Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biotiini strong Hair & Nail kokemuksia???

Vierailija
13.08.2014 |

Ensimmäinen tabletti otettu. Toiveena saada paksumpaa tukkaa ohimolle, koska hiusraja vetäytynyt ohimon kohdalta ja päältä tulevat hiukset ohentuneet ja ne eivät peitä enää ohimoa tarpeeksi vaan kalju näkyy :(

M29

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta, olen syönyt jo neljä-viisi pakettia putkeen, vaikutusten pitäisi jo näkyä :)

Vierailija
2/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:21"]

Ei vaikutusta, olen syönyt jo neljä-viisi pakettia putkeen, vaikutusten pitäisi jo näkyä :)

[/quote]

Samat kokemukset täälläkin. Kolme "kuuria" ko. valmistetta syöty ja kaikki yhtä tyhjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan meinaatte syödä vielä tabletteja jos tuloksia ei näy?

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Samat kokemukset täälläkin. Kolme "kuuria" ko. valmistetta syöty ja kaikki yhtä tyhjän kanssa.

[/quote]

Vierailija
4/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista et kehossa on muitakin karvoja mitkä ottaa buustia tosta pilleristä. ;)

Vierailija
5/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halvempi on ostaa VitaBalansin eläinbiotiinia, täysin sama tuote (pitoisuudet yms) halvemmalla. :) Apteekkihenkilökunta ei voi sitä sääntöjen takia suositella, mutta samaa ja yhtä puhdasta sekin on.

Niin joo ja mulla toi biotiini vaikutti positiivisesti hiusten ja kynsien kuntoon, kampaajakin ihmetteli kasvunopeutta. Mutta toisaalta myös kaikki muutkin ihokarvat kasvoivat nopeammin/vahvempina. Eli sun kannattaa varautua tiheentyneeseen parranajoon! :)

Netistä saa sitten myös tilattua vahvempia biotiinivalmisteita. Ja sinkki ilmeisesti myös oleellinen osa hiustenkasvua. Sitä onkin tuossa valmisteessa jo valmiina. Tsemppiä hiustenkasvatukseen!

Vierailija
6/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa :D Ainahan niitä voi ajella :)

-Ap

Vierailija
7/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msm jauhe toimii itsellä ainakib paremmin kuin biotiini! Söin eläinbiotiinia joskus ja joo toimi sekin mutta msm on parhain kaikista

Vierailija
8/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on Msm-jauhe?

Vierailija
9/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuo Vitabalans eläinbiotiini maksaa? Saako normi apteekista? Tuo purkki minkä ostiin oli 15,32e jotain.

Parran kasvu muutenkin vahvaa, joudun leikkaamaan joka toinen päivä. Kiitos tsempeistä! Nuorempana ei ollut tätä ongelmaa, mutta 5 vuoden sisällä tuo ohimo kaljuuntunut. Luultavasti siihen ei enää kasva mitään, mutta kunhan saisi vahvat hiukset tuohon ympärille niin niillä voisi peittää ohimon :D

Vierailija
10/28 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei tainnut vaikuttaa hiuksiin mutta kynnet vahvistui vähän.

Vierailija
11/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta nostan! Itse ostin ekan paketin tänään ja nyt vaan vaikutuksia odotellessa.

Vierailija
12/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSM toimii täälläkin. Tukka kasvaa kohisten. Mieskin on saanut lisää partaa sillä.

Vierailija
13/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönny parisen kuukautta noita pillereitä, ei vielä näy mitään huomattavaa eroa hiuksissa tai kynsissä. Mulla oli toisaalta aloittaessakin jo paksut hiukset.

Vierailija
14/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka paketti Biotiini Balans hair & nailia alussa, ja uusia hiuksia puskee urakalla. Ne on tosin sellaista hentoa vauvankarvaa, vielä. Kynsiin ne tabletit ei oo vaikuttaneet mitenkään.

Vierailija
15/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi rautakuuri (jos ferritiini on alle 50, se olisi hyvä nostaa ainakin sille tasolle) sekä Hübnerin piihappogeeli+biotiini. Toki en ole mies ja hormonaaliset seikat ovat toisenlaiset, mutta suosittelen. Samalla kynnet ovat vahvistuneet ja alkaneet kasvaa. 

Vierailija
16/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MSM toimii täälläkin. Tukka kasvaa kohisten. Mieskin on saanut lisää partaa sillä.

Millä päiväannoksella? Syöttekö jauhetta?

Vierailija
17/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tuo Vitabalans eläinbiotiini maksaa? Saako normi apteekista? Tuo purkki minkä ostiin oli 15,32e jotain.

Parran kasvu muutenkin vahvaa, joudun leikkaamaan joka toinen päivä. Kiitos tsempeistä! Nuorempana ei ollut tätä ongelmaa, mutta 5 vuoden sisällä tuo ohimo kaljuuntunut. Luultavasti siihen ei enää kasva mitään, mutta kunhan saisi vahvat hiukset tuohon ympärille niin niillä voisi peittää ohimon :D

Ihmisellä ei ole biotiininpuutosta eli sen puutos ei aiheuta hiustenlähtöä eikä siis ollen sen lisääminen ruokavalioon lisää hiusten määrää tai niiden kasvunopeutta. Miehelle ainoa hoitokeino androgeenisen hiusten lähdön hoitoon on finasteridi.

Vierailija
18/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ei tainnut vaikuttaa hiuksiin mutta kynnet vahvistui vähän.

Vaikea sanoa onko hiukset vahvistuneet; ainakaan eivät ohentuneet. Täysi yllätys on ollut, että koko ikäni äärimmäisen heikot, ohuet, liuskoittuneet ja murtuvat kynnet muuttuivat puolessa vuodessa vahvoiksi ja koviksi. Minulla ei nuorenakaan ollut ikinä näin hyviä kynsiä ja nyt olen jo yli viisikymppinen.

Valmiste on lisäksi halpa käyttää, usein on tarjouksia 90 kpl 60 hinnalla. Ehkä en mitään eläinten lääkintään tarkoitettua valmistetta ryhtyisi pitkäaikaisesti käyttämään: eläinten elin-ikä on kuitenkin aika paljon ihmisiä lyhyempi...

Vierailija
19/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä päiväannoksella? Syöttekö jauhetta?

Kyllä, jauhetta (Optimsm, löytyy lidlistäkin). Minä syön niveliin ja mies astmansa vuoksi, molemmat ovat saaneet apuja vaivoihin. Ruokalusikallinen päivässä kummallekin, pakettien välillä kuukauden tauko. Miehellä on parran "aukot" kasvaneet umpeen (tuuhea tukka, siinä ei huomaa eroa) ja minulla hiustenlähtö loppunut. Tukka on takapuoleen ja kasvaa yli 15 cm vuodessa.

Vierailija
20/28 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pettynyt biotiiniin, en ole huomannut hiusten kasvussa eroa vaikka olen jo pitkän aikaa sitä syönyt. Muut ihokarvat tuntuu sen sijaan rehottavan, huoh. Mistä saatte tai tilaatte tuota msm-jauhetta? Onko sillä haittavaikutuksia? Voiko sitä syödä jos yrittää tulla raskaaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän