***ELOisat sunnuntaina***
Kommentit (27)
Pinoon pomppaan vaikka ei muuta kuin masentavaa oloa täällä.
Täällä ei paljon toivoa synnytyksestä, ei mitään oireita. Menee siis huomiseen laskettuun päivään tai yliajalle. Keinot on täälläkin kokeiltu, siis nuo perinteiset ässät. Tuntuu että nyt vain odottelemme ja katselemme miten käy. Meneekö tämä pikkuinen sitten kuin pitkälle syyskuuta. Jotenkin olen jo toivoni menettäny, että syntyis elokuussa... :( Eihän sitä tiedä kyllä kun on vielä muutama päivä aikaa.
Kammottavaa tuo risiiniöljyjuttu... Vieläkin puistattaa moinen. Yh.
Mukavaa, että teitä on vielä muutamia mun kanssa odottelemassa. :)
t.Villa ja masussa mennään rv:lla 39+6
Elluli ja Minttumaaria!!!
Ilmottaudun minäkin, ettei mitään oo tapahtunut ja tylsistyttää...
Ikarus 40+4
Pitää varmaan tänään kokeilla sitten seksiä jos siitä olis apua. Ei kyllä tee tippaakaan mieli. Katellaan illemmalla....
40+4
Olen ensimmäinen leikattava kolmesta suunnitellusta eli klo 7 pitää olla Jorvissa. Hyvä vaan, ettei tarvitse koko päivää kulkea kuin muurahaisia housuissa. Hiukka on tuo jännitys nostanut päätään, mutta vielä päikkäritkin nukuin mainiosti. Toivottavasti myös ensi yö menee kohtuuhyvin ettei ihan kuollut ole aamulla. Seuraavaksi täällä sitten vauvauutisten kanssa.
Oikein toooosi paljon jaksamisia teille pallomahat ja toivotaan, että elovauvat tosiaan tulisivat vielä tän kuun puolella maailmaan.
Terkuin
Air 39+1
Eli äsken meni lapsivedet ihan lorisemalla. Vielä ei supistele. Soitin kyllä jo Haikaran pesään ja kyselin et mahtuuko synnytteleen sinne. Nyt oli vielä ainakin tilaa. Aamulla viimeistään pitää soitella jos ei ala supistelemaan.
Hui ku sekavaa tekstiä, vähän jännittää..
Calathea 39+6
tyttömme syntyi 23.8 klo 19.55 3334g ja 49cm käynnistyksellä 10vrk yliaikaisena.
palailen.
minttu