Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tuon miehen kanssa oikein teen?

Vierailija
03.08.2014 |

Tuolla se nytkin makaa krapulassa, oli tosi kiva ilta hällä eilen. Ei käynyt pienessä mielessäkään hänellä, että olisinko minäkin kenties halunnut lähteä, kyllä olisin. 

Kyllä mä kelpaan siivoamaan, pyykkäämään ja ruokaa laittamaan, ja siinä se taitaa sitten ollakin. En saa läheisyyttä, seksiä oli viimeksi reilu kaksi viikkoa sitten. Mitä järkeä tässä on? Kertoi kuinka kaverinsa viestitteli useasti avuopuolisonsa kanssa. Vastasin hänelle, että se on kyllä kiva kun muut tekee noin, miksei hän. Oli hiljaa. 

Tuntuu, että kissojakin kiinnostaa enemmän minä. Sori, kun purnasin, oli pakko

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen sian tietenkin.

Vierailija
2/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä oikein tuollaisen miehen kanssa teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ottamaan tissit tanassa aurinkoa ja lopeta turhat löpinät. Eiköhän sieltä elämä löydy.

Vierailija
4/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat täällä? Miksi et tee mitää, mikä parantaisi elämääsi? Mikä estää sinua muuttamasta elämääsi sellaiseksi kuin itse haluat? En voi ymmärtää nyhveröitä ihmisiä, valittaa kyllä osaavat, mutta siihen se jääkin..

Vierailija
5/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin justiinsa, miksi rutiset täällä? Tee jotain asian eteen!

Vierailija
6/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes itse asialle tarvitse tehdä mitään kun kaikki järjestyy pelkästään sillä että menee hehkeänä uimarannalle, on sen oloinen että miehet kiinnostaa, niin tuollaiset arkielämän murheet unohtuvat eikä niillä pian aikaa ole mitään merkitystä.

Vierailija
7/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tyhmä on nainen joka änkeää yksiin tuollaisen kusipääukon kanssa? Täytyy olla ihan HELVETIN tyhmä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi