Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se vaan helppoa olla lähihoitaja

Vierailija
12.08.2014 |

Töitä saa melkein mistä vaan. Otin just virkavapaata ja lähdin kokeilemaan uusia tuulia. Työstäni muutenkin tykkään

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hoidettavien määrä vähene mihinkään, lisääntyy vain. Nyt on "säästetty" muuttamalla laitokset asumispalveluyksiköiksi jne.

Työnkuva muuttuu ja elää, mutta hoidettavat pysyy. Muistisairaudet lisääntyy kokoajan ja elinikäpitenee

Vierailija
62/63 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata opiskella alalle jossa töitä riittää, kun kuitenkin joskus niitä ei sitten olekkaan. Parempi, kun teet vaan liukuhihnalla lapsia ja pysyt kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajan koulutus on todellakin helppo. Ainoa mikä täytyy opetella on ne iisit lääkelaskut, muuten ihan pilipalia, anatomiaakin opiskeltiin lukiota suppeammin. Mutta se koulutus toki riittää työn vaatimustasoon. Lääkkeistä siellä ei kyllä juuri opi, pienet perusteet. Olen siis itse käynyt tämän koulun.

Hoitotyö oli ihmisläheistä mutta en halunnut jäädä niin yksinkertaiseen ja pienipalkkaiseen työhön joten jatkoin opintoja. Nykyinen ala sopii minulle paremmin vaikka hoitotyöstäkin pidin juuri sen sosiaalisuuden vuoksi. Kakkaakin oli, toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä