Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ostaa asunnon omissa nimissään

Vierailija
13.08.2014 |

Mies haluaa ostaa meidän perheelle asunnon, ottaa lainan omiin nimiinsä, ja olla ainut omistaja. Onko reilua? Olen tällä hetkellä kotona koska hoidan meidän yhteistä poikaamme.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:33"]Meillä näin:

Naimisissa, yhteinen vauva. Laina ja asunto miehen nimissä. Joka kuukausi maksamme yhdessä lainan ja vastikkeen. Hän hoitaa laskut ja bensat, minä ruuat. Hän töissä, minä äippälomalla. ja avioehto löytyy. Seuraava asunto tulee taas minun nimiin jos haluan niin.

Pahimmassa tapauksessa JOS (toivottavasti ei ikinä) tulee ero, ymmärsin näin että saan osuuteni maksetuista LAINOISTA takaisin. Eli en sinänsä maksa vuokraa vaan lainaa ja yhtiövastiketta joka kuukausi miehen tilille ja niistä mies maksaa ne eteenpäin. Toimii meillä aika hyvin. Laskuja on kuitenkin autovakuutus, vauvavakuutus, kotivakuutus, puhelimet ja liittymät, kanavapaketit, luottokortti, sähkölasku...

[/quote]

Jos asunto on teillä miehen nimissä ja teillä n avioehto niin kyllä se yleensä tarkoittaa sitä, että eron sattuessa kumpikin vie oman omaisuutensa mukanaan. Teidän tapauksessa asunto miehen nimissä eli hän saa sen kokonaan eron sattuessa. En ymmärrä ainakaan mitä muuta avioehto voi tarkoittaa. Ei kannata olla tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän