Ihanaa, Tampereelle tulee kissakahvila!
pitää kai matkustaa täältä kaukaa Tampereelle asti kahville :)
Kommentit (37)
Kissa jo googlettaakin omalla koneellaan. Saako sinne viedä omistajankin.
Yökerhokin tulisi tarpeeseen. :)
En ole kyllä niin epätoivoinen, että lähtisin kissani kanssa kahville. Minulla on ystäviä ja mies joiden kanssa käydä ulkona.
t: tamperelainen kissatäti
Miu :) tai mou. Ihanaa! Tampereella tuleekin käytyä turhan harvoin, nyt on syytä käydä useammin!
Ihana idea tuo, että siellä on eläinsuojelun kissoja joita saa adoptoida!
Saako sinne kuitenkin ottaa omatkin mukaan?
Onkos siis kyse siitä, että kissoja käyskentelee asiakkaiden seassa?
Myydäänkö siellä sivettikissakahvia?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:05"]Onkos siis kyse siitä, että kissoja käyskentelee asiakkaiden seassa?
[/quote]
On, mutta ei sinne ole pakko mennä jos ei tykkää. Täällä alkoi heti kauhea jurputus, mutta eihän niiden ole pakko siellä käydä, jotka ei tykkää. Minä taas käyn aivan varmasti, rakastan kissoja, mutta minäpä en käy esim hevostalleilla kun olen allerginen hevosille enkä myöskään huvipuistilaitteissa kun en tykkää niistä. Ja en valita että hevoset ja huvipuistot pitäiai kieltää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:06"]Myydäänkö siellä sivettikissakahvia?
[/quote]
Linkki oli jossain viestissä. Siinä luki että myydään sitäKIN. Ikinä en siihen koskisi, ne kissat on vankeudessa eläviä häkkikissoja.
Pieni tila jo täynnä kissoja ja sitten ihmiset vielä siihen päälle raahaavat sinne lisää kissoja, varmasti tosi stressaava ympäristö kyseisille kissoille. Ihan eläinrääkkäystä!
Tulipas paha mieli :(
Aion tuolla vielä joskus käydä. Vaikka ilman kissaa. Ei siinä se kahvittelu olekaan pääasia ainakaan mulle, vaan ne ihanat kissat.
Kissakahviloiden ideana on tosiaan se, että nekin ihmiset jotka eivät kiireiden tai vaikka allergisten perheenjäsenten takia voi kissoja itselleen ottaa, pääsevät nauttimaan niiden seurasta.
Kissakahvilassa ollaan muuten ihan normaalisti kahvilla, paitsi että tilassa kulkee tietty määrä katteroita.
Omien kissojen tuominen ei toimisi ollenkaan, koska kahvilan omat kissat stressaantuisivat vieraista kissoista ja niiden tuomista hajuista, ja tuskin meidänkään kissat viihtyisi jos ne yhtäkkiä raahattaisiin täysin vieraaseen ympäristöön. Samalla ulkopuoliset kissat olisivat iso riski tarttuvien tautien yms. suhteen, joten ei hyvä.
Kissakahviloissa on oikeastaan hyvinkin tarkat säännöt ja hygienia. Tuli käytyä kesän alkupuolella Lontoon kissakahvilassa, ja siellä kyllä oli huolehdittu siitä että kissoilla on hyvät oltavat ja että nimenomaan kissojen ehdoilla mennään, ei ihmisten.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:12"]Pieni tila jo täynnä kissoja ja sitten ihmiset vielä siihen päälle raahaavat sinne lisää kissoja, varmasti tosi stressaava ympäristö kyseisille kissoille. Ihan eläinrääkkäystä!
Tulipas paha mieli :(
[/quote]
Ne kisut on eläinsuojasta, ja varmasti on valittu ne sosiaaliset yksilöt. Samoin minun kissat on sosiaalisia, joten voisin niiden kanssa ihan hyvin mennä tuonne. Luulen että muutkin kissanomistajat ajattelevat kissan parasta eivätkä vie jos tietää ettei kissa viihdy.
Voi vitsi, haluan ehdottomasti käymään. :) Onneksi Suomessa ei kielletä akikkea ihanaa <3
Niillä kissoilla on oikein hyvä olla, nehän ovat eläinsuojeluun toimitettuja, ja niillä on kahvilassa täysi oikeus poistua nukkumaan, syömään yms. milloin haluavat. Mutta voisin kuvitella että aika monet viihtyvät lämpimässä rapsutussylissä, minun ainakin. :)
Mä haen starttirahaa mehiläiskahvilan perustamiseen.
Onkohan tuonne kahvilaan jo pitkät varausjonot...? ;) Ulkomailla kai ovat aika täyteen buukattuja
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:55"]
Oikeasti? Milloin, minne? Onko jotain linkkiä?
Ihanaa :3
[/quote]
ihana kissahymiö ;)