Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat laihoja/pieniä naisia ja miksi naiset haluavat pitkiä miehiä?

Vierailija
30.07.2021 |

Mistä tämä johtuu? Tinder-kokemukseni että miehillä todella usein kriteerinä että pitää olla pieni, siro, laiha, s-kokoinen. Miksi? Ja kuulemma naiset taas haluavat tietää miehen pituuden vastaavasti?

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua itseä lyhyempää ja miehet eivät halua itseä painavampaa.

Vierailija
2/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut pitkää miestä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonlaki, liittyy lisääntymiseen.

Vierailija
4/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ihminen ei ole terve. Johan korona kertoo meillä tämän. 

Vierailija
5/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
6/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt kovin ihmeellistä ole. 

Sukupuolet ovat eri kokoisia. Suurin osa miehistä on suurinta osaa naisia isompia. Eli kyse on sukupuolen erottavasta piirteestä. Niin kuin naisten tissit, lantio, isot silmät. Tai miesten leveät hartiat, iso leuka. Tietenkin nämä sukupuoliominaiset piirteet viehättävät jossain määrin. Kuka mitäkin eniten näistä painottaa, riippuu ihan henkilöstä itsestään. 

Vierailija
7/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani miehet haluavat normaalipainoisen naisen. Lihavat ja laihat eivät kiinnosta, koska molemmat indikoivat mielenterveysongelmia.

Vierailija
8/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans monesti miettinyt että mikä ihmeen juttu se on kun ihannenaisen pitää olla laiha. Mitä laihempi, sen parempi. Ihankuin se laihuus olisi joku ihmisarvon mittari. Onko naisihanne koskaan historiassa ollut niin rasvaton mitä se on tänä päivänä?

Vierailija
9/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naisen joka kantaa mut sänkyyn.

Vierailija
10/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä taikkunaiset? Menevät kokonsa puolesta suomalaisesta 10-vuotiaasta.

Vierailija
11/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut mitään mainitsemistasi vaatimuksista kumppanille.

Vierailija
12/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet lapsia/isot aikuisia

Vierailija
13/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, ei laiha

Vierailija
14/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans monesti miettinyt että mikä ihmeen juttu se on kun ihannenaisen pitää olla laiha. Mitä laihempi, sen parempi. Ihankuin se laihuus olisi joku ihmisarvon mittari. Onko naisihanne koskaan historiassa ollut niin rasvaton mitä se on tänä päivänä?

Aika harva haluaa jotain tosi laihaa. Se on vaan joku outo pakkomielle naisilla itsellään kun on vääristynyt kehokuva ja näkee itsensä aina läskinä. Minua ainakaan paneta yhtään joku pelkkää luuta ja nahkaa oleva ballerina.

Vierailija
15/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoppas vaan kun tuontivaimo on ollut muutaman vuoden suomessa (jossa pimeää ja kylmää puolet vuodesta) niin alkaa laardi niillekin kertyä. Harvoin täällä pk-seudun keskuksissa mitään laihoja aasialaisnaisia näkee.

Vierailija
16/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmillä on tiukempi. Siksi esim. thaikun reikien rassaaminen tuntuu eri hyvältä.

Mitä enemmän käytetty reikä, sen tiukempi. Vaikka jostain käsittämättömästä syystä sen uskotellaan olevan toisinpäin. Lihastoimintaan tämäkin perustuu.

Vierailija
17/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menepä siihen lähiprismaasi katsomaan niitä pariskuntia. 

on teillä joillain jankkaajilla kovin pieni maailmankuva

Vierailija
18/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö, varsin monella keskimittaisella pulleromammalla on mies.

Vierailija
19/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menepä siihen lähiprismaasi katsomaan niitä pariskuntia. 

on teillä joillain jankkaajilla kovin pieni maailmankuva

Kyse oli ihanteesta. Niitä prismaihmisiä haukutaan täällä päivittäin sadoissa ketjuissa.

Vierailija
20/175 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoppas vaan kun tuontivaimo on ollut muutaman vuoden suomessa (jossa pimeää ja kylmää puolet vuodesta) niin alkaa laardi niillekin kertyä. Harvoin täällä pk-seudun keskuksissa mitään laihoja aasialaisnaisia näkee.

Olen ihmetellyt kun tällä palstalla saa lukea "kauniista siroista thainaisista" ja ne joita minä näen Suomessa ovat usein ihan normaalikokoisia tai vähän pyöreitä. Ja koska ovat luustoltaan sirompia niin pieni painonkertyminenkin näyttää paljon massiivisemmalta, siksi aasialaisten bmi-taulukkokin on eri.