Kysy reilusti ylipainoiselta mitä haluat.
Kommentit (40)
Ovatko hoikat ihmiset mielestäsi kauniimpia kuin lihavat? Pidätkö lihavia miehiä puoleensavetävinä?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:55"]
Mikä on vaatekokosi ja pukeudutko telttoihin? Entä legginseihin? Minkälainen hiustyylisi ja -värisi on?
[/quote]
Vaatekoko 52. Pukeudun yleensä paitoihin ja housuihin. Minulla ei ole yhtään legginsejä. Hiustyyli,lyhyet tummat hiukset juuri eilen kävin kampaajalla ja minusta tämä malli on kiva.
Aiotko tehdä jonkin korjausliikkeen jos lihot vaikkapa 20, 40 tai 60 kg lisää tai teetkö nyt jo jotain pysyäksesi edes tuon kokoisena?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:55"]
Pituus?
[/quote]
180cm
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:56"]
Katsovatko jotkut sinua inhoten?
[/quote]
En ole sellaista huomannut lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:57"]
Ovatko hoikat ihmiset mielestäsi kauniimpia kuin lihavat? Pidätkö lihavia miehiä puoleensavetävinä?
[/quote]
Normaalipainoiset on minusta kauneimpia ja en pidä mulla itselläni hoikka mies eikä mulla ole ikinä ollut lihavaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:58"]
Aiotko tehdä jonkin korjausliikkeen jos lihot vaikkapa 20, 40 tai 60 kg lisää tai teetkö nyt jo jotain pysyäksesi edes tuon kokoisena?
[/quote]
En ole lihonut tästä 13v eli tässä koossa pysyn tai sitten laihdun.
Oletko aloittanut vastaavanlaisen ketjun jo aikaisemmin?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:04"]
Oletko aloittanut vastaavanlaisen ketjun jo aikaisemmin?
[/quote]
Kyllä olen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:07"]
Varmaan trollipoika kyseessä.
[/quote]
Ei ole vaan reilusti ylipainoinen nainen.
äh, sinä vauhdissa jälleen.
sulla on ongelma painosi kanssa ja se on se, että haluat siitä jatkuvasti jauhaa anonyymilla keskustelupalstalla!! jotain sun korvien välissä on pahasti vialla. mee hoitoon.
Mitä mieltä olet, kuka pudotti MH17:n? Ukrainalaiset, venäläläiset vain separatistit?
edellinen jatkaa: miski olet näin motivoitunut "oikomaan käsityksiä"? Mitä se sua liikuttaa, mitä ihmiset ajattelee? Elä nyt sitä omaa elämääsi läskeinesi, ruokinesi, syömisinesi ja sen ajatuksen kanssa, että lihavuus on valinta eikä syömishäiriön tulos. Vai luuletko, että kun jankutat tuota viimeistä riittävän paljon täällä anonyymipalstalla niin se muuttuu todeksi?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:11"]
Mitä mieltä olet, kuka pudotti MH17:n? Ukrainalaiset, venäläläiset vain separatistit?
[/quote]
En tiedä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:12"]
edellinen jatkaa: miski olet näin motivoitunut "oikomaan käsityksiä"? Mitä se sua liikuttaa, mitä ihmiset ajattelee? Elä nyt sitä omaa elämääsi läskeinesi, ruokinesi, syömisinesi ja sen ajatuksen kanssa, että lihavuus on valinta eikä syömishäiriön tulos. Vai luuletko, että kun jankutat tuota viimeistä riittävän paljon täällä anonyymipalstalla niin se muuttuu todeksi?
[/quote]
tämä siis 35:ltä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:12"]
[/quote]
Ei mua liikuttakkaan mitä muut musta ajattelee ja samanlaista elämää ajattelin jatkaa kuin tähänkin asti.
Itseasiassa 180 kun on mittaa niin ei tuo ainakaan näytä niin pahalta, kunhan et vaan liho enempää. Mut tosiaan myöhemmin voi hyvinkin tulla sairauksia ja polviin nivelrikko ja ne kivuliaat proteesit sitten vaan polviin.
Olen itse 180 ja 118kg ja tukevasti raskaana. Ennen raskautta paino oli 105. Jossain vaiheessa sain painon noin 96 kiloon, ja monet kyllä arvioi että paino ois ollut ainakin kymmenen kiloa vähemmän sillon. Muistan kyllä ne ajat kun painoin 69 kg ja mulla on se tavoitteena raskauden jälkeen, oli parempi olo sillon vaikka esim. miehen mielestä oon ihana näinkin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:54"]
Millainen on epäreilusti ylipainoinen?
[/quote]
En tiedä.