Seurusteleeko teidän nuoret aikuiset?
Sanotaan vaikka ikähaitarilla 18-24. Onko teillä tämän ikäisiä lapsia ja seurustelevatko he?
Kommentit (71)
Yksi lapsistani joka sopii tuohon ikähaarukkaan seurusteli, mutta koronan takia tapaamiset jäivät ja suhde kuihtui.
Meidän tyttäret, 21 ja 22v ovat seurustelleet jo monta vuotta. Poikia alkoi ilmestymään kylään kun tytöt olivat 15-16-vuotiaita.
27-vuotias poikamme ei ole tietääkseni seurustellut koskaan.
Nuori poikani seurustelee tällä hetkellä espanjalaisen 30v naisen kanssa!
Ite oon 30v äiä en oo puhunu naisille koskaan ellei lasketa kassaneitejä.
Vierailija kirjoitti:
Nuori poikani seurustelee tällä hetkellä espanjalaisen 30v naisen kanssa!
Olet ymmärtänyt väärin. Poikasi seurustelee 40v espanjalaisen miehen kanssa
Oon 26v mies ja edellisen kerran olen suudellut naisen kanssa abiristeilyllä
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää bro! 20-35v ikäluokassa on 32 000 miestä enemmän kuin naista. Hyvällä mielellä voit jäädä kotiin pelaamaan tietokonetta ja katsoa animea niin kuin minä, ei oo keneltäkään pois.
M30
24-vuotias poikani ei ole tietääkseni seurustellut koskaan. En tietenkään tiedä mitä kaikkea siellä opiskelupaikkakunnalla tapahtuu, mutta ei vaikuta ollenkaan sellaiselta pojalta joka ravaisi treffeillä tai bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Mulla oli 24v. kolme lasta, omakotitalo, koira ja häät tulossa. Onko se jotenkin outoa nykyään, että nuoret seurustelee ja perustaa perheen? Terveisin 28-vuotias.
Minulla oli tuossa vaiheessa (eli 10v sitten) vain kännisuudelma baarista ja soluhuoneisto yliopiston vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Poika 20 v ja tyttö 17 v. En tajua nykymeininkiä. En käsitä ollenkaan. Omassa nuoruudessa seurustelu oli tavallaan harrastus, johon kaikki pyrki. Ensimmäiset suhteet minulla oli noin 15-16 vuotiaana. Mielestäni olen keskimääräinen, eli ei mikään don Juan naisten suhteen. Mutta silti nuorempana oli tyttöystäviä ja suhteita. Jonkun kanssa olin pari kuukautta ja jonkun kanssa kolme vuotta. Nyt nuoria ei näytä kiinnostavan seurustelu lainkaan. Vain kännykän ruutu kiinnostaa, ei mikään muu.
m56
Ei se välttämättä ole kiinnostuksen puutteesta vaan kelpaamattomuudesta. Kyllä munkin vanhemmat varmaan ajattelivat, että olen kiinnostunut ihan muusta kuin seurustelusta, vaikka oikea syy on se, etten kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Poika 20 v ja tyttö 17 v. En tajua nykymeininkiä. En käsitä ollenkaan. Omassa nuoruudessa seurustelu oli tavallaan harrastus, johon kaikki pyrki. Ensimmäiset suhteet minulla oli noin 15-16 vuotiaana. Mielestäni olen keskimääräinen, eli ei mikään don Juan naisten suhteen. Mutta silti nuorempana oli tyttöystäviä ja suhteita. Jonkun kanssa olin pari kuukautta ja jonkun kanssa kolme vuotta. Nyt nuoria ei näytä kiinnostavan seurustelu lainkaan. Vain kännykän ruutu kiinnostaa, ei mikään muu.
m56
Ei se välttämättä ole kiinnostuksen puutteesta vaan kelpaamattomuudesta. Kyllä munkin vanhemmat varmaan ajattelivat, että olen kiinnostunut ihan muusta kuin seurustelusta, vaikka oikea syy on se, etten kelpaa kenellekään.
Juuri näin. Itse sellaisena 21v nuorena miehenä olin tietenkin erittäin kiinnostunut naisista ja ehkä seurustelustakin, mutta tiesin olevani täysin kelpaamaton. Tuolloin olisi pitänyt olla treenattu ja lihaksikas (en ollut), naamakomea (en ollut), opiskelemassa (en päässyt), töissä (olin työtön). Kiva siinä sitten kuunnella vanhempien ja sukulaisten ihmettelyä, että miksi en seurustele
Vierailija kirjoitti:
Tosi juttu on, että nuorena seurustelu ja yhteenmuutto jämäyttää pariskunnan usein vanhemmilta opittuihin rooleihin: miesten työt ja naisten työt.
Ja mitä haittaa? Jospa se on luonnollisin tapa elää. t. 24v naimisiin, 30 aviovuotta takana ja viisi lasta tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi juttu on, että nuorena seurustelu ja yhteenmuutto jämäyttää pariskunnan usein vanhemmilta opittuihin rooleihin: miesten työt ja naisten työt.
Ja mitä haittaa? Jospa se on luonnollisin tapa elää. t. 24v naimisiin, 30 aviovuotta takana ja viisi lasta tehty.
Tees nopea laskutoimitus. Jos neljä miljardia miestä ja neljä miljardia menis yhdessä naimisiin ja kaikki parit hankkis 5 lasta. Ja kun jokainen näistä 5 lapsesta hankkii myös 5 lasta.
Nuorempana oli juttua eri naisten kanssa. Menetin neitsyyden 15v samanikäisen tytön kanssa. 20v jotenkin loppui mielenkiinto naisiin. Huomasin että kaipasin naisten seuraa ainoastaan kovassa humalassa. Selvinpäin en välittänyt naisten seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää bro! 20-35v ikäluokassa on 32 000 miestä enemmän kuin naista. Hyvällä mielellä voit jäädä kotiin pelaamaan tietokonetta ja katsoa animea niin kuin minä, ei oo keneltäkään pois.
M30
Tämä voi olla myös eräänlainen tapa prostestoida kun jää kotiin. Valtio on meidät pettänyt kun toivat tänne miehiä muualta ja nyt meille ei riitä naisia! Pesää on turha rakentaa ilman naista. Mulla ei ole mitään mielihaluja. Asun 30 neliön kopissa ja syön samaa ruokaa joka päivä. Vaatteet pesen nyrkkipyykillä kun pesukone hajosi.
Ei ole annettu ilmaista autoakaan kuten eräille, kauppaan kävelen 5km suunta!
21-vuotias poika seurustellut 3-vuotta. 18-vuotias tyttö vuoden.
Onnelista vaikuttavat molemmat pariskunnat. Mukava, kun on porukka
lisääntynyt!
Betrayed One kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Tämä voi olla myös eräänlainen tapa prostestoida kun jää kotiin. Valtio on meidät pettänyt kun toivat tänne miehiä muualta ja nyt meille ei riitä naisia! Pesää on turha rakentaa ilman naista. Mulla ei ole mitään mielihaluja. Asun 30 neliön kopissa ja syön samaa ruokaa joka päivä. Vaatteet pesen nyrkkipyykillä kun pesukone hajosi.
Ei ole annettu ilmaista autoakaan kuten eräille, kauppaan kävelen 5km suunta!
No joo, voihan sen tuolleenkin ajatella. Jos viihtyy kotona, niin mikäpä siinä. Itse tykkään käydä töissä, että saan rahaa harrastuksiin ja talon lainan lyhennyksiin. Jos joskus tympääntyy hommaan, niin myy kaiken pois ja elää tuilla.
20 v poika ei ole seurustellut koskaan. Samoin sukulaisten 18 - 23 v ei monikaan seurustele. Nuoret haluaa nykyään opiskella ja elää nuoruutta ilman sitoutumista mikä ei ole huono asia. Itse menin ensimmäistä kertaa naimisiin jo 19 vuotiaana ja paljon jäi kokematta. Olen nuorille sanonutkin että nauttikaa siitä ajasta kun voitte.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tyttäret, 21 ja 22v ovat seurustelleet jo monta vuotta. Poikia alkoi ilmestymään kylään kun tytöt olivat 15-16-vuotiaita.
27-vuotias poikamme ei ole tietääkseni seurustellut koskaan.
Minäkin olisin halunnut seurustella tuolloin 15-20 vuotiaana, kun tytöt olivat söpöjä ja nättejä.
Mutta koska luonto on julma, tuli minulle ruma ulkonäkö ja lyhyys (175cm) syntymälahjana. Ei auta vaikka laihduttaisi ja hankkisi lihasta. Omaa hymyäni sen en saa koskaan sellaiseksi, että se naisia miellyttäisi. Hymyillessä ja nauraessa näytän kuvissakin aina ihan vammaiselta. Joskus 30-vuotiaana teetin ison hammasremontin ja oikomishoidon.
Ehkä asia olisi helpompi hyväksyä, jos olisin vammainen. Mutta olen kuitenkin uraorientoitunut ja semiookoosti tienaava mies.
Naisilta pitäisi kieltää rumien ja lyhyiden poikien synnyttäminen tai sitten pitäisi sallia eutanasia. Toki itsemurhankin voi aina tehdä.
M38
Siellä kännykän toisessa päässä voi olla ties millaista sutinaa mitä ei vaan sedille kerrota. Ei seurustelun tarvitse nykyään olla mitään kylki kyljessä kihnaamista.