Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on ns tasokas nainen? Liittyykö tasokkuus koulutukseen, ulkonäköön vai mihin?

Vierailija
30.07.2021 |

Kun täällä palstalla aina puhutaan siitä tasokkuudesta

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkia näitä ja kuitenkin olen ollut yksin melkein koko elämäni

Vierailija
22/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19- vuotias, laiha, hyvä beba, isot tissit, ottaa suihin ja kakkoseen ja panee milloin mies haluaa, siivoaa, kokkaa, pyykkiä, on neitsyt, ei tatskoja, lapsia, lemmikkejä, ei edellisiä suhteita, tyhmä, nauraa miehen jutuille, tekee kuten mies pyytää.

Tämä oli siis alemman tason miehen mielestä tasokas. Älykkäälle miehelle tasokas on jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pähkinänkuoressa:

Mä olen rotunainen

Kenties erilainen

Kuin nuo sata muuta

Jotka tuntenut sä oot

Mä olen rotunainen

Ihan hyvänlainen

En soita sulle suuta

Enkä hankalakaan oo

En ole leidi, enkä missityyppinen

Mä olen nainen vaan, sä vielä huomaat sen

En ole kultturelli, naturelli näin olen minä vaan

En tunne teoksia Dostojevskien

Vaan ihan kummasti, mä herraseuraa saan

Mä tiedän Tsaikovskin, vaan teoksia en

En ole kultturelli, naturelli näin olen minä vaan

En ole edes alle kaksikymppinen

Ja ihan kummasti, mä herraseuraa saan

Vierailija
24/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen riippuu täysin siitä keneltä kysytään.

Tasokas mies antaa täysin erilaisen vastauksen kuin ei-tasokas mies.

Vierailija
25/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen riippuu täysin siitä keneltä kysytään.

Tasokas mies antaa täysin erilaisen vastauksen kuin ei-tasokas mies.

Tällä palstalla on turha odottaa vastauksia tasokkailta miehiltä.

Vierailija
26/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas on sellainen jolta löytyy itsekunnioitusta ja arvokkuutta. Kohtelee kroppaansa hyvin syömällä ja liikkumalla oikein. On empaattinen ja kohtelee toisia kunnioittavasti. Kielenkäyttö on sivistynyttä, ei kiroile eikä juoruile. Asenne on optimistinen ja osaa ajatella omilla aivoillaan. Se on lähtökohta ja tuohon ei kaikki edes yllä.

Vierailija
27/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset,hoikka,hyvät tissit,Tommi,hyvä peba,kaunis naama,flirtti

M38

Muuten vaikka näin, miksei, mutta tuo Tommi kriteerinä arveluttaa.

Vierailija
28/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokkuus kirjoitti:

Tasokas on sellainen jolta löytyy itsekunnioitusta ja arvokkuutta. Kohtelee kroppaansa hyvin syömällä ja liikkumalla oikein. On empaattinen ja kohtelee toisia kunnioittavasti. Kielenkäyttö on sivistynyttä, ei kiroile eikä juoruile. Asenne on optimistinen ja osaa ajatella omilla aivoillaan. Se on lähtökohta ja tuohon ei kaikki edes yllä.

Juuri näin!

Ja suurin osa ei todellakaan yllä.

Vierailija
29/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri hiljattain miespuolisen ystävän mukana hänen ystäväporukkansa illanistujaisissa. Hän hehkutti jo viikkoja etukäteen että tulen varmasti superhyvin toimeen hänen ystävänsä vaimon kanssa. Kaikki kuulemma aina ihmettelee tätä vaimoa, miten se sai sen pyydystettyä kun ko. nainen on kuulemma täydellinen!

Kuunneltuani pitkiä ylistyksiä ko. naisesta odotin vähintäänkin jotain jumalatarta - olin aika hämmästynyt mikä minua oli vastassa! 30v nainen jolla huono iho ja silmäpussit, näytti ainakin 10v vanhemmalle. Muuten luiseva mutta pömppömaha. Nk. Kananpehvatukka pitkin päätä liiskaantuneena, hyvin vähän meikkiä ja se vähä ripsaria mitä oli vaivautunut laittamaan, levisi suttuisena silmien alle. Pukeutunut kuin 7v tyttö,joi kuin pesusieni koko illan. Mätti buffetista kuin ei olisi koskaan ruokaa ennen nähnyt. Osasi puhua vain ja ainoastaan työstä. Ihan sama mitä yritin keksiä aiheeksi niin hän alkoi aina selittää naristen 'tosiaan, meillä töissä jaadijaa blaablaa'. En ole elämässäni ollut koskaan yhtä tylsistynyt kenenkään seurassa :D

Ymmärsin tästä kokemuksesta sen, että miesten 'tasokas' on aika eri asia kuin mitä itse olin sen kuvitellut olevan.

Ja jos tunnistit nyt itsesi tästä kuvauksesta, anteeksi! Toivottavasti sinua lohduttaa että miehet palvoo sinua :D

Vierailija
30/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muinoin viisaat miehet jutustelivat, että nainen ei voi olla yhtä aikaa hyvännäköinen, älykäs sekä myös mieleltään vakaa ja tasapainoinen, vaan aina joku pilari puuttuu. Ja miehen työ on sitten valita viisaasti. Noh, viisauksia lapsesta lähtien lukeneena olenkin havainnoinut maailmaa ikään kuin lunttilappu kädessä läpi vuosikymmenten, mutta siltikään mainittavia poikkeuksia sääntöön ei löydy vaikka tarkasteluun otetaan koko maailma ja sen taltioitu historia kirjavine persoonineen sekä häppeninkeineen.

Huipulla on yksinäistä onkin puron lailla soljuva itsestäänselvä lopputulos ja jopa kulttuuriperimään syöpynyt stigi-stigma tasoajattelun jumalten valitsemilta. Enemmän tai vähemmän yleensä määrä valikoituu korvaamaan tasovajetta isossa otannassa. Ihmisen laumasieluisuus asuu kuitenkin kaikkialla muualla paitsi jumalten valitsimissa, joten joskus joku tulevaisuuden Einstein Schwarzeneggerin ruumiissa saattaisikin huumaantua syystä tai useammasta ihan tavalliseen tylleröön, eikä vain jatkaisi luonnon käskyttämänä etsintäänsä kohti omaa hämärää ja kohisevaa suppiloa.

Nykyisessä uuden ajan mukaisessa hengessä voidaan toki aina diskuteerata, että ovatko kriteerit turhan tiukat vai pitäisikö nämäkin nyt sitten poistaa. Toisinaan kun tuntuu että jotain lopun aikoja kai tässä eletään, niin siinä mielessä on turha pingottaa mistään. Toisaalta taas tuleville ja nytkin nuorista varhaiskeski-ikäisiin on tiedossa vain vetelää suota joka puolella. Joten näpsäkät ja kekseliäät naiset, joilla pää kestää kuumempaakin nuotiota, olisivat tarpeen. Hyvinhän tässä on kuitenkin näinkin pitkään pärjätty ilman.

Vierailija
31/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä riittäisivät mun puolesta:

- Kaunis ja hoikka

- Tyylitajuinen

- Mukava ja ystävällinen

- Jossain töissä

Vierailija
32/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset,hoikka,hyvät tissit,Tommi,hyvä peba,kaunis naama,flirtti

M38

Muuten vaikka näin, miksei, mutta tuo Tommi kriteerinä arveluttaa.

Taitaa M38 sittenkin olla miehiin päin.

Vierailija
33/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tällainen:

- mallin näköinen, eli todella kauniit ja virheettömät kasvot, hyvä iho, pitkä hoikka ja sopivan muodokas vartalo, pitkä paksu tukka

- tyylikäs ja laatutietoinen

- sivistynyt, eli lukenut, keskustelutaitoinen ja osaa etiketin

- hyvä koulutus (akateeminen)

- työskentelee omien intohimojen parissa

- vanhaa rahaa

- ylväs olemus

- ei hiljainen eikä äänekäs, vaan hillitty

- arvoasunto kaupungin kalleimmalla alueella

- nähnyt paljon maailmaa ja osaa useita kieliä, ja tietenkin ranskaa

- harrastaa taiteita ja tieteitä (ellei työskentele niiden parissa)

Nainen on joko ikisinkku, tai sitten elinikäisessä liitossa samankaltaisen miehen kanssa, eli mallin näköinen hoikka ja tyylikäs, sivistynyt ja hillitty mies joka tulee myös vanhan rahan suvusta.

Näillä 2-4 todella kaunista ja älykästä, hyvin puettua lasta.

N28

Vierailija
34/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta ja tosielämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Tasokkaat joutuu olemaan aina yksin.

Eivät joudu vaan ovat yliarvioineet tasonsa. Olet kyllä siinä määrin oikeassa, että tosielämässä naiset myöntävät, että mies komistuu vanhetessaan eikä naista voisi vähempää kiinnostaa 18v pikkupoika. 

Ja mitä naisen tasokkuuteen tulee niin nuori alle 35v, hoikka, tiimalasivartaloinen, pitkä, isot ja kiinteät tissit ja vähäinen edellisten käyttäjien määrä kuten autossakin.

Jos vanhemmalla tarkoitetaan sitä, että mies on keskimäärin komeampi 25-vuotiaana kuin 18-vuotiaana, niin olet oikeassa.

Neljänkympin jälkeen ihmiset ei enää komistu tai kaunistu, ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
35/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tällainen:

- mallin näköinen, eli todella kauniit ja virheettömät kasvot, hyvä iho, pitkä hoikka ja sopivan muodokas vartalo, pitkä paksu tukka

- vanhaa rahaa

- ylväs olemus

Nainen on joko ikisinkku, tai sitten elinikäisessä liitossa samankaltaisen miehen kanssa, eli mallin näköinen hoikka ja tyylikäs, sivistynyt ja hillitty mies joka tulee myös vanhan rahan suvusta.

N28

Lisään:

Tuntee klassisen musiikin, osaa soittaa vähintään pianoa.

Vierailija
36/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta ja tosielämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Tasokkaat joutuu olemaan aina yksin.

Eivät joudu vaan ovat yliarvioineet tasonsa. Olet kyllä siinä määrin oikeassa, että tosielämässä naiset myöntävät, että mies komistuu vanhetessaan eikä naista voisi vähempää kiinnostaa 18v pikkupoika. 

Ja mitä naisen tasokkuuteen tulee niin nuori alle 35v, hoikka, tiimalasivartaloinen, pitkä, isot ja kiinteät tissit ja vähäinen edellisten käyttäjien määrä kuten autossakin.

Jos vanhemmalla tarkoitetaan sitä, että mies on keskimäärin komeampi 25-vuotiaana kuin 18-vuotiaana, niin olet oikeassa.

Neljänkympin jälkeen ihmiset ei enää komistu tai kaunistu, ihan sukupuolesta riippumatta.

Osa miehistä on just parhaimmillaan 40-50 vee.

Vierailija
37/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on just parhaimmillaan 40-50 vee.

Ei ole tullut vielä koskaan elämässä sellaista vastaan, mutta tämä on tietysti täysin makuasia.

Joitakin naisia viehättää sellainen ”elämän karaisema” mies, eli ns. rupsahtanut.

Toiset taas tykkää siloisemmasta kalsarimalli-tyypistä, jotka on yleensä nuoria.

Eikä kukaan keski-ikäinen mies pistä koskaan sillä tavalla puolta maailman naisista polvilleen, kuin vaikkapa nyt Damiano.

Ne kuolatuimmat on aina nuoria, mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että vanhemmat olisivat huonoja.

Mutta oli naisen maku mikä vaan, niin naiset on kyllä armollisempia miehen vanhenemista kohtaan, kuin miehet naisen vanhenemista kohtaan.

Vierailija
38/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on naisen kypsyyttä ja viisautta. Ei mitään silikoneja tai ei myöskään välttämättä korkeaa koulutusta. Epäitsekäs ja ymmärtää muita ihmisiä. Lämmin luonne.

39/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tällainen:

- vanhaa rahaa

- ylväs olemus

N28

Ja sitten heräsit? Olikin kauhea painajainen.

Vierailija
40/75 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39914 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tällainen:

- vanhaa rahaa

- ylväs olemus

N28

Ja sitten heräsit? Olikin kauhea painajainen.

Eihän tässä kysytty, että minkälainen nainen olisi unelmakaverisi, tai minkälaiset ihmiset ovat sinusta parasta seuraa?

Kysymys oli ”minkälainen on mielestäsi tasokas nainen?” ja kuvailin mielikuvani tasokkaasta naisesta.

Tuollainen on ns. tasokas nainen/ihminen, ei se siihen liity että mistä minä henkilökohtaisesti pidän.

Tosin ei tuossa mielestäni mitään painajaismaista ole.

Painajaismaista on joku täydellinen elämänhallinnan puute, kodittomuus, totaalinen yksinäisyys ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän