Biotiini strong Hair & Nail kokemuksia???
Ensimmäinen tabletti otettu. Toiveena saada paksumpaa tukkaa ohimolle, koska hiusraja vetäytynyt ohimon kohdalta ja päältä tulevat hiukset ohentuneet ja ne eivät peitä enää ohimoa tarpeeksi vaan kalju näkyy :(
M29
Kommentit (28)
Söin Biotiini strong hand&nailia viime vuonna puoli vuotta toukokuusta marraskuuhun. Syy oli äkillisesti voimistunut hiustenlähtö: ennen lähti vain hiustenpesun yhteydessä, sitten kuivanakin aivan tukoittain vuorokaudessa. Sain avun hiustenlähtöön, se loppui miltei kokonaan, tai muuntui sellaiseen normaalimäärään, eli muutama hius vuorokaudessa. Marraskuussa lopetin kuurin eikä ainakaan vielä ole tarvinnut uudestaan aloittaa. Mutta jos hiustenlähtö alkaa keväällä, tiedän mitä tuotetta ostan.
Kynsissäni en huomannut kuurin aikana juuri muutoksia, mutta minulla onkin pitkät ja kauniit kynnet luonnostaan. Lakattuina tosin joudun niitä pitämään, sillä ilman lakkaa ne napsahtaisivat poikki. No, minä nyt muutenkin pidän lakatuista ja huolitelluista kynsistä, joten no problem.
Kaljuuntumisenestoaine biotiini ei ole, kaljuuntuminen on geeniperimästä johtuvaa eikä tavallista hiustenlähtöä.
Biotiini tabletit - https://tracking.comfortclick.eu/SH1VJ Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Hei!
Onko kenelläkään sivuvaikutuksia Dermosilin hair & nail-tuotteesta?
Minua taitaa närästää tämän tuotteen ottamisen jälkeen.
Priorin auttaa parhaiten. Selkeä ero biotiiniin.
Vitabalasin Hiukset & kynnet tuotetta olen syönyt vasta yhden purkillisen. Jo nyt olen todennut kynsien liuskoittumisen loppuneen ja harmaantuneet hennot hiuksenikin ovat ehkä hiukan parantuneet.
Vaikka mainoksissa tästä vaikutuksesta ei mainitakaan, niin parasta on kuitenkin ollut huomata, että kipeät polveni voivat todella paljon paremmin, pystyn jopa kävelemään kivutta.
Mulla toimii, hiukset paksut, kynnet ja iho hyvä. Syönyt jo monia vuosia. Mutta olen nainen. Miehillä usein geneettinen kaljuuntuminen kyseessä, siihen en usko juuri auttavan.
Ja lähestytään neljääkymppiä, jos sillä on väliä :)