Montako arkkia käytät keskimäärin pyyhkimisen paskallakäynnin jälkeen?
Tällainen aamukyssäri tällä kertaa.
Kommentit (28)
3 palaa ja loput suihkulla. Kuivaan pyyhkeeseen, pyllypyyhkeeseen. Naamapyyhe on siis erikseen.
Puolisen rullaa. Mulla on pukamat ja tosi vaikea saada hanuria puhtaaksi, vaikka käytän suihkuakin.
Edelleenkin mua kiinnostaa, että mihin sitten pesun jälkeen kuivaatte takapuolen. Minä käyn meinaan vähintään 3 kertaa päivässä kakalla....tulee milloin mitäkin. Jos on löysempää niin huuhtelen käsisuihkulla. Mutta kuivaan wc paperiin joten ei sitä säästy.
Jos joka kerta kuivaisin pyyhkeeseen, niin ongelmaksi tulisi Se että pitäisi olla siellä käsipyyhkeiden seassa "persepyyhe". Ja pelkkä ajatuskin siitä hirvittää, joku pyyhkii siihen kätensä, joku naamansa....
Mielenkiintoinen aihe. Ja jos joku ihmettelee mun p-kertoja, niin minulla on jonkinasteinen ärtynyt paksusuoli. Paskaa tulee välillä liukuhihnalta, ei kivaa, mutta tällä mennään.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:33"]
Edelleenkin mua kiinnostaa, että mihin sitten pesun jälkeen kuivaatte takapuolen. Minä käyn meinaan vähintään 3 kertaa päivässä kakalla....tulee milloin mitäkin. Jos on löysempää niin huuhtelen käsisuihkulla. Mutta kuivaan wc paperiin joten ei sitä säästy. Jos joka kerta kuivaisin pyyhkeeseen, niin ongelmaksi tulisi Se että pitäisi olla siellä käsipyyhkeiden seassa "persepyyhe". Ja pelkkä ajatuskin siitä hirvittää, joku pyyhkii siihen kätensä, joku naamansa.... Mielenkiintoinen aihe. Ja jos joku ihmettelee mun p-kertoja, niin minulla on jonkinasteinen ärtynyt paksusuoli. Paskaa tulee välillä liukuhihnalta, ei kivaa, mutta tällä mennään.
[/quote]pyyhin suihkutuksella jälkeen talouspaperilla. Ei tulis mullekaan mieleeni pyyhkeen käyttö. Talouspaperia menee yksi arkki, kun ostaa laadukasta
Riippuu ihan paperin laadusta. Jos hyvälaatuista niin n. 4 jos huonolaatuista niin 10.
en todellakaan laske niitä. Ja sehän riippuu myös tuotoksen määrästä ja koostumuksesta.
Kaksi palaa laitan päällekkäin, pyyhkäisen, taitan paperit ja pyyhkäisen toisen kerran, sitten pöxyt jalkaan.
bidee. Eli muutaman palanen menee kuivaukseen. En tajua miksi ihmiset ei oo tajunnut näinkin itsestään selvää asiaa kuin bidee suihkun käyttäminen!
Milläs nuo suihkuttelijat kuivatte hanurin? Wc paperilla, pyyhkeellä.... Roikkuuko jokaisella oma persepyyhe siellä vessassa.
Ehkä 2 x 5 arkkia, tarvittaessa enemmän, joskus vähemmän. Suihkua en käytä kuin pahimpaan menkka-aikaan ja silloinkaan en edes ajattelisi kuivaavani paperilla kotonani! Minkälaista roiskopaskaa teillä suihkuttajilla oikein tulee...?
Pesen vedellä ja kuivaan paperilla. Kuivaamiseen menee ehkä 8 arkkia?
En käytä paperia pyyhkimiseen, vaan putsaan kakkarevani AINA käsisuihkulla. Suosittelen kaikille!
Hyi mitä paskaperseitä täällä on liikkeellä.. Peskää ne peränne, aikuiset ihmiset!
En yhtään. Pesen ja kuivaan pyyhkeeseen. Tarpeen mukaan kuivaan kyllä paperilla pytyn jos on kastunut.
2-3