikeästi kun peili tippu Seinältä ja Sen jälkeen näin kun joku musta hahmo käveli sisällä. Pelkäsin todella paljon, se mustahahmo tuli sängyn eteen :( menin peiton alle :D
ja kun katsoin se oli poissa, luulin että se loppui kun kello oli 03.00. Samassa kun soitin poikaystävälle Niin vaatteet lensi kaapista ja keittiöstä oli lentänyt kaikki lautaset ja lusikat poikaystävälle oli selittämistä :D
Olen asunut tässä samassa vanhassa talossa nyt 6vuotta. Pitkään tunsin kuinka täällä oli joku/jotkut muutkin. Ranteesta otettiin kiinni,sängylläni istuttiin,yleensä oli tunne että vieressä oli lempeä ihana..joku..no välillä tunsin kuinka huoneen valtasi valtava viha(tätä pelkäsi) olen nähnyt unta että talossa on tapettu ihmisiä. Muutama vuosia sitten mieheni muutti luokseni ja tuntemukset ovat vähitellen hävinneet..ehkä tämä olo olikin mielikuvitusta tai sitten talon henki vain halus minulle miehen turvaksi :)