Muita jotka iloitsevat ilmastonmuutoksesta?
Olen lapseton ja 40+, työssäkäyvä akateeminen. Ilmastonmuutoksesta kaikki on minulle plussaa, en todellakaan vastusta ilmastonmuutosta!
Olen aika paljon opiskellut ja kulutan aika lailla, innokkaasti ja nautin kun saan rahalleni ja tekemälleni työlle vastinetta. Tuntuu että elämä hymyilee ja aurinko paistaa mitä enemmän kulutan (jos ajattelisin sen tuottavan lämpimiä kesiä ja syysmyrskyjä)!
Olen siis heitä jotka nauttivat ilmastonmuutoksesta, ilmoittautukaa muutkin!
Kommentit (7)
Et taida ymmärtää mitä ilmastonmuutoksella tarkoitetaan. Se merkitsee mm. erilaisten sään ääri-ilmiöiden kuten kuivuuden ja tulvien lisääntymistä. Vaikka Suomessa vältyttäisiin pahimmilta sääilmiöiltä, niin silloinkin tänne riittää tulijoita ns. ilmastopakolaisina, joiden kotimaissa ei voisi enää kunnolla elää mm. maanviljelijöinä.
Kyllä iloitse, täällä maannousu madaltaa vesiä niin kovaa vauhtia että ilmastonmuutos edes vähän kompensoi. Silti vuonna 2100 täällä 10cm alahaisempi merenpinta.
Muutenkin sään ääri-ilmiöt mielestäni vain mukavia. Esim Saksan sademäärät olisi mielenkiintoista nähdä Suomessa.
Koulutus on mennyt aika hukkaan kohdallasi, jos kuvittelet ilmastonmuutoksen vaikutuksen olevan vain lämpimämpiä kesiä. No, koska ollaan jo myöhässä, niin tulet oppimaan aika pian mitä se oikeasti on. Sitä ei voida enää pysäyttää, parhaassakin tapauksessa enää lieventämään. Iloitse nyt sitten vielä se 5-10 vuotta maksimissaan.
En usko, että ole 40+, akateeminen tai välttämättä edes töissä.
Sen kuitenkin tiedän, että elämäsi on melko säälittävää, jos olet perjantaina seitsemän maissa yksin kotona tekemässä ryönälevelin rölläyksiä. Oikeesi, onko sulla yhtään kaveria?
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää mitä ilmastonmuutoksella tarkoitetaan. Se merkitsee mm. erilaisten sään ääri-ilmiöiden kuten kuivuuden ja tulvien lisääntymistä. Vaikka Suomessa vältyttäisiin pahimmilta sääilmiöiltä, niin silloinkin tänne riittää tulijoita ns. ilmastopakolaisina, joiden kotimaissa ei voisi enää kunnolla elää mm. maanviljelijöinä.
Tuo uhkailu jollain ”ilmastopakolaisilla” on luultavasti ilmastohihhuleiden typerin argumentti. Maapallon väestönkasvu on noin 80 miljoonaa ihmistä vuodessa eli vajaa miljardi 10 vuodessa. Afrikan väestö nelinkertaistuu neljään miljardiin tällä vuosisadalla. Tuosta ne kaikki muut ongelmat aiheutuvat, kuten elinympäristöjen tuhoutuminen ja saasteet. Tätä ei saa kuitenkaan sanoa ääneen, koska ilmastohihhuleille tulee paha mieli.
Itse odotan innolla, että Suomen keskilämpötila nousisi pari astetta. Pelkästään lämmityskuluissa tulisi joka vuosi miljardisäästö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uhkailu jollain ”ilmastopakolaisilla” on luultavasti ilmastohihhuleiden typerin argumentti. Maapallon väestönkasvu on noin 80 miljoonaa ihmistä vuodessa eli vajaa miljardi 10 vuodessa. Afrikan väestö nelinkertaistuu neljään miljardiin tällä vuosisadalla. Tuosta ne kaikki muut ongelmat aiheutuvat, kuten elinympäristöjen tuhoutuminen ja saasteet. Tätä ei saa kuitenkaan sanoa ääneen, koska ilmastohihhuleille tulee paha mieli.
Itse odotan innolla, että Suomen keskilämpötila nousisi pari astetta. Pelkästään lämmityskuluissa tulisi joka vuosi miljardisäästö.
Mitä surkeammat elinolosuhteet siellä Afrikassa on, sitä enemmän sieltä löytyy niitä Eurooppaan lähtijöitä. Ilmastonmuutos ei ole vain kehitysmaiden ongelma, vaan mm. Yhdysvaltain läntisissä osissa kuten Kaliforniassa on kärsitty pitkään kuivuudesta ja metsäpaloista.
Ollaksesi 40vuotias akateeminen sinun ei todellakaan pitäis iloita ilmastonmuutoksesta. Se on tyhmää. Jos olet fiksu ja sivistynyt tajuaisit mitä se tekee luonnolle ja eläimille.