Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin tänään menossa luovuttamaan verta, en kelvannut.... taaskaan :(

Vierailija
13.08.2014 |

Olen jo vuosia halunnut mennä, mutta aina olen ollut jotenkin epäsopiva sinne (alaikäinen, raskaana, synnyttänyt alle 6kk sisällä, uusi seksikumppani 4kk sisällä... tms). Nyt kun vihdoin ja viimein kaikki nuo ovat takana ja menin luovutuspaikalle, hemoglobiinini oli liian alhainen :( Voi että miten harmittaakaan. Hemoglobiini oli mulla 120, toisella mittauksella 119, kun taas pitäisi olla väh 125 :( 

Ärsyttää kun haluaisin tehdä hyvää mutta ei anneta mahdollisuutta :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vaan, niin spr ei saa tuloja ainakaan sinun verestäsi.

Vierailija
2/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei auta kuin syödä rautakuuri ja koittaa uudestaan.

Ja ihan syystä ne säännöt on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syöt rautaa pari kk ja sit uus yrjö.

Vierailija
4/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:56"]

hyvä vaan, niin spr ei saa tuloja ainakaan sinun verestäsi.

[/quote]

Ristus mikä dorka. Hyvä, että sairaat ei saa tarvitsemaansa verta?

Vierailija
5/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kräuterblutsaft nostaa veren hemoglobiinin nopeammin kuin rauta. Ihmeainetta, otin sitä alhaiseen hemoglobiiniin raskauden aikana. Pelkät rautatabletit ei ole mulle koskaan toimineetkaan. 

Vierailija
6/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: Kräuterblutsaft on siis yrteistä tehtyä juomaa. Sitä saa luontaistuotekaupoista ja apteekeista.

Vierailija
7/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:48"]6 jatkaa: Kräuterblutsaft on siis yrteistä tehtyä juomaa. Sitä saa luontaistuotekaupoista ja apteekeista.

[/quote] Se on karmean makuista.

Vierailija
8/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sentään menit yrittämään! Minä en laiskuuttani ole mennyt... Pitää ottaa itseään niskasta kiinni.

Vierailija
9/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vuosi sitten Jenkeissä työmatkalla ja sairastuin siellä ihan vidun sitkeään keuhkotulehdukseen. Oon 44-v ja luovuttanu verta kakskymppisestä, mut nyt tuli parin vuoden panna tuon keuhkotulehduksen vuoksi. Tulehduksen aiheuttanut pöpö oli lääkärin mukaan suomalaisittain vieras, joten riskejä ei oteta.

Vierailija
10/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt, sinuna olisin enemmän huolissani siitä, että hb on melko alhainen. Onko sinulla aina ollut alhainen hb vai onko tilanne muuttunut?

Vierailija
11/11 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla niin pian synnytyksen jälkeen uusi seksikumppani ettet edes välissä ehtinyt kelvata verenluovuttajaksi? Kuvottavaa, moisesta sankariteosta pitäisi antaa elinikäinen verenluovutuskielto, on moraaliset arvot harvinaisen hyvin kohdillaan eikä muiden hengellä leikkiminen varmasti kolkuta kaltaisesi k:n perässä laukkaavan naikkosen omaatuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi