Minkälainen on ns tasokas nainen? Liittyykö tasokkuus koulutukseen, ulkonäköön vai mihin?
Kun täällä palstalla aina puhutaan siitä tasokkuudesta
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
19- vuotias, laiha, hyvä beba, isot tissit, ottaa suihin ja kakkoseen ja panee milloin mies haluaa, siivoaa, kokkaa, pyykkiä, on neitsyt, ei tatskoja, lapsia, lemmikkejä, ei edellisiä suhteita, tyhmä, nauraa miehen jutuille, tekee kuten mies pyytää.
Tämä oli siis alemman tason miehen mielestä tasokas. Älykkäälle miehelle tasokas on jotain muuta.
Tässä pähkinänkuoressa:
Mä olen rotunainen
Kenties erilainen
Kuin nuo sata muuta
Jotka tuntenut sä oot
Mä olen rotunainen
Ihan hyvänlainen
En soita sulle suuta
Enkä hankalakaan oo
En ole leidi, enkä missityyppinen
Mä olen nainen vaan, sä vielä huomaat sen
En ole kultturelli, naturelli näin olen minä vaan
En tunne teoksia Dostojevskien
Vaan ihan kummasti, mä herraseuraa saan
Mä tiedän Tsaikovskin, vaan teoksia en
En ole kultturelli, naturelli näin olen minä vaan
En ole edes alle kaksikymppinen
Ja ihan kummasti, mä herraseuraa saan
Vastaus kysymykseen riippuu täysin siitä keneltä kysytään.
Tasokas mies antaa täysin erilaisen vastauksen kuin ei-tasokas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen riippuu täysin siitä keneltä kysytään.
Tasokas mies antaa täysin erilaisen vastauksen kuin ei-tasokas mies.
Tällä palstalla on turha odottaa vastauksia tasokkailta miehiltä.
Tasokas on sellainen jolta löytyy itsekunnioitusta ja arvokkuutta. Kohtelee kroppaansa hyvin syömällä ja liikkumalla oikein. On empaattinen ja kohtelee toisia kunnioittavasti. Kielenkäyttö on sivistynyttä, ei kiroile eikä juoruile. Asenne on optimistinen ja osaa ajatella omilla aivoillaan. Se on lähtökohta ja tuohon ei kaikki edes yllä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset,hoikka,hyvät tissit,Tommi,hyvä peba,kaunis naama,flirtti
M38
Muuten vaikka näin, miksei, mutta tuo Tommi kriteerinä arveluttaa.
Arvokkuus kirjoitti:
Tasokas on sellainen jolta löytyy itsekunnioitusta ja arvokkuutta. Kohtelee kroppaansa hyvin syömällä ja liikkumalla oikein. On empaattinen ja kohtelee toisia kunnioittavasti. Kielenkäyttö on sivistynyttä, ei kiroile eikä juoruile. Asenne on optimistinen ja osaa ajatella omilla aivoillaan. Se on lähtökohta ja tuohon ei kaikki edes yllä.
Juuri näin!
Ja suurin osa ei todellakaan yllä.
Olin juuri hiljattain miespuolisen ystävän mukana hänen ystäväporukkansa illanistujaisissa. Hän hehkutti jo viikkoja etukäteen että tulen varmasti superhyvin toimeen hänen ystävänsä vaimon kanssa. Kaikki kuulemma aina ihmettelee tätä vaimoa, miten se sai sen pyydystettyä kun ko. nainen on kuulemma täydellinen!
Kuunneltuani pitkiä ylistyksiä ko. naisesta odotin vähintäänkin jotain jumalatarta - olin aika hämmästynyt mikä minua oli vastassa! 30v nainen jolla huono iho ja silmäpussit, näytti ainakin 10v vanhemmalle. Muuten luiseva mutta pömppömaha. Nk. Kananpehvatukka pitkin päätä liiskaantuneena, hyvin vähän meikkiä ja se vähä ripsaria mitä oli vaivautunut laittamaan, levisi suttuisena silmien alle. Pukeutunut kuin 7v tyttö,joi kuin pesusieni koko illan. Mätti buffetista kuin ei olisi koskaan ruokaa ennen nähnyt. Osasi puhua vain ja ainoastaan työstä. Ihan sama mitä yritin keksiä aiheeksi niin hän alkoi aina selittää naristen 'tosiaan, meillä töissä jaadijaa blaablaa'. En ole elämässäni ollut koskaan yhtä tylsistynyt kenenkään seurassa :D
Ymmärsin tästä kokemuksesta sen, että miesten 'tasokas' on aika eri asia kuin mitä itse olin sen kuvitellut olevan.
Ja jos tunnistit nyt itsesi tästä kuvauksesta, anteeksi! Toivottavasti sinua lohduttaa että miehet palvoo sinua :D
Jo muinoin viisaat miehet jutustelivat, että nainen ei voi olla yhtä aikaa hyvännäköinen, älykäs sekä myös mieleltään vakaa ja tasapainoinen, vaan aina joku pilari puuttuu. Ja miehen työ on sitten valita viisaasti. Noh, viisauksia lapsesta lähtien lukeneena olenkin havainnoinut maailmaa ikään kuin lunttilappu kädessä läpi vuosikymmenten, mutta siltikään mainittavia poikkeuksia sääntöön ei löydy vaikka tarkasteluun otetaan koko maailma ja sen taltioitu historia kirjavine persoonineen sekä häppeninkeineen.
Huipulla on yksinäistä onkin puron lailla soljuva itsestäänselvä lopputulos ja jopa kulttuuriperimään syöpynyt stigi-stigma tasoajattelun jumalten valitsemilta. Enemmän tai vähemmän yleensä määrä valikoituu korvaamaan tasovajetta isossa otannassa. Ihmisen laumasieluisuus asuu kuitenkin kaikkialla muualla paitsi jumalten valitsimissa, joten joskus joku tulevaisuuden Einstein Schwarzeneggerin ruumiissa saattaisikin huumaantua syystä tai useammasta ihan tavalliseen tylleröön, eikä vain jatkaisi luonnon käskyttämänä etsintäänsä kohti omaa hämärää ja kohisevaa suppiloa.
Nykyisessä uuden ajan mukaisessa hengessä voidaan toki aina diskuteerata, että ovatko kriteerit turhan tiukat vai pitäisikö nämäkin nyt sitten poistaa. Toisinaan kun tuntuu että jotain lopun aikoja kai tässä eletään, niin siinä mielessä on turha pingottaa mistään. Toisaalta taas tuleville ja nytkin nuorista varhaiskeski-ikäisiin on tiedossa vain vetelää suota joka puolella. Joten näpsäkät ja kekseliäät naiset, joilla pää kestää kuumempaakin nuotiota, olisivat tarpeen. Hyvinhän tässä on kuitenkin näinkin pitkään pärjätty ilman.
Nämä riittäisivät mun puolesta:
- Kaunis ja hoikka
- Tyylitajuinen
- Mukava ja ystävällinen
- Jossain töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset,hoikka,hyvät tissit,Tommi,hyvä peba,kaunis naama,flirtti
M38
Muuten vaikka näin, miksei, mutta tuo Tommi kriteerinä arveluttaa.
Taitaa M38 sittenkin olla miehiin päin.
Mun mielestä tällainen:
- mallin näköinen, eli todella kauniit ja virheettömät kasvot, hyvä iho, pitkä hoikka ja sopivan muodokas vartalo, pitkä paksu tukka
- tyylikäs ja laatutietoinen
- sivistynyt, eli lukenut, keskustelutaitoinen ja osaa etiketin
- hyvä koulutus (akateeminen)
- työskentelee omien intohimojen parissa
- vanhaa rahaa
- ylväs olemus
- ei hiljainen eikä äänekäs, vaan hillitty
- arvoasunto kaupungin kalleimmalla alueella
- nähnyt paljon maailmaa ja osaa useita kieliä, ja tietenkin ranskaa
- harrastaa taiteita ja tieteitä (ellei työskentele niiden parissa)
Nainen on joko ikisinkku, tai sitten elinikäisessä liitossa samankaltaisen miehen kanssa, eli mallin näköinen hoikka ja tyylikäs, sivistynyt ja hillitty mies joka tulee myös vanhan rahan suvusta.
Näillä 2-4 todella kaunista ja älykästä, hyvin puettua lasta.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta ja tosielämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Tasokkaat joutuu olemaan aina yksin.
Eivät joudu vaan ovat yliarvioineet tasonsa. Olet kyllä siinä määrin oikeassa, että tosielämässä naiset myöntävät, että mies komistuu vanhetessaan eikä naista voisi vähempää kiinnostaa 18v pikkupoika.
Ja mitä naisen tasokkuuteen tulee niin nuori alle 35v, hoikka, tiimalasivartaloinen, pitkä, isot ja kiinteät tissit ja vähäinen edellisten käyttäjien määrä kuten autossakin.
Jos vanhemmalla tarkoitetaan sitä, että mies on keskimäärin komeampi 25-vuotiaana kuin 18-vuotiaana, niin olet oikeassa.
Neljänkympin jälkeen ihmiset ei enää komistu tai kaunistu, ihan sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tällainen:
- mallin näköinen, eli todella kauniit ja virheettömät kasvot, hyvä iho, pitkä hoikka ja sopivan muodokas vartalo, pitkä paksu tukka
- vanhaa rahaa
- ylväs olemus
- harrastaa taiteita ja tieteitä (ellei työskentele niiden parissa)Nainen on joko ikisinkku, tai sitten elinikäisessä liitossa samankaltaisen miehen kanssa, eli mallin näköinen hoikka ja tyylikäs, sivistynyt ja hillitty mies joka tulee myös vanhan rahan suvusta.
Näillä 2-4 todella kaunista ja älykästä, hyvin puettua lasta.N28
Lisään:
Tuntee klassisen musiikin, osaa soittaa vähintään pianoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta ja tosielämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Tasokkaat joutuu olemaan aina yksin.
Eivät joudu vaan ovat yliarvioineet tasonsa. Olet kyllä siinä määrin oikeassa, että tosielämässä naiset myöntävät, että mies komistuu vanhetessaan eikä naista voisi vähempää kiinnostaa 18v pikkupoika.
Ja mitä naisen tasokkuuteen tulee niin nuori alle 35v, hoikka, tiimalasivartaloinen, pitkä, isot ja kiinteät tissit ja vähäinen edellisten käyttäjien määrä kuten autossakin.
Jos vanhemmalla tarkoitetaan sitä, että mies on keskimäärin komeampi 25-vuotiaana kuin 18-vuotiaana, niin olet oikeassa.
Neljänkympin jälkeen ihmiset ei enää komistu tai kaunistu, ihan sukupuolesta riippumatta.
Osa miehistä on just parhaimmillaan 40-50 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin jälkeen ihmiset ei enää komistu tai kaunistu, ihan sukupuolesta riippumatta.Osa miehistä on just parhaimmillaan 40-50 vee.
Ei ole tullut vielä koskaan elämässä sellaista vastaan, mutta tämä on tietysti täysin makuasia.
Joitakin naisia viehättää sellainen ”elämän karaisema” mies, eli ns. rupsahtanut.
Toiset taas tykkää siloisemmasta kalsarimalli-tyypistä, jotka on yleensä nuoria.
Eikä kukaan keski-ikäinen mies pistä koskaan sillä tavalla puolta maailman naisista polvilleen, kuin vaikkapa nyt Damiano.
Ne kuolatuimmat on aina nuoria, mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että vanhemmat olisivat huonoja.
Mutta oli naisen maku mikä vaan, niin naiset on kyllä armollisempia miehen vanhenemista kohtaan, kuin miehet naisen vanhenemista kohtaan.
Minulle se on naisen kypsyyttä ja viisautta. Ei mitään silikoneja tai ei myöskään välttämättä korkeaa koulutusta. Epäitsekäs ja ymmärtää muita ihmisiä. Lämmin luonne.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tällainen:
- vanhaa rahaa
- ylväs olemus
- harrastaa taiteita ja tieteitä (ellei työskentele niiden parissa)Nainen on joko ikisinkku, tai sitten elinikäisessä liitossa samankaltaisen miehen kanssa, eli mallin näköinen hoikka ja tyylikäs, sivistynyt ja hillitty mies joka tulee myös vanhan rahan suvusta.
Ja sitten heräsit? Olikin kauhea painajainen.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tällainen:
- vanhaa rahaa
- ylväs olemus
Ja sitten heräsit? Olikin kauhea painajainen.
Eihän tässä kysytty, että minkälainen nainen olisi unelmakaverisi, tai minkälaiset ihmiset ovat sinusta parasta seuraa?
Kysymys oli ”minkälainen on mielestäsi tasokas nainen?” ja kuvailin mielikuvani tasokkaasta naisesta.
Tuollainen on ns. tasokas nainen/ihminen, ei se siihen liity että mistä minä henkilökohtaisesti pidän.
Tosin ei tuossa mielestäni mitään painajaismaista ole.
Painajaismaista on joku täydellinen elämänhallinnan puute, kodittomuus, totaalinen yksinäisyys ym.
Olen kaikkia näitä ja kuitenkin olen ollut yksin melkein koko elämäni