Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteleeko teidän nuoret aikuiset?

Vierailija
31.07.2021 |

Sanotaan vaikka ikähaitarilla 18-24. Onko teillä tämän ikäisiä lapsia ja seurustelevatko he?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen tästä ketjustakin, että jos nainen on edes ihan suht nätti, niin riittää kun lähtee vain komeimman pyytäjän kelkkaan. Nuorille miehille asia ei ole ihan niin yksinkertainen.

Jos ne naiset ovat heteroita ja miesten kanssa seurustelevat niin kyllähän silloin jokaista seurustelevaa naista kohti on myös seurusteleva mies.

Vierailija
22/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurustele eikä ole koskaan seurustellut. Tyttö 21 v ja poika 19 v. Eikä se nyt ole ulkonäöstä kiinni, kuten tuossa joku väitti. Kaikilla ei ole halua seurustella.

Sitä paitsi täällä stadissa on nuoria naisia paljon enemmän kuin miehiä, joten naisille se kunnollisen ja sitoutumishaluisen nuoren miehen löytäminen on vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen tästä ketjustakin, että jos nainen on edes ihan suht nätti, niin riittää kun lähtee vain komeimman pyytäjän kelkkaan. Nuorille miehille asia ei ole ihan niin yksinkertainen.

Jos ne naiset ovat heteroita ja miesten kanssa seurustelevat niin kyllähän silloin jokaista seurustelevaa naista kohti on myös seurusteleva mies.

Tai siis yksi mies kierrättää kymmentä naista ja naiset odottavat suosiolla että hän valitsee yhden.

Vierailija
24/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?! Mulla oli 24v. kolme lasta, omakotitalo, koira ja häät tulossa. Onko se jotenkin outoa nykyään, että nuoret seurustelee ja perustaa perheen? Terveisin 28-vuotias.

On. Suurin osa on sinkkuja.

Mun ystävät ja minä ollaan sit varmaan todella ihmeellisiä tänä päivänä. :D

Jep. Henkisesti keski-ikäiset parikymppiset on aika ihmeellisiä.

Onhan sulla siellä omakotitalossa kattokruunu ja keittiössä tupperwarea ja Arctica-astiasto....?

Vierailija
25/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 24 enkä seurustele. Kaverit on suunnilleen saman ikäisiä (+-2v) eikä suurin osa niistäkään ole suhteessa. Ne ketkä ei ole suhteessa on huomattavasti hauskempaa seuraa. Ei käy hirveästi kateeksi niitä suhteessa olevia kun yksi koko ajan valittaa miten ei saa olla yksin kotona ja toinen siivoaa poikaystävänsä jälkiä. Ovat vähän sellaisia keski-ikäistyneitä jo. 

Vierailija
26/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 22v. Seurusteli ikävuodet 17-21 omanikäisen tytön kanssa, nyt yhdessä 28-vuotiaan naisen kanssa, jolla lapsi. Paheksun salaa mutta en pojalle tai naiselle tietenkään sano mitään.

Vierailija
27/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi juttu on, että nuorena seurustelu ja yhteenmuutto jämäyttää pariskunnan usein vanhemmilta opittuihin rooleihin: miesten työt ja naisten työt.

Vierailija
28/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria miehiä on kuitenkin kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia.

Vierailija
29/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis yksi mies kierrättää kymmentä naista ja naiset odottavat suosiolla että hän valitsee yhden.

Eli nyt tämä taas kääntyi niin, että eivät ne naiset seurustelekaan. Tämähän on moneen kertaan nähty.

Vierailija
30/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö silloin siis ole täysin ymmärrettävää, että "nuorille miehille asia ei ole ihan niin yksinkertainen"? Ja siitä on aivan turha edes rivien välissä syyttää nuoria naisia.

Vierailija
31/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustellut 18-24-vuotiaana enkä 28 vuoden ikään mennessä ole seurustellut edelleenkään.

En silti missään nimessä allekirjoita tässäkin ketjussa esiintynyttä väitettä, että nykynuoret eivät seurustele tai sitoudu parisuhteisiin. Lähipiirissäni useimmilla ikätovereillani ensimmäiset kokemukset seurustelusta teini-iältä, ja nyt ovat pitkissä parisuhteissa ja avoliitoissa. Muutama pari suunnittelee jo häitäkin. Sinkkuja ei tule tältä istumalta mieleen itseni, sisarukseni ja kahden ystäväni lisäksi yhtäkään. Näistäkin ystävistä toisella on ollut parisuhteita.

Vierailija
32/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi juttu on, että nuorena seurustelu ja yhteenmuutto jämäyttää pariskunnan usein vanhemmilta opittuihin rooleihin: miesten työt ja naisten työt.

Tottakai ne ovat erikseen.

Vierailija
33/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Poika 20 v ja tyttö 17 v. En tajua nykymeininkiä. En käsitä ollenkaan. Omassa nuoruudessa seurustelu oli tavallaan harrastus, johon kaikki pyrki. Ensimmäiset suhteet minulla oli noin 15-16 vuotiaana. Mielestäni olen keskimääräinen, eli ei mikään don Juan naisten suhteen. Mutta silti nuorempana oli tyttöystäviä ja suhteita. Jonkun kanssa olin pari kuukautta ja jonkun kanssa kolme vuotta. Nyt nuoria ei näytä kiinnostavan seurustelu lainkaan. Vain kännykän ruutu kiinnostaa, ei mikään muu.

m56

Vierailija
34/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää mitä johtopäätöksiä taas.

Vierailija
35/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö silloin siis ole täysin ymmärrettävää, että "nuorille miehille asia ei ole ihan niin yksinkertainen"? Ja siitä on aivan turha edes rivien välissä syyttää nuoria naisia.

Mutta jopa Helsingissä, jossa on älytön tarjonta miehistä, on sinkkunaisia vaikka kuinka helvetisti. Ja se johtuu siitä, että halutuimmat voivat kierrättää useampaa. Ilman jääneet naiset muuttavat opiskelujen päätyttyä maalle ja perustavat kennelin.

Vierailija
36/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v tytär seurusteli 14-17 -vuotiaana saman pojan kanssa, nyt ei ole ketään ainakaan kotiin tuotavakso asti.

Vierailija
37/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jopa Helsingissä, jossa on älytön tarjonta miehistä, on sinkkunaisia vaikka kuinka helvetisti. Ja se johtuu siitä, että halutuimmat voivat kierrättää useampaa. Ilman jääneet naiset muuttavat opiskelujen päätyttyä maalle ja perustavat kennelin.

Sekoitin faktani totaalisesti, taidan mennä takaisin nukkumaan. Ja korkata uuden kaljan.

Vierailija
38/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurustele. Yksi ei ole seurustellut koskaan, kahdella muutama alta vuoden suhde. Kaksi on sanonut, että melko varmasti eivät lapsia hanki.

Vierailija
39/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt asuukin poikaystäviensä kanssa, poika ei seurustele

Vierailija
40/71 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Poika 20 v ja tyttö 17 v. En tajua nykymeininkiä. En käsitä ollenkaan. Omassa nuoruudessa seurustelu oli tavallaan harrastus, johon kaikki pyrki. Ensimmäiset suhteet minulla oli noin 15-16 vuotiaana. Mielestäni olen keskimääräinen, eli ei mikään don Juan naisten suhteen. Mutta silti nuorempana oli tyttöystäviä ja suhteita. Jonkun kanssa olin pari kuukautta ja jonkun kanssa kolme vuotta. Nyt nuoria ei näytä kiinnostavan seurustelu lainkaan. Vain kännykän ruutu kiinnostaa, ei mikään muu.

m56

Minulla oli suhteita 16-21 vuotiaana. Sen jälkeen kiinnostus naisiin lopahti ja olen keskittynyt muihin asioihin.

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä