Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biotiini strong Hair & Nail kokemuksia???

Vierailija
13.08.2014 |

Ensimmäinen tabletti otettu. Toiveena saada paksumpaa tukkaa ohimolle, koska hiusraja vetäytynyt ohimon kohdalta ja päältä tulevat hiukset ohentuneet ja ne eivät peitä enää ohimoa tarpeeksi vaan kalju näkyy :(

M29

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MSM toimii täälläkin. Tukka kasvaa kohisten. Mieskin on saanut lisää partaa sillä.

Millä päiväannoksella? Syöttekö jauhetta?

Kyllä, jauhetta (Optimsm, löytyy lidlistäkin). Minä syön niveliin ja mies astmansa vuoksi, molemmat ovat saaneet apuja vaivoihin. Ruokalusikallinen päivässä kummallekin, pakettien välillä kuukauden tauko. Miehellä on parran "aukot" kasvaneet umpeen (tuuhea tukka, siinä ei huomaa eroa) ja minulla hiustenlähtö loppunut. Tukka on takapuoleen ja kasvaa yli 15 cm vuodessa.

Ja lähestytään neljääkymppiä, jos sillä on väliä :)

Vierailija
22/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Biotiini strong hand&nailia viime vuonna puoli vuotta toukokuusta marraskuuhun. Syy oli äkillisesti voimistunut hiustenlähtö: ennen lähti vain hiustenpesun yhteydessä, sitten kuivanakin aivan tukoittain vuorokaudessa. Sain avun hiustenlähtöön, se loppui miltei kokonaan, tai muuntui sellaiseen normaalimäärään, eli muutama hius vuorokaudessa. Marraskuussa lopetin kuurin eikä ainakaan vielä ole tarvinnut uudestaan aloittaa. Mutta jos hiustenlähtö alkaa keväällä, tiedän mitä tuotetta ostan.

Kynsissäni en huomannut kuurin aikana juuri muutoksia, mutta minulla onkin pitkät ja kauniit kynnet luonnostaan. Lakattuina tosin joudun niitä pitämään, sillä ilman lakkaa ne napsahtaisivat poikki. No, minä nyt muutenkin pidän lakatuista ja huolitelluista kynsistä, joten no problem.

Kaljuuntumisenestoaine biotiini ei ole, kaljuuntuminen on geeniperimästä johtuvaa eikä tavallista hiustenlähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on 5.000mcg. Mg?

Vierailija
24/28 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini tabletit - https://tracking.comfortclick.eu/SH1VJ Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
25/28 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onko kenelläkään sivuvaikutuksia Dermosilin hair & nail-tuotteesta?

Minua taitaa närästää tämän tuotteen ottamisen jälkeen.

Vierailija
26/28 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorin auttaa parhaiten. Selkeä ero biotiiniin.

Vierailija
27/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitabalasin Hiukset & kynnet tuotetta olen syönyt vasta yhden purkillisen. Jo nyt olen todennut kynsien liuskoittumisen loppuneen ja harmaantuneet hennot hiuksenikin ovat ehkä hiukan parantuneet.

Vaikka mainoksissa tästä vaikutuksesta ei mainitakaan, niin parasta on kuitenkin ollut huomata, että kipeät polveni voivat todella paljon paremmin, pystyn jopa kävelemään kivutta. 

Vierailija
28/28 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii, hiukset paksut, kynnet ja iho hyvä. Syönyt jo monia vuosia. Mutta olen nainen. Miehillä usein geneettinen kaljuuntuminen kyseessä, siihen en usko juuri auttavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän