Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on ns tasokas nainen? Liittyykö tasokkuus koulutukseen, ulkonäköön vai mihin?

Vierailija
30.07.2021 |

Kun täällä palstalla aina puhutaan siitä tasokkuudesta

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on naisen kypsyyttä ja viisautta. Ei mitään silikoneja tai ei myöskään välttämättä korkeaa koulutusta. Epäitsekäs ja ymmärtää muita ihmisiä. Lämmin luonne.

Tuollainen on mukava, lämmin. Ei tasokas.

Vierailija
42/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä riittäisivät mun puolesta:

- Kaunis ja hoikka

- Tyylitajuinen

- Mukava ja ystävällinen

- Jossain töissä

Tsädää..tässäpä olis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä riittäisivät mun puolesta:

- Kaunis ja hoikka

- Tyylitajuinen

- Mukava ja ystävällinen

- Jossain töissä

Tsädää..tässäpä olis.

Hienoa, lähetään siis treffeille :) Olen itsekin jotakuinkin vastaava mies.

Vierailija
44/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ristiriitaista vaatia naiselta sydämen sivistystä jos hän saa kuulla olevansa itse vaikka mitä. Ja takaisinpäinkö sitten pitäisi vaan olla sivistynyt?

Vierailija
45/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo Ranskalaista lähdevettä ja kusee shampanjaa.

Vierailija
46/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkee koulutus ei nosta naisen tasoa mihinkään. Itseasiassa, se LASKEE naisen tasoa. Yleensä korkeesti koulutetut akat ovat tarkkoja miehen lompakon paksuudesta, ja harva mies haluaa lokkia…

Höpö höpö. Tasokas nainen haluaa tasokkaan (=korkeasti koulutetun) miehen, ja sellaiset eivät huoli kuin korkeasti koulutettuja naisia. Joten tasokas nainen on korkeasti koulutettu.

Ne miehet, jotka pitävät koulutusta ongelmana, ovat aika kaukana tästä tasokkuuskäsitteestä. Toki heillekin joku nätti mutta tyhmä voi löytyä.

Vierailija
47/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna heti ensivonkauksista, 

Vierailija
48/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkee koulutus ei nosta naisen tasoa mihinkään. Itseasiassa, se LASKEE naisen tasoa. Yleensä korkeesti koulutetut akat ovat tarkkoja miehen lompakon paksuudesta, ja harva mies haluaa lokkia…

Höpö höpö. Tasokas nainen haluaa tasokkaan (=korkeasti koulutetun) miehen, ja sellaiset eivät huoli kuin korkeasti koulutettuja naisia. Joten tasokas nainen on korkeasti koulutettu.

Ne miehet, jotka pitävät koulutusta ongelmana, ovat aika kaukana tästä tasokkuuskäsitteestä. Toki heillekin joku nätti mutta tyhmä voi löytyä.

Itselläni on käytännön kokemus. Olen koulutettu mies, mutta elämässäni on muutakin kuin työ. Tapailin vähän aikaa koulutettua naista, joka oli työelämässä kunnianhimoinen. Itseäni ei vaan sytyttänyt se korkeatasoisten puitteiden ihailu ja työhön panostamisen kombinaatio, vaikka arvostankin sitä, että nainen käy töissä. Eli mielummin vähemmän koulutettu tai ainakin vähemmän työorientoitunut.

Vierailija
49/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on käytännön kokemus. Olen koulutettu mies, mutta elämässäni on muutakin kuin työ. Tapailin vähän aikaa koulutettua naista, joka oli työelämässä kunnianhimoinen. Itseäni ei vaan sytyttänyt se korkeatasoisten puitteiden ihailu ja työhön panostamisen kombinaatio, vaikka arvostankin sitä, että nainen käy töissä. Eli mielummin vähemmän koulutettu tai ainakin vähemmän työorientoitunut.

Jos olisit oikeasti korkeasti koulutettu, ymmärtäisit, että yksittäistapaus ei merkitse mitään. On ihan tutkittu juttu, että Suomessa korkeasti koulutettu mies (väh maisteri) ei juuri koskaan avioidu alemmin koulutetun naisen kanssa.

Vierailija
50/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti korkeasti koulutettu, ymmärtäisit, että yksittäistapaus ei merkitse mitään. On ihan tutkittu juttu, että Suomessa korkeasti koulutettu mies (väh maisteri) ei juuri koskaan avioidu alemmin koulutetun naisen kanssa.

Itseäni ei silti sytyttänyt. Olen korkeasti koulutettu ja ollut 20 vuotta hyvin palkatussa asiantuntijatyössä. Ymmärrän, että on myös erilaisia korkeastikoulutettuja, mutta lähtökohtaisesti se ei ole itselleni haluttu ominaisuus naisessa.

Vierailija
51/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näiden yhdistelmä siis.

Tasokkainhan olisi hoikka, kaunis, hyväkäytöksinen, sivistynyt, korkeakoulutettu, hyvässä työssä, mielenkiintoiset harrastukset. Mutta sellaiset on aika harvassa.

Sama pätee myös miehiin.

Vierailija
52/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika ristiriitaista vaatia naiselta sydämen sivistystä jos hän saa kuulla olevansa itse vaikka mitä. Ja takaisinpäinkö sitten pitäisi vaan olla sivistynyt?

Se nimenomaan on sivistystä, että vaikka maailma ja ihmiset ympärillä olisivat millaisia, pystyy itse säilyttämään omat arvonsa ja oman ajattelunsa ja kohtelemaan muita arvojen mukaisesti. 

Minä naisena en edes odota, että minua aina kohdeltaisiin hyvin. Ei ihmiset ole sellaisia ja siksi on naiivia edes odottaa ystävällistä ja sivistynyttä käytöstä kaikilta. Silti itse pyrin olemaan hyvä, lämmin ja asiallinen kaikille ihmisille. Omia puoliaan voi pitää ihan fiksusti ja ystävällisestikin.

Yritän vastata pahaan hyvällä, eikä mikään ole sitä vaikeampaa. 

Vierailija
53/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet määrittelevät tasokkuuden mielestäni enemmän omien tarpeidensa kautta kuin sen mukaan, mikä yleisesti yhteiskunnassa koetaan tasokkaaksi ihmiseksi. Naisilla ehkä enemmän yhdistyy sekä omat tarpeet että yhteiskunnnallinen konsensus puhuttaessa tasokkaasta henkilöstä. 

Vierailija
54/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten silmään korkeatasoinen nainen on kaunis. Jos ei ole kaunis, niin mikään muu ominaisuus ei sitä kompensoi.

Vierailija
55/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tasokas nainen näyttäytyy kauniina, fiksuna ja huumorintajuisena. Koulutus, asema ja sosiaalisuus eivät minua kiinnosta.

Se mitä oikeasti toivoisin unelmanaiseltani olisi mukavuus, miellyttämisen halu MINUA kohtaan, muuten saa olla suorapuheinen, himokkuus, haluttavuus, hyvännäköisyys, yhtenevä huumori, keskustelutaitoisuus, pitää suu- ja anaaliseksistäkin ja on aloitteellinen myös itse näihin. Rakastelua, siis ihan sitä perus, tulisi olla myös lähes päivittäin.

Tässä on hyvä tiivistys. Itse lisäisin tuohon vielä sen, että olisi urheilullinen ja terveelliset elämäntavat.

Vierailija
56/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten silmään korkeatasoinen nainen on kaunis. Jos ei ole kaunis, niin mikään muu ominaisuus ei sitä kompensoi.

Ei ihan näinkään. Tunnen paljon amerikkalaisia menestyviä pariskuntia. Se, mikä on täysin varmaa, on se, että vaimo on korkeasti koulutettu ja älykäs. Ulkonäkö vaihtelee, ihan ok ulkonäöstä kauniisiin. Mutta sanoisin, että tasokas amerikkalainen mies valitsee ensin yhteiskuntaluokan, vasta sitten vaikuttaa ulkonäkö.

Vierailija
57/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet määrittelevät tasokkuuden mielestäni enemmän omien tarpeidensa kautta kuin sen mukaan, mikä yleisesti yhteiskunnassa koetaan tasokkaaksi ihmiseksi. Naisilla ehkä enemmän yhdistyy sekä omat tarpeet että yhteiskunnnallinen konsensus puhuttaessa tasokkaasta henkilöstä. 

Nimenomaan näin. Ei voida unohtaa biologiaa ja mikä lopulta vetoaa vastakkaiseen sukupuoleen. Nyky-yhteiskunnassa toki viedään tasa-arvo äärimmilleen ja pyritään häivyttämään sukupuolet kokonaan. Sehän ei pariutumisen kannalta lisää vetovoimaa ollenkaan, vaikka se yhteiskunnallisesti ja yksilön pärjäämisen kannalta onkin edullista.

Vierailija
58/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan näinkään. Tunnen paljon amerikkalaisia menestyviä pariskuntia. Se, mikä on täysin varmaa, on se, että vaimo on korkeasti koulutettu ja älykäs. Ulkonäkö vaihtelee, ihan ok ulkonäöstä kauniisiin. Mutta sanoisin, että tasokas amerikkalainen mies valitsee ensin yhteiskuntaluokan, vasta sitten vaikuttaa ulkonäkö.

Ei pidä paikkaansa. Oikeasti menestyneet miehet ottavat toisella kierroksella trophy wifen, eikä rumilla naisilla ole mitään mahdollisuuksia päästä miljöjäärin vaimoksi. Tottakai on niitä, jotka ovat vielä sen ensimmäisen vaimon kanssa, joka on jo rupsahtamassa.

Vierailija
59/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tällainen:

- mallin näköinen, eli todella kauniit ja virheettömät kasvot, hyvä iho, pitkä hoikka ja sopivan muodokas vartalo, pitkä paksu tukka

- tyylikäs ja laatutietoinen

- sivistynyt, eli lukenut, keskustelutaitoinen ja osaa etiketin

- hyvä koulutus (akateeminen)

- työskentelee omien intohimojen parissa

- vanhaa rahaa

- ylväs olemus

- ei hiljainen eikä äänekäs, vaan hillitty

- arvoasunto kaupungin kalleimmalla alueella

- nähnyt paljon maailmaa ja osaa useita kieliä, ja tietenkin ranskaa

- harrastaa taiteita ja tieteitä (ellei työskentele niiden parissa)

Nainen on joko ikisinkku, tai sitten elinikäisessä liitossa samankaltaisen miehen kanssa, eli mallin näköinen hoikka ja tyylikäs, sivistynyt ja hillitty mies joka tulee myös vanhan rahan suvusta.

Näillä 2-4 todella kaunista ja älykästä, hyvin puettua lasta.

N28

Sinut on aivopesty hyvä nainen! Onko äitisi narsisti?

Vierailija
60/75 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimattomuus on se ihan ensimmäinen askel kohti tasokkuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi