Seurusteleeko teidän nuoret aikuiset?
Sanotaan vaikka ikähaitarilla 18-24. Onko teillä tämän ikäisiä lapsia ja seurustelevatko he?
Kommentit (71)
20v seurustellut yli 2 vuotta
17v ei ole seurustellut koskaan
19 v tyttö seurustelee ja asuukin yhdessä poikaystävänsä kanssa.
Voi olla että miehiltä odotetaan aiempaa enemmän. Siksi en silloin 20-vuotiaana seurustellut. Mutta nyt kun olen 28v, avosuhteilen ja kairailen 10 vuotta nuorempia minkä kerkiän. Olen 168cm semiköyhä mies, mutta luonteella ja päällä on väliä. Samoin seksitaidoilla.
21v kuopustytär ei ole seurustellut. Ei ole aikaa kun opiskelu ja työt vie 14h vuorokaudesta. Kulkevat kaveriporukassa
Veljensä alkoi seurustelemaan 19v:nä ja on yhä saman naisen kanssa 23v myöhemmin. 2 siskoaan seurustelivat 1. kerran 20vnä mutta pariutuivat vasta 30+ ikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Mulla oli 24v. kolme lasta, omakotitalo, koira ja häät tulossa. Onko se jotenkin outoa nykyään, että nuoret seurustelee ja perustaa perheen? Terveisin 28-vuotias.
Minä puolestani olin tuossa iässä juuri lopettanut opiskelut Suomessa ja lähdin ulkomaille jatkamaan opintojani. Perheenperustaminen ei ollut mielessä lainkaan, oli niin kiire nähdä ja kokea. Sitä jatkuikin monta vuotta, esikoiseni syntyi kun oli 33.
N56
Kyllä, molemmat lapset 19- ja 24-vuotias seurustelevat. Pidän kummankin lapsen puolisosta todella paljon. Nuoremmallani, joka on tytär, on upea, vastuullinen ja hauska mies. Pojallani on pari vuotta itseään vanhempi nainen, joka on aivan herttainen ja fiksu. Toivoisin kovasti miniää hänestä! He tutustuivat vielä niin hauskasti kuntosalilla, niin että nainen tuli pyytämään poikani puhelinnumeroa. Siitä se alkoi. Niin suloista😊
18v ja 22v pojat, molemmat seurustelevat. Tai no vanhempi nyt asuu jo avoliitossa tyttöystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Mulla oli 24v. kolme lasta, omakotitalo, koira ja häät tulossa. Onko se jotenkin outoa nykyään, että nuoret seurustelee ja perustaa perheen? Terveisin 28-vuotias.
Minä puolestani olin tuossa iässä juuri lopettanut opiskelut Suomessa ja lähdin ulkomaille jatkamaan opintojani. Perheenperustaminen ei ollut mielessä lainkaan, oli niin kiire nähdä ja kokea. Sitä jatkuikin monta vuotta, esikoiseni syntyi kun oli 33.
N56
Me olimme nuorina köyhiä, ei ollut varaa opiskella eikä reissata. Saimme 2 ensimmäistä lasta kun olimme alle 24v. Kolmannen kolmikymppisinä.
Vasta sen jälkeen lähdin opiskelemaan ja luomaan uraa vaikka yöitä olin tehnyt 19v lähtien. 1. talo rakennettiin pks 38v:nä ja kuopus syntyi juuri ennenkuin täytin 42v. Hyvin ehti
t mummo 63v
Nykyään on vissiin erilaista. Itse aloitin seurustelut 15-vuotiaana ja mieheni tapasin 18-vuotiaana, siitä lähtien yhdessä. En ole koskaan edes ollut sinkku tai asunut yksin. Oma poika ei ole vielä osoittanut mitään kiinnostusta tyttöihin (tai poikiinkaan), on 16-vuotias. Tuttavaperheiden reilut parikymppiset pojat ovat myös sinkkuja, mutta samanikäiset tytöt on varattuja.
Ehdottomasti suurempi osa tytöistä seurustelee, kuin pojista. Ei tavispojilla oikein mahdollisuuksia tuossa iässä.
Pitäisi olla tarjota tytölle jotain ainutlaatuista. Jännittävät pojat, suositut pojat jne kyllä seurustelevat. Tuossa iässä korostuu se poikien 10 prosenttia, taviksille ei jää mitään.
M38
Itse olin nuorempana sosiaalinen mies ja minulla oli aina laaja ystäväpiiri niin tyttöjä kuin poikiakin. En seurustellut paljoakaan.
Omat kokemukseni seurustelusta olivat lähes aina sellaisia, että toinen osapuoli oli paikalla vähän vaan katsomassa, että olenko tarpeeksi jtn. Harvoin oli tunnetta, että olemme samassa veneessä yhdessä ja vedämme samaa köyttä. Muutaman ihanan leidin kanssa meno oli kuin olisimme olleet parhaita ystäviä, mutta usein oli jtn ihme nihkeilyä. Enkä ikinä kokenut, että halusin olla ihmisen kanssa, jonka kanssa en voisi samalla olla myös edes kaveri.