Kommenntteja poikaystävästäni?
No niin, kaikki rakkaaat, mulla olisi kysymys?
Haluaisin kommentteja mun poikaystävästäni
Kirjoitan tänne siksi, että haaveillaan poikaystävän kanssa perheestä.Mun poikaystävä on 20 vuotias ja 178 pitkä, luonteeltaan rauhallinen ja spontaani herrasmies, joka tykkää huomioida minut ja yllättää lahjoilla ja ne ruskeat hiukset ja siniset silmät löytyy.
Liikuntaa harrastaa paljonkin, mutta tekee paljon kotitöitä mun taakan helpottamiseksi. Ja kyllä tuo kovin rakastaa helliä mua suukoilla ja halauksilla
Kommentteja toivottomalle romantikolle
Kommentit (58)
Jos luulet, että sama meno jatkuu, niin pidä kiinni. En kyllä ymmärrä kysymystä, koska vaikuttaa täydelliseltä!?
Kysymykseni oli, että tahtoisin kuulla muiden mielipiteitä siitä, että onko poikaystäväni ns. sellainen että kannattaa pitää kiinni hänestä
Mainitsin nyt vain pituuden, koska halusin kuvailla häntä mahdollisimman tarkkaan
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:02"]
Kysymykseni oli, että tahtoisin kuulla muiden mielipiteitä siitä, että onko poikaystäväni ns. sellainen että kannattaa pitää kiinni hänestä
[/quote]
Vain sä tiedät vastauksen, onko se sellainen juuri sulle.
Vittu mitäs luulet muiden olevan mieltä jos kirjoitat hänestä tollasta ruusunpunaista settiä ja kuvailet vain hyviä puolia? ihan paska äijä, selkeesti! Mun mielestä hyvä ukko ei hemmottele lahjoilla eikä suukoilla vaan makaa sohvalla juomassa kaljaa ja harrastaa mun hakkaamista.
Siis ainakin jos on hyvä panemaan ja kestävä. Niistä et maininnut mitään. T. Nainen 39v
Toki huonojakin puolia löytyy, on välilllä hieman tempperamenttinen ja toisinaaan liian kiltti ja on hyvä sängyssä kyllä jos sitä kysytte
Hih mikä aloitus :D Onkohan ap:lla kaikki lääkkeet purkissa? Vaiko jäänyt ottamatta...
(Älä loukkaannu, kummallinen aloitus vain, en löydä tästä pointtia. Mitä negatiivista poikaystävästäsi voi näillä tiedoilla sanoa? "Öö, ruskeahiuksiset miehet on ihan perseestä, jätä se"?)
Osaa korjata auton, ja on hyvä korjaamaaan muutakin kodin ongelmia, ja niin, osaa riidellä rakentavasti
Tekee paljon kotitöitä sun taakan helpottamiseksi?! :O Kumma najatus tuo on, että naiselle kuuluu automaattisesti kotityöt, ja kaikki mitä mies tekee, on vain "naisen taakan helpottamista"? Jos se olisi sinkku ja asuisi yksin niin eikö se tekisi mitään kotitöitä, jos tekee nytkin vain sun taakkaas helpottaakseen?
(sori, vanhus 33v. kiinnittää tällaiseen huomiota, ÄLÄ ikinä ota miestä joka tekee kotitöitä vain puolisoaan miellyttääkseen/auttaakseen!! Ei kotitöitä kuuluisi tehdä vain toisen mieliksi..)
Niin mikä se kysymys oli?