Espoon yh joka iskit mieheni
Voisitko tästä lähtien iskeä näppisi sinkkumiehiin? Meidänkin tapauksessa perhe hajosi, etkä kuitenkaan saanut miestä joka tuskissaan ei sinua halua.
Luulisi sinun tietävän että varattu perheenisä on vihoviimeinen jota sinun kannattaa alkaa vokottelemaan omille lapsillesi isähahmoksi.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:54"]
Ap korostaa että entinen mies!!!
Koska ajatteli munillaan, sai lähteä!
Mutta pointti oli se luuliko naisimmeinen oikeasti saavansa exästäni elämänsä miehen. Hah! Eihän ukkomiehen iskemisestä tule kuin kyyneliä joka suuntaan.
[/quote] Ai miksi. Itse olen seukannut ukkomiesten kanssa nuorena ja ei ollut kyllä mitään tarkoitusta heistä itselle kumppania ottaa. Oma vikansa, jos sössivät asiat niin, että kärähtivät. Minulla ei ole kyllä yhtään kyyneltä valunut, jos ukkomiehen kanssa olin yhdessä. Hauskaa juuri niin kauan, kuin halusin ja sitten hiipui pois.
Anteeksi. En tiennyt, että hän on varattu. Ja sitten olinkin jo raskaana, kun hän halusi perustaa minun kanssani perheen.
Niin, miehesi oli haku päällä ja sattui sitten osumaan se Espoon yh ensimmäisenä kohdalle. Jos se ei olisi ollut hän, se olisi ollut joku muu. Ja todennäköisesti on ollutkin muita, mutta niistä hän ei ole jäänyt kiinni. Wake up, ap.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:45"]Voisitko tästä lähtien iskeä näppisi sinkkumiehiin? Meidänkin tapauksessa perhe hajosi, etkä kuitenkaan saanut miestä joka tuskissaan ei sinua halua.
Luulisi sinun tietävän että varattu perheenisä on vihoviimeinen jota sinun kannattaa alkaa vokottelemaan omille lapsillesi isähahmoksi.
[/quote]
Ai se vamppi liikkuu Espoossa yhä. Munki mies iskettiin, meillä oli ihan ok suhde, eipä vissiin ollutkaan, mimmi vei miehen ja multa lähti matto ja koko elämä jalkojen alta. Niiden kahden iloa kesti sen aikaa kunnes miehen rahat loppui. Kuulemma.
Oikeat kysymykset kuuluu... Mitä vikaa teidän parisuhteessa on, että joku lumppu pääsee siihen väliin ja miksi miehesi oli iskettävissä? Ei se Espoon narttu sinua pettänyt, vaan oma miehesi. Kohdista vihasi oikeaan osoitteeseen!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:23"]Olkoon ap:n mies todellinen paskakasa mutta kyllähän nyt nainen, jolla on lapsia ja joka sotkee itsensä varattuun, on oikeasti melkoinen lumppu. Siinä sitä annetaan lapsille oikein mallia, että väliin saa tunkea, jos näkee jonkun liiton rakoilevan, mitään moraalia ei tarvitse omata eikä tunnontuskia tuntea, satutetaan muita vaan oikealle ja vasemmalle, jos vain itse siitä jotain hyödytään. Varsinkin teinisuhteissa näkee tarkalleen, kenen vanhemmat ovat opettaneet lapselleen empatiakykyä ja moraalia ja kenen vain näyttäneet esimerkkiä siitä, miten jokaiseen suhteeseen voi mennä tunkemaan ovelalla tavalla kiilaa. Mikään suhde ei ole jatkuvasti ja kaiken aikaa niin vahva, etteikö joku voisi oikealla tavalla ja oikealla hetkellä päästä hämmentämään soppaa.
Tämän lisäksi tämä yh tekee toisesta perheestä samanlaisen kuin omastaan eli eiköhän tässäkin ole jotain kostoa, katkeruutta ja oman paremmuuden todistelua taustalla. Itsetunnoton nainen on toiselle aina susi. Mitään lojaalisuutta ei löydy näistä haaskoista ja on todella surullista, että tälläkin palstalla annetaan kaiken maailman tekosyitä naiselle toimia muita vastaan halpamaisesti ja epäreilusti.
Jos rakastutaan, niin silloin osataan päättää entinen suhde ennen kuin aloitetaan uutta. Ei se ole edes vaikeaa vaan joillekin meistä ihan normaali tilanne. Vain itsekkäät ja kateelliset haluvat rakentaa jotain kokonaisen talon päälle, kun ne edelliset asukkaat vielä siellä asuvat.
Teinimaailmassa toiset naiset ovat kiusaajia ja kiusaajien kavereita. On helppo olla viattoman näköinen, kun itse ei ole jäänyt kiinni kiusaamiseta mutta selän takana kyllä nauretaan ja pilkataan, viedään toiselta itsetunto ja maine ja laitetaan pahaa kiertämään.
Onneksi monessa tapauksessa paha saa palkkansa. Ehkä tämän espoolaisen yh:n tyttäreltä viedään poikaystävä samalla tyylillä. Siinä voi sitten miettiä, tuliko elettyä aivan sellaista elämää kuin piti.
[/quote]
vittu näin! Mutta kyllä tällä palstallakin huomaa, että valitettavasti omaan naisvihaani on miljoona syytä. Minun ystäväni ovat kaikki miehiä, enkä halua edes tutustua enää yhteenkään ämmään. Niin monta huonoa kokemusta leväperseisistä ja itsekkäistä lutkista on, etyä en kaipaa heitä elämääni.
Itse olen kunnian naisia ja en alennu pelaamaan kenenkään pelejä. Otin itse avoeron rakastuessani toiseen vaikka tämä toinen mies ei edes lämmennyt. Se oli vain oikein tehdä, koska sydämeni ei ollut enää suhteessa. Tämä toinen mies on kuitenkin nykyinen mieheni. Hänkin on kunniallinen eikä antanut mitään valoa, koska olin toisen.
Häh kunniallista ottaa avioero, koska sydän ei suhteessa mukana. Minusta tuo on erittäin epäkunnioitettavaa, olethan luvannut seurakunnan ja jumalan edessä rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä. Jättikö nykyinen mieskin perheensä? " Kunniallisesti? "
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 07:22"]
Häh kunniallista ottaa avioero, koska sydän ei suhteessa mukana. Minusta tuo on erittäin epäkunnioitettavaa, olethan luvannut seurakunnan ja jumalan edessä rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä. Jättikö nykyinen mieskin perheensä? " Kunniallisesti? "
[/quote]Me mentiin maistraatissa naimisiin. En muistaakseni luvannut tuollaisia. :)
Pahinta tässä on se, että yhäri on Espoosta.
Olisi ollut Kauniaisista tai edes Helsingistä. Vähemmästäkin sitä katkeroituu.